Kadangi pas mane ne kemperis, bet norėčiau turėti kelis kemperinius elementus pas save autobusėlyje, tai pagalvojau kad visai nieko būtų tokia tema. Plius gal kažkam bus naudinga ir taip, jei norėtų kažką pas save patobulinti.
Šiandienai mano planas paprastas. Sugalvoti ir suinžinerinti sau elektrinę kemperio dalį t.y. turėti antrą akumuliatorių kuris bus naudojamas vidaus apšvietimui, 220V konverteriui, elektronikos prietaisams krauti, galbūt radijai ir pan.
Taip pat noriu, kad antrąjį akumuliatorių krautų variklio generatorius, kai jis veikia. Taip pat išorinis 220V įvadas. Kurį pajungus krautų, akumuliatorių ir veiktų 220V rozetės.
Ateityje galbūt integruoti ir saulės elementą.
Tai šiuo metu ieškausi įvairios informacijos kaip tai pasiekti. Kol kas radau visai neblogą tokį šaltinį: https://faroutride.com/electrical-system/
Aišku dar ši postą paupdatinsiu jei pavyks kažką susikonstruoti.
Jeigu kažkas turi kažkokių idėjų ar patarimų, bei nuorodų manualus, forumus ar netgi konkrečius įrenginiu, nesidrovėkit pasidalinkit
Kemperio elektros sistema
Yra visko, tik ne visada viskas atitinka tai ko mes norime.
As tai jau turiu susipirkes didziaja dali irangos. O pacia elektros valdymo panele gaminsiuos, nes nerandu to ko noriu.
As tai turiu 12A pakroveja, 1000w pilno sinuso keitikli 12-->220, vandens pompa, saldytuva 12/220 dujos, virykle su kriaukle, vandens lygio bake sensorius ir t.t.
Turiu visa vizija kaip darysiu, tik reikia atrast laiko.
As tai jau turiu susipirkes didziaja dali irangos. O pacia elektros valdymo panele gaminsiuos, nes nerandu to ko noriu.
As tai turiu 12A pakroveja, 1000w pilno sinuso keitikli 12-->220, vandens pompa, saldytuva 12/220 dujos, virykle su kriaukle, vandens lygio bake sensorius ir t.t.
Turiu visa vizija kaip darysiu, tik reikia atrast laiko.
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Šiai dienai turiu tokį ultimate planą. Tik nežinau kaip jį sujungti ir kokių kontrolerių bei prietaisu reikia. Kuo mažiau prietaisų tuom geriau
Kol automobilis važiuoja t.y. veikia generatorius variklio, tai generatorius turėtų krauti starterio akumuliatoriu ir vidaus akumuliatoriu (galbūt netgi du). Visi vidaus prietaisai prijungti ir turėtų veikti nuo vidaus akumuliatoriaus.
Kai automobilio generatorius neveikia ir yra pajungta 220V iš išorės, visus akumuliatorius turėtų krauti kažkoks pakrovėjas/kontroleris ir visos 220V viduje esančios rozetes veikti ne iš konverterio bet iš pajungto 220V įvado. Vidaus prietaisai turėtų veikti nuo 12V arba 220V priklausomai ar jie sugeba veikti nuo 220V.
Kai automobilio generatorius neveikia ir nėra pajungta 220V įvadas, BET yra pajungtas saulės elementas, akumuliatorius turėtų krauti saulės elementas. Ir vidaus prietaisai veikti nuo 12V.
Kaip tai viską sukonstruoti truputi trūksta žinių apie egzistuojančius kontrolerius saulės elementam ir automobilinius pakrovėjus kemperiams. Gal yra kažkoks vienas kuris viską daro ir kontroliuoja? Tiek krauna akumuliatorius nuo 220V o automatiškai atsiradus įtampa iš kitur persijungia ir naudoja generatorių ar saulės elementą t.t ir pan.
Kol automobilis važiuoja t.y. veikia generatorius variklio, tai generatorius turėtų krauti starterio akumuliatoriu ir vidaus akumuliatoriu (galbūt netgi du). Visi vidaus prietaisai prijungti ir turėtų veikti nuo vidaus akumuliatoriaus.
Kai automobilio generatorius neveikia ir yra pajungta 220V iš išorės, visus akumuliatorius turėtų krauti kažkoks pakrovėjas/kontroleris ir visos 220V viduje esančios rozetes veikti ne iš konverterio bet iš pajungto 220V įvado. Vidaus prietaisai turėtų veikti nuo 12V arba 220V priklausomai ar jie sugeba veikti nuo 220V.
Kai automobilio generatorius neveikia ir nėra pajungta 220V įvadas, BET yra pajungtas saulės elementas, akumuliatorius turėtų krauti saulės elementas. Ir vidaus prietaisai veikti nuo 12V.
Kaip tai viską sukonstruoti truputi trūksta žinių apie egzistuojančius kontrolerius saulės elementam ir automobilinius pakrovėjus kemperiams. Gal yra kažkoks vienas kuris viską daro ir kontroliuoja? Tiek krauna akumuliatorius nuo 220V o automatiškai atsiradus įtampa iš kitur persijungia ir naudoja generatorių ar saulės elementą t.t ir pan.
Del tu visu krovimu, tai mazdaug taip: saules elementas turi savo kontroleri, jam gali pastatyti papildoma isjungimo mygtuka savo valdymo paneleje.
Del pakrovejo nuo 220, tai irgi reikia jungikli valdymo paneleje statyti, gali pastatyti 3 padeciu. Viena padetis kraus salono akuma, kita kraus variklio, o trecia yra isjungiama krovimo.
Del krovimo nuo nui generatoriaus. Tai "split charge relay" pasigooglink. Siulau irgi per papildoma mygtuka padaryti reles valdyma.
Neturetu nieko nutikti, jei visi krovimai butu vienu metu. Tiek generatorius nekraus jei itampa bus aukstesne uz krovino reles, tiek 220 pakrovejas atsijungs, jei itampa pasieks pakrauto akumuliatoriaus lygi, tiek saules elemento.
As tik nesiulau naudoti tu paciu rozeciu. Padaryk viena nuo keitiklio, o kitas pagal poreiki nuo isorinio 220.
Pagooglink zig unit, rv power management system. Rv power diagram ar kazka panasaus. Labai daug informacijos
Del pakrovejo nuo 220, tai irgi reikia jungikli valdymo paneleje statyti, gali pastatyti 3 padeciu. Viena padetis kraus salono akuma, kita kraus variklio, o trecia yra isjungiama krovimo.
Del krovimo nuo nui generatoriaus. Tai "split charge relay" pasigooglink. Siulau irgi per papildoma mygtuka padaryti reles valdyma.
Neturetu nieko nutikti, jei visi krovimai butu vienu metu. Tiek generatorius nekraus jei itampa bus aukstesne uz krovino reles, tiek 220 pakrovejas atsijungs, jei itampa pasieks pakrauto akumuliatoriaus lygi, tiek saules elemento.
As tik nesiulau naudoti tu paciu rozeciu. Padaryk viena nuo keitiklio, o kitas pagal poreiki nuo isorinio 220.
Pagooglink zig unit, rv power management system. Rv power diagram ar kazka panasaus. Labai daug informacijos
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai