Kadangi tai standartinis dydis, tai neturejo but per didelis. O kas buvo, tai speliot galima. Gal jis jau buvo uzveltas ir tik pakeistas indeklas? Gal nebuvo pateptas "assembly lube", o tik paprastu tepalu ir pirmu paleidimu uzvele? Na man variklio visos bedos ir garsai nesikeite per tuos kilometrus.Paulius wrote:O kokia kažin priežastis, kad taip nutiko? Ar meistras neteisingai įdėjo, ar detalė brokuota, ar apkatkė neteisingai atlikta?
Manasis autobusėlis (būsimas kemperis)
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Oi bli**! Valdis..
Manau Karolis patvirtins, kad po šio brakodielo kapitalinio, jo variklis taip pat ilgai nevažiavo. Vožtuvai pradegė ar kas ten buvo...
Dar vienas nelaimėlis jam pateko, nuvežė variklį vabalinį nuo mažo lėktuviuko kapitaliniui, dingo originalios variklio dalys, sukeisti velenai ir tt., po šiai dienai galų neranda... Aplenkti reikia to veikėjo dirbtuves 300km spinduliu.
Sėkmės tvarkant broką!
Manau Karolis patvirtins, kad po šio brakodielo kapitalinio, jo variklis taip pat ilgai nevažiavo. Vožtuvai pradegė ar kas ten buvo...
Dar vienas nelaimėlis jam pateko, nuvežė variklį vabalinį nuo mažo lėktuviuko kapitaliniui, dingo originalios variklio dalys, sukeisti velenai ir tt., po šiai dienai galų neranda... Aplenkti reikia to veikėjo dirbtuves 300km spinduliu.
Sėkmės tvarkant broką!
Norisi pradėt surinkinėt, bet reikia sulaukt visų dalių. Stūmoklius su cilindrais jau gavau. Alkūninis nušlifuotas, paskirstymo velenėlis buvo jau padarytas, bet manęs netenkino rezultatas, tad patvarkys.
Galvos dar po klaustuku.. Neradau, kas padarytų pagal technologiją, kad pakaitintų galvas prieš presuojant. Dar kartą pamatuosiu koks išdilimas. Vožtuvus naujus jau turiu.
Stūmokliai su cilindrais atrodo neblogai (AA pistons). Nusiėmiau žiedus ir viską su muilu išsiploviau, tada pasimatavau žiedus - viskas ok. Pabandymui paėmiau naują žiedą ir įdėjau į sena cilindrą. Cilindras dar gyvas, bus atsargai.
Galvos dar po klaustuku.. Neradau, kas padarytų pagal technologiją, kad pakaitintų galvas prieš presuojant. Dar kartą pamatuosiu koks išdilimas. Vožtuvus naujus jau turiu.
Stūmokliai su cilindrais atrodo neblogai (AA pistons). Nusiėmiau žiedus ir viską su muilu išsiploviau, tada pasimatavau žiedus - viskas ok. Pabandymui paėmiau naują žiedą ir įdėjau į sena cilindrą. Cilindras dar gyvas, bus atsargai.
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
- powermeower
- Posts: 54
- Joined: 2011 Dec 01 Thu, 22:59
- Location: Bauska (LV)
- Contact:
Hei !Vytas wrote:Oi bli**! Valdis..
Manau Karolis patvirtins, kad po šio brakodielo kapitalinio, jo variklis taip pat ilgai nevažiavo. Vožtuvai pradegė ar kas ten buvo...
Dar vienas nelaimėlis jam pateko, nuvežė variklį vabalinį nuo mažo lėktuviuko kapitaliniui, dingo originalios variklio dalys, sukeisti velenai ir tt., po šiai dienai galų neranda... Aplenkti reikia to veikėjo dirbtuves 300km spinduliu.
Sėkmės tvarkant broką!
I haven't open case !!!
Only bring long year silent doublecarb engine (ex-propan gas drived!) back to life, inspected, clean out from rust and dirt, completed all missed parts, change all oil bearings, gaskets, weld exaust & heat exchangers, make some performance...
With idea for owner to DRIVE, and recognize what else ''comes out'' from this engine during driving...
Now he knows that... and have made his logic decision about parts changing... Step Two 8)
(have told about it with owner, when first renewing Step One was finished...)
Take (sh)it easy !
