Tos skyles salone nera l.didele problema.Ten viskas tvarkoma,aisku darbo reiks ideti.Savo buvusiame vabale panasias skyles uzlopiau per 3-vakarus.Mindaka wrote:Negasdinkit zmogaus del tu skyliu Varot i depresija Viskas sutvarkoma, uzsakoma, padaroma.. Pas mane dugno irgi nedaug arba visai nera.. Blogiausias jausmas kai del darbu negali isvaziuoti i gatve, bet geriau viskas letai judes, bet bus padaryta teisingai. Tokia technika jau nebenuverta, dirbk ramiai ir turesi rezultata. Justinai laikykis
Maniškis galiūnas...
Jei nukelinėsi kėbulą, ar pjausi lauk slenksčius, prieš tai nepamiršk vamzdžiais sukabinti kėbulo vidinių erdvių.Justinas wrote:Gal kas is restauravusiu savo vabalus aktyviai fotografavo ir iamzino savo restauracijos, ypac virinimo procesus ? O gal but zinote puslapi, kur butu begale nuotrauku sia tema ?
Tiek vamzdžių, kiek panaudota šiose nuotraukose, yra per mažai, reikėtų dar poros tokių įstrižų vamzdžių. Tokie vamzdžiai mirtinai užfiksuoja buvusią kėbulo padėtį ir niekas nepersikreipia. Jei nenaudosi tokių įtvirtinimų, durų arkos forma persikreips, visur skirsis durų tarpeliai ir blogai užsidarinės durys.
Atvirai pasakius, pamatyti restauruotą ir pervirintą Vabalą su taisyklingai tarpeliais, yra didelė retenybė, nes visi galvoja, kad jokių sutvirtinimų nereikia. Be to, visi Lietuvoje važinėjantys Vabalai su kreivais durų tarpais.
Netgi virinant visas skardas taškiniu būdu, vis tiek durų arka susitraukia ir persikreipia. Žodžiu, jei nori turėti tiesų neperkreiptą kėbulą, prieš atskirdamas didelę kėbulo dalį, įvirink viduje įstrižus vamzdžius ir kuo daugiau, tuo geriau (nuotr.).
Šiek tiek papildau.
Netgi siūlyčiau tokį variantą, nenuimti durų, jas užtrenkti, įdėmiai apžiūrėti, kokie tarpeliai yra dabar, nes dažnai būna, kad Vabalas jau virintas ir persikreipęs.
Suradus susiaurėjusią durų arką, reikėtų tiesiog kiaurai iki dugno perpjauti slenkstį ir įkalti į durų plyšius medinius pleištus, kad ištiesinti tarpus. Vėliau nenuėmus durų, privirinti sutvirtinimo vamzdžius.
Atlikus tokį darbą, visada žinosi, kad baigus visus virinimo darbus, tavo durys sugrįš į gimtąją ir nepažeistą vietą.
3 dienos butu rojus, bet dar jas reikia padauginti is Justino koficiento (kuris susideda is ranku kreivumo laipsnio, zioplumo imties ir patirties nebuvimo integralo nuo 0 iki begalybes) ir gausime jau 3 menesius. bet ir tiek nebeda, nes virint bus jau malonumas, tik ,kad slifuot nereiktu daug (cia aisku mano svajones...)...Sigitas wrote:Tos skyles salone nera l.didele problema.Ten viskas tvarkoma,aisku darbo reiks ideti.Savo buvusiame vabale panasias skyles uzlopiau per 3-vakarus.
Oj nepasiduosiu tai tikrai, ner cia nieko labai blogo zinoma :] Buna juk ir blogiau :] Tik va gaila kaip ir sakei del to ,kad i gatve negali izvaziuot... Bet ne as vienas toks :]Mindaka wrote:Negasdinkit zmogaus del tu skyliu Varot i depresija Viskas sutvarkoma, uzsakoma, padaroma.. Pas mane dugno irgi nedaug arba visai nera.. Blogiausias jausmas kai del darbu negali isvaziuoti i gatve, bet geriau viskas letai judes, bet bus padaryta teisingai. Tokia technika jau nebenuverta, dirbk ramiai ir turesi rezultata. Justinai laikykis
Aisku speju su mano darbo tempais sita remontuodamas galbut jau ir kita vabaliuka uzturesiu :]... Cia taip 5 metai i prieki...
BugMe DVD apie slenkscius paaiskinta ir parodyta kaip ir tas dureles patvarkyt, kad tarpelis normalus butu, tai su tuo bedu neturetu buti. Del vamzdziu, tai jokiais budais nepamirsiu, visur jie kiso kiek visokiu remontu ziurineju, tai cia ne beda :]. Va tik, kad dabar pats didziausias blogumas, tai, kad po ilgu paiesku supratau, kad Vilniuje pigaus garazelio rast ne nesvajok, o kitaip negaliu perskirt vabalo... O kai tiek rudziu, tai biesas bus ir tiek nenusmeliavus virint is pavirsiaus... O bieso tai nesinori... Kol kas ka is pavirsiaus galima padaryt, ta ir bandysiu (o be to prie variklio darbo apstu dar), bet nezinau kaip cia i toluma susiplanuot... et...Sigis wrote:Jei nukelinėsi kėbulą...
