Sveiki, as su savo ratais gyvenu Norvegijoj, planuoju parvaryt vabala i LT siokiem tokiem restauravimo darbam. Meginu susidaryt sarasa, kokiu daliu reikia nauju, o ka imanoma restauruot.
Kaip jus manot, ar bamperi pigiau issitiesint ir nikeliuot is naujo (jei tik kas tuo uzsiima) ar pirkt nauja? tas pats klausimas kyla ir su priekiniu lempu ziedais, galiniu sparnu apsaugom. Kiek tai kainuoja?
Nikeliuotos vabalo dalys - restauruoti ar pirkti naujas?
na ir as taip maniau kad pirkt naujas dalis yra pigau, o ypac tokias kaip zibintu ziedus. gal juos turi? man reikia desinio 73 modeliui 1303 S, tavo dalys tinka siam modeliui? gal turu nuotraukas palyginciau su savo dabartinem dalim kurios grazesnes...
beje, dar viena problema, galinis bamperis is isores issilaikes labai graziai, bet is vidines puses visas pavirsius pasidenges rudele. ar galima kazi ta rude nuslifuot ir ispurkst ta pavirsiu su kazkuo kad toliau neberudytu. tas pats zinoma ir priekiniam bamperiui, bet ji teks keist nors nikelis ir geram stovi bet yra ilinkimu kurie man aki bado
beje, dar viena problema, galinis bamperis is isores issilaikes labai graziai, bet is vidines puses visas pavirsius pasidenges rudele. ar galima kazi ta rude nuslifuot ir ispurkst ta pavirsiu su kazkuo kad toliau neberudytu. tas pats zinoma ir priekiniam bamperiui, bet ji teks keist nors nikelis ir geram stovi bet yra ilinkimu kurie man aki bado
Pradžioje pataisysiu, geležies chromavimo seka - variavimas, nikeliavimas ir chromavimas. Nikelis yra palyginus minkštas ir yra gelsvo atspalvio. Chromas taip pat gali turėti įvairius atspalvius, bet kokybiškas chromas neturės jokio atspalvio, be to, chromas labai kietas ir sunkiai subraižomas. Todėl visos dalys pabaigoje yra chromuojamos.
Vidinę buferio pusę galima nušveisti metaliniu šepečiu, po to reikia gruntuoti ir dažyti, kaip ir įprastus metalo paviršius.
Jei reikės lyginti buferį, geriau tai daryti guminiu plaktuku pasidėjus ant medinio paviršiaus. Chromuoto paviršiaus negalima daužyti paprastu plaktuku, liks neišlyginamos žymės. Dar galima uždėti medinę lentelę ir daužyti į ją, rezultatai puikūs.
Perchromuoti buferį yra labai brangu, be to niekas nesilaiko technologijų ir drėgnoje aplinkoje naujai chromuotos dalys gali labai greitai surūdyti.
Jei nauja siūloma dalis yra chromuota ir jos kaina maža, pastovėjusi mėnesį laiko lauke, ji surūdys. Chromavimas procesas labai brangus ir sudėtingas, todėl visos parduodamos naujos chromuotos dalys greitai surūdija. Visada geriau rinktis daiktą pagamintą iš aliuminio arba iš nerūdijančio plieno.
Priekinių žibintų lankus vokiečiai gamino žalvarinius.Žalvaris beveik nekoroduoja ir net iki šių dienų būna išsilaikęs visai neblogai. Bet šių dienų nauji lankai dažnai būna geležiniai ir chromuotas lankas labai greitai surūdija.
Kadaise žibintų lankai buvo gaminami iš plastiko (chromuoti), tokie nebijo iš vis jokios korozijos, nebent gali išdegti saulėje. Šiomis dienomis tokių plastikinių kataloguose taip pat yra: http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/ELEK_3.asp
Vidinę buferio pusę galima nušveisti metaliniu šepečiu, po to reikia gruntuoti ir dažyti, kaip ir įprastus metalo paviršius.