- powermeower
- Posts: 54
- Joined: 2011 Dec 01 Thu, 22:59
- Location: Bauska (LV)
- Contact:
Valdis,
What's the point of inspection if nothing was inspected ?
How to inspect is clearly write in manual. I measured old cylinder ring gap and gap is 4 times biger than maximum limit. So whats the point to disassembly engine and just assembly again? -no point.
My engine was runing before, so i expected overhaul. But it was just cleaning and nothing more.
I don't want to go deep with this discusion. My advice would be, just read and follow manual!
What's the point of inspection if nothing was inspected ?
How to inspect is clearly write in manual. I measured old cylinder ring gap and gap is 4 times biger than maximum limit. So whats the point to disassembly engine and just assembly again? -no point.
My engine was runing before, so i expected overhaul. But it was just cleaning and nothing more.
I don't want to go deep with this discusion. My advice would be, just read and follow manual!
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Praeitą kartą norėjau, kad būtų nudažytas variklio aliumininis "shroudas" , kuris buvo nusmėliuotas, bet manęs niekas neklausė... Ir tai bus dar vienas dalykas, kuri reikia perdaryti. Bandžiau šveisti, bet daug duobučių, kur nelabai pavyks išveist, tad atidaviau nusmėliuot. Tada apdirbau su spec aliuminio chemija, kad išgraužti likusią koroziją/oksidaciją. Ir atidaviau į miltelinį dažymą.
Nusprendžiau pakeisti šilumokaičius, šioje vietoje gerai kirto per kišenę, bet jei daryt viską normaliai, tai iki galo.
Nusprendžiau pakeisti šilumokaičius, šioje vietoje gerai kirto per kišenę, bet jei daryt viską normaliai, tai iki galo.
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Kiaurymę reikės būtinai patikrinti. Bet aš manau, kad velenėlis ties tuo švaistikliu buvo užveltas prieš perkant busą. Ardant tą variklį man pakeitė tik to švaistiklio indėklus, matomai buvo klibėjimas. Tad čia buvo toks beprasmis darbas, o rezultatas toks, koks ir turėjo būti. Na aš tik spėliot galiu. Todėl atliksiu visus matavimus, kad būti tikram.
Lieka didelis klausimas... galvos... Su naujais vožtuvais, kaip ir viskas patenka į limitus, bet ant ribos. Atiduot kreipiančiųjų keitimui ar ne..
Internete rašo, kad tik nedaryti ant šaltos galvos. O kiek aš klausiau, tai kitaip pas mus ir nedaro.
Lieka didelis klausimas... galvos... Su naujais vožtuvais, kaip ir viskas patenka į limitus, bet ant ribos. Atiduot kreipiančiųjų keitimui ar ne..
Internete rašo, kad tik nedaryti ant šaltos galvos. O kiek aš klausiau, tai kitaip pas mus ir nedaro.
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Sulaukiau savo dalių. Du kartus alkūninio indėklai buvo pažeisti transportavimo metu ir viskas užsitęsė.
Pradėjau surinkinėti, matuot viską. Pasirodo ant 1.8 variklio, aukštis tarp stūmoklio tdc stockiniam variante yra 1mm. Kas pasak literatūros yra minimum atstumas. Mažinant šį atstumą, atsiras rizika, kad stūmoklis palies galvą. Tad su tarpinėm sužaist neišeis. Lieka galvos frezavimas, bet ir čia ne viskas taip paprasta. Būtų buvę paprasčiau surast stūmoklius be įgilinimo. Na bet dabar yra kaip yra, bandysiu kažką galvot.
Dar radau kodėl leido tepalą per alkūninio riebokšlį. Atrodo naujai pakeitė, o leidžia. O viskas matosi nuotraukoje;/ Paėmiau kitą detalę nuo donorinio variklio, bet ten su korozija buvo reikalų.
Pradėjau surinkinėti, matuot viską. Pasirodo ant 1.8 variklio, aukštis tarp stūmoklio tdc stockiniam variante yra 1mm. Kas pasak literatūros yra minimum atstumas. Mažinant šį atstumą, atsiras rizika, kad stūmoklis palies galvą. Tad su tarpinėm sužaist neišeis. Lieka galvos frezavimas, bet ir čia ne viskas taip paprasta. Būtų buvę paprasčiau surast stūmoklius be įgilinimo. Na bet dabar yra kaip yra, bandysiu kažką galvot.
Dar radau kodėl leido tepalą per alkūninio riebