VW Caramelle
Yra Depo furnitūros skyriuje arba iš kokios furnitūros parduotuvės.
https://www.ulmas.lt/lt/furnitura/mecha ... nior-35856
https://www.ulmas.lt/lt/furnitura/mecha ... nior-35856
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Užbaigiant šio sezono spintelės projektą sugalvojau ir paaukštinimą perdaryti. Paaukštinau vos 2cm bet užtat per plotą ir talpa padidėjo virš variklio dangčio. Be to pasikeitus reikalams bagažinės srityje, reikėjo ir kito, bet esminio, daikto - čiužinio. Užsakiau naują čiužinį, šiek tiek plonesnį, bei pagal išmatavimus, kad kartu tilptu su spintele, bagažinės erdvėje.Žinoma "pliko" čiužinio nepaliksi, tai buvo pasiūtas naujas užvalkalas.
Dar vienas mini projektas kuris turi būti padarytas šiam sezonui, tai greičių dėžė. Kadangi modifikacija yra iš keturbėgės į penkiabėgę tai reikia ir kitokio bėgių perjungiamo mechanizmo. Keli metai atgal radau ardomam busiuke penkiabėgį perjungimo mechanizmą ir pasidėjau sau į lentyną.
Šis pavasaris buvo tas laikas kai išsitraukiau ir pradėjęs daugiau nagrinėti supratau, kad tas mechanizmas buvo penkiabėgės dėžės bet perdarytas keturbėgei. Toks hibridas kur nei ten nei šen nepanaudosi tai ir padėjau jį atgal į lentyną.
O mechanizmo reikėjo bet kokiu atveju tai pradėjau ieškoti naujų detalių ir pirktis.
Šis pavasaris buvo tas laikas kai išsitraukiau ir pradėjęs daugiau nagrinėti supratau, kad tas mechanizmas buvo penkiabėgės dėžės bet perdarytas keturbėgei. Toks hibridas kur nei ten nei šen nepanaudosi tai ir padėjau jį atgal į lentyną.
O mechanizmo reikėjo bet kokiu atveju tai pradėjau ieškoti naujų detalių ir pirktis.
Buvo įdomu sužinoti kaip skiriasi bėgių perjungiamo mechanizmo apsauginė skarda, ir kad jos yra kelių rūšių. Pas mane yra žemo profilio tunelis kėbule ir man reikėjo penkiabėgiam perjungimo mechanizmui būtent tam skirtos apsauginės skardos. Kažkaip vietoje nepavyko rasti ir jau galvojau gamintis, bet prieš pat gamybą pavyko atsisiųsti iš kitur, nors ir buvo parūdijusi
Ko gero vienas įdomesnių momentų dar buvo viso mechanizmo surinkimas. Tiesa sakant labai įdomus inžinerinis sprendimo būdas pasirinktas.
Ko gero vienas įdomesnių momentų dar buvo viso mechanizmo surinkimas. Tiesa sakant labai įdomus inžinerinis sprendimo būdas pasirinktas.
Greičių dėžės epopėjos tęsinys. Praėjo nemažai laiko, kai viskas prasidėjo ir tesėsi tikrai ilgai. Po paskutinio pranešimo, kad jau viską nusipirkau, taip ir galvojau, kad su tuo viskas ir baigsis, bet deja ne. Taip gavosi, kad pradėjęs rinkti dėžę meistras vis rasdavo kažkokių blogų detalių, ir kad jų reikia naujų.
Nutiko taip, kad realiai visi guoliai ir berods visi dantračiai buvo nupirkti nauji, liko ko gero 3 senos detalės kurios pasirodė, dar galima naudoti ir dar viena restauruota, nes naujų nebuvo pirkti.
Nors ir karantinas, bet siuntas siųsdavo greitai, savaitė ar dvi ir jau detalės būdavo pas meistrą vietoje. Kad ir kaip greitai jos keliautų, bet dėžė taip greit nesirinko kaip man norėjosi.
Kol laukiau nutariau, kad ir pats galiu patobulinti šiek tiek dėžę, ir nusipirkau plokšteles kurios padeda sulaikyti besitaškantį tepalą.
Darbo nedaug, bet bent jau jautėsi, kad bent koks progresas juda.
Dar po kurio laiko paaiškėjo, kad meistras neturėjo specialaus įrankio prisukti specialiai velenėlio veržlei. Atrodo kaip ir nieko tokio, pagaminama. O bet tačiau, gamino šį raktą kokį mėnesį jei ne daugiau. Ir kai klausi kada bus, šiandien arba ryt. Ir taip kelias savaites. Daug kantrybės reikalavo šis mažas, "tik reduktoriaus" pagreitinimas.
Nutiko taip, kad realiai visi guoliai ir berods visi dantračiai buvo nupirkti nauji, liko ko gero 3 senos detalės kurios pasirodė, dar galima naudoti ir dar viena restauruota, nes naujų nebuvo pirkti.