Jei reikės lyginti buferį, geriau tai daryti guminiu plaktuku pasidėjus ant medinio paviršiaus. Chromuoto paviršiaus negalima daužyti paprastu plaktuku, liks neišlyginamos žymės. Dar galima uždėti medinę lentelę ir daužyti į ją, rezultatai puikūs.
Perchromuoti buferį yra labai brangu, be to niekas nesilaiko technologijų ir drėgnoje aplinkoje naujai chromuotos dalys gali labai greitai surūdyti.
Jei nauja siūloma dalis yra chromuota ir jos kaina maža, pastovėjusi mėnesį laiko lauke, ji surūdys. Chromavimas procesas labai brangus ir sudėtingas, todėl visos parduodamos naujos chromuotos dalys greitai surūdija. Visada geriau rinktis daiktą pagamintą iš aliuminio arba iš nerūdijančio plieno.
Priekinių žibintų lankus vokiečiai gamino žalvarinius.Žalvaris beveik nekoroduoja ir net iki šių dienų būna išsilaikęs visai neblogai. Bet šių dienų nauji lankai dažnai būna geležiniai ir chromuotas lankas labai greitai surūdija.
Kadaise žibintų lankai buvo gaminami iš plastiko (chromuoti), tokie nebijo iš vis jokios korozijos, nebent gali išdegti saulėje. Šiomis dienomis tokių plastikinių kataloguose taip pat yra: http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/ELEK_3.asp
mano buferiai originalus ir chromas gerai issilaikes tai speju kad kokybiskai buvo chromuota 73 metais , o kad tiesint guminiu plaktuku ant medinio pavirsiaus tai zinau, bet gal kas yra tiesines, ar didele rizika kad chromas atsokines, prades trupet ar lupinetis, as to niekada nedares, tad noretusi zinot kas vyksta pries sugadinant totaliai
Pameginsiu siandien nufotografuot su maziau pikseliu kad nuotraukas galetu ikelt i foruma, o gal kas zino kaip jas susimazint Apple kompiuteryje? cia speju ne vienam tokia problema iskyla...
Pameginsiu siandien nufotografuot su maziau pikseliu kad nuotraukas galetu ikelt i foruma, o gal kas zino kaip jas susimazint Apple kompiuteryje? cia speju ne vienam tokia problema iskyla...
Del foto sumazinimo, tai gali foto siusti musu Administratoriui, jis ides, jo adresas: motoriukas(eta)gmail.scardeep wrote:mano buferiai originalus ir chromas gerai issilaikes tai speju kad kokybiskai buvo chrimuota 73 metais , o kad tiesint guminiu plaktuku ant medinio pavirsiaus tai zinau, bet gal kas yra tiesines, ar didele rizika kad chromas atsokines, prades trupet ar lupinetis, as to niekada nedares tad noretusi zinot kas vyksta pries sugadinant totaliai
Pameginsiu siandien nufotografuot su maziau pikseliu kad nuotraukas galetu ikelt i foruma, o gal kas zino kaip jas susimazint Apple kompiuterije? cia speju ne vienam tokia problema iskyla...
Mano nikeliuotu daliu defektai:
1. Buferio ilenkimas slypi uz numeriu, nelabai ir matosi ziurint is priekio
2. Turbut kazkas sunkesnio uzkrito. sio manau tikrai neapsimoka tvarkyt, pigiau bus nauja nusipirkt
3. Cia galinio buferio vidaus vaizdas. meginsiu nusiemes ji isblizgint ir padenkt kokia chemija
1. Buferio ilenkimas slypi uz numeriu, nelabai ir matosi ziurint is priekio
2. Turbut kazkas sunkesnio uzkrito. sio manau tikrai neapsimoka tvarkyt, pigiau bus nauja nusipirkt
3. Cia galinio buferio vidaus vaizdas. meginsiu nusiemes ji isblizgint ir padenkt kokia chemija