Valdo VW T3 Westfalia
Oras geras, judu į priekį. Viskas dega, šaldo, bet nešyla iš pradžių Vebasta nerodė jokios gyvybės, ventiliatoriaus angliukai buvo užstrigę, žvakė gera, dabar bando jungtis, sudirba rėlė ir viskas atsijungia. Gal kas žinote Vebasto meistrą Kaune arba aplink Kauną. Sušveičiau dujų balioną, jau labai buvo surūdijęs.
Atėjo laikas dėžei, nutariau pakeisti riebokšlius, nes matėsi, kad leidžia tepalą. Kai atsukau tepalo nuleidimo varžtą, nustebau, tepalas juodas, toks jausmas, kad niekada nebuvo keistas, prie varžto magneto buvo prilipusios kelios mažos drožlės. Kiek važiavau bėgiai junginėjosi gerai, nebuvo jokio pašalinio garso, neardysiu, praplausiu, užpilsiu tepalą ir į vietą. Dėžės kodas ASS.
Po ilgu svarstymu nutariau varikli duoti remontuoti meistrui, is 4 galvu radom tik viena padoresne, buvo pavirinta, perpresuotos ivores, prisveisti voztuvai, nuslifuota, susuktos naujos zvakes. Variklio blokas jau buvo remontuotas, pirmas remontas, neisdiles, sudeti nauji ziedai, alkuninis velenas kaip naujas, sudeti nauji indeklai. Kuro siurbli ir purkstukus nuveziau kad pakeistu kas bloga ir patikrintu. Jauciu auksinis variklis gausis