Nors ir karantinas, bet siuntas siųsdavo greitai, savaitė ar dvi ir jau detalės būdavo pas meistrą vietoje. Kad ir kaip greitai jos keliautų, bet dėžė taip greit nesirinko kaip man norėjosi.
Kol laukiau nutariau, kad ir pats galiu patobulinti šiek tiek dėžę, ir nusipirkau plokšteles kurios padeda sulaikyti besitaškantį tepalą.
Darbo nedaug, bet bent jau jautėsi, kad bent koks progresas juda.
Dar po kurio laiko paaiškėjo, kad meistras neturėjo specialaus įrankio prisukti specialiai velenėlio veržlei. Atrodo kaip ir nieko tokio, pagaminama. O bet tačiau, gamino šį raktą kokį mėnesį jei ne daugiau. Ir kai klausi kada bus, šiandien arba ryt. Ir taip kelias savaites. Daug kantrybės reikalavo šis mažas, "tik reduktoriaus" pagreitinimas.
2020 gegužės 23 yra ta diena, kai įsidėjau naują greičių dėžę ir buvo pirmasis test drive'as!
Pirmas išvažiavimas buvo taip, visai kitaip jungiasi pirmas bėgis, nu gerai, jau teoriškai buvau išsiaiškinęs kaip jungiasi. Praktiškai irgi nepasirodė sudėtinga.
Pajudėjus iš vietos ir bandant įjungti antrą bėgi, kažkotai labai jau didelis bėgis jungiasi. Varikliui sunku "vinioti" tokį. Kaip ir teoriškai turėtų būti 2 bet pasirodo įjungdavau 4. Pareguliavus bėgių perjungimo traukę, turėjau visus į bėgius.
Kol kas dar reikia daugiau pavažinėti ir pasireguliuoti, nes kažkaip iš 2 į 3 sunkiai jungiasi, kažkaip nelygiai, o daugiau kaip ir viskas gerai.
Taip pat labai neįprasta ir atrodo atvirkščiai bėgiai junginėjasi.
Kiek bandžiau tai labai smagu, kad prie didesnio greičio apsukos daug mažesnės. Pas mane gal įvyko kiek drastiškesnis pasikeitimas, nes turėjau prieš tai įdėtą labai lėtą dėžę su 5.83 reduktoriaus perdavimu, o dabar 4.14 plius dar greitesnis ir paskutinė bėgių pora iš 0.85 į 0.74.
Liūdnoji tokio pasikeitimo dalis, kad variklis 66kw labai smagiai važiavo su lėta dėže, net priekį keldavo O su nauja greita dėže, jis patapo toks vangus, kol įsibėgėja, kol ką. Taip sakant čia toks ant pamąstymo.
Reziumuojant tai kol kas labai džiaugiuosi rezultatus, o pavažinėjus matytis tikrieji rezultatai ar buvo verta ar ne.
P.S. pastebėjau, kad penkiabėgė dėžė labai arti kėbulo.
Pirmas išvažiavimas buvo taip, visai kitaip jungiasi pirmas bėgis, nu gerai, jau teoriškai buvau išsiaiškinęs kaip jungiasi. Praktiškai irgi nepasirodė sudėtinga.
Pajudėjus iš vietos ir bandant įjungti antrą bėgi, kažkotai labai jau didelis bėgis jungiasi. Varikliui sunku "vinioti" tokį. Kaip ir teoriškai turėtų būti 2 bet pasirodo įjungdavau 4. Pareguliavus bėgių perjungimo traukę, turėjau visus į bėgius.
Kol kas dar reikia daugiau pavažinėti ir pasireguliuoti, nes kažkaip iš 2 į 3 sunkiai jungiasi, kažkaip nelygiai, o daugiau kaip ir viskas gerai.
Taip pat labai neįprasta ir atrodo atvirkščiai bėgiai junginėjasi.
Kiek bandžiau tai labai smagu, kad prie didesnio greičio apsukos daug mažesnės. Pas mane gal įvyko kiek drastiškesnis pasikeitimas, nes turėjau prieš tai įdėtą labai lėtą dėžę su 5.83 reduktoriaus perdavimu, o dabar 4.14 plius dar greitesnis ir paskutinė bėgių pora iš 0.85 į 0.74.
Liūdnoji tokio pasikeitimo dalis, kad variklis 66kw labai smagiai važiavo su lėta dėže, net priekį keldavo O su nauja greita dėže, jis patapo toks vangus, kol įsibėgėja, kol ką. Taip sakant čia toks ant pamąstymo.
Reziumuojant tai kol kas labai džiaugiuosi rezultatus, o pavažinėjus matytis tikrieji rezultatai ar buvo verta ar ne.
P.S. pastebėjau, kad penkiabėgė dėžė labai arti kėbulo.