Nepamenu kurioj temoj kalbėjom apie detales iš Baltic Auto Parts, tai čia parašysiu, kad su detalėm viskas ok. Parvažiavo (~savaitė) ir lyg ir tos kurių ir reikia ;] man rodos ,kad ten vietoj užsakinėjant sukalbamesnė ta mergina už prekystalio, nei tas vadybininkas, kuris į telefono skamčius atsiliepinėja, nes ir kai aš skambinau, tai pasirodė, kad nelabai jie linke tas detales vežt vabalui... :]
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Su Vytu jo kebulo absoliuciai be nieko (stiklu, duru, bagazines dangciu, dugno, salono) dviese nesem. Aisku atstumai neturetutu buti dideli.Justinas wrote:Klausimėlis: gal kas iš vabalistų žino kiek sveria nuardytas (be stiklų, interjero...) vabalo kėbulas ? Tiksliau gal kitokiais matais galit pasakyt, kiek žmonių reikia jo pekėlimui ir išnešimui ? :]
O siaip daugiau zmoniu niekada nepakenks. 8)
Nedidelis vaizdinis pavyzdys iš Kalifornijos VW restauravimo centro:Justinas wrote:Klausimėlis: kiek sveria nuardytas vabalo kėbulas?
http://www.classicvws.com/images/79body.gif
http://www.classicvws.com/images/49on.gif
http://i614.photobucket.com/albums/tt22 ... 90408c.gif
Kadangi atsirado kelios atostoginės dienos, atradau dienelę vabalui, per kurią pasistengiau kuo labiau pasiruošti kėbulo nukėlimui.
Dėja per diena neišėjo visko padaryti iki galo, nes neturėjau labai svarbaus įrankio - bulgarkės ir dėl to neatkabinau per suvirintas vietas kėbulo nuo dugno, bei nepadariau sutvirtinimo sijų, kad nelūžtų per pusę...
Beardant pastebėjau dvi didžiausias problemas:
Bus bėdų su elektra. Ją man ar šiaip ar taip reiktų perdaryt, nes buvo visokiausių kvailiojimų anksčiau (uždėgi ilgasias, užsidega kartu posūkiai ir pnš.), bet matau ,kad čia labai jau paprasta pasiklysti. Gal kas žinote kokią nuorodą apie laidų pynės darymą vabalui ? (su laidų ilgiais ir pnš.)
Antra problema tai vėlgi rudys. Kuo toliau, tuo daugiau makroflekso randu. Dėja jis kolkas dar nesibaigė... Bet va kur dar gavau nemalionią staigmeną - pasirodo rimtai surudijęs ne tik kėbulas ,bet ir pakaba :[
Kaip manote. Ar pakabos dalis dar verta virint, ar reikia keisti naujomis ?
Rodos priekinis ir galinis "sijonėlis" mirę, o kartu su jais ir bamperių laikikliai. Daug nekrapščiau, bet kur bedūriau, ten ir prasidūrė :]
tai tiek... Tikiuosi kėbulas su dugnu nebus rimtai suvirintas ir atsiradus laisvesniam savaitgaliui, išnešiu jį į lauką, kur pradėsiu virinti.
Iškart paklausiu jau patyrusių virintojų, gal žinote kur Vilniuje pigesnis metalas skardoms ? O gal galima naudoti kitų automobilių kapotus ar panašias dalis ?
Dėja per diena neišėjo visko padaryti iki galo, nes neturėjau labai svarbaus įrankio - bulgarkės ir dėl to neatkabinau per suvirintas vietas kėbulo nuo dugno, bei nepadariau sutvirtinimo sijų, kad nelūžtų per pusę...
Beardant pastebėjau dvi didžiausias problemas:
Bus bėdų su elektra. Ją man ar šiaip ar taip reiktų perdaryt, nes buvo visokiausių kvailiojimų anksčiau (uždėgi ilgasias, užsidega kartu posūkiai ir pnš.), bet matau ,kad čia labai jau paprasta pasiklysti. Gal kas žinote kokią nuorodą apie laidų pynės darymą vabalui ? (su laidų ilgiais ir pnš.)
Antra problema tai vėlgi rudys. Kuo toliau, tuo daugiau makroflekso randu. Dėja jis kolkas dar nesibaigė... Bet va kur dar gavau nemalionią staigmeną - pasirodo rimtai surudijęs ne tik kėbulas ,bet ir pakaba :[
Kaip manote. Ar pakabos dalis dar verta virint, ar reikia keisti naujomis ?
Rodos priekinis ir galinis "sijonėlis" mirę, o kartu su jais ir bamperių laikikliai. Daug nekrapščiau, bet kur bedūriau, ten ir prasidūrė :]
tai tiek... Tikiuosi kėbulas su dugnu nebus rimtai suvirintas ir atsiradus laisvesniam savaitgaliui, išnešiu jį į lauką, kur pradėsiu virinti.
Iškart paklausiu jau patyrusių virintojų, gal žinote kur Vilniuje pigesnis metalas skardoms ? O gal galima naudoti kitų automobilių kapotus ar panašias dalis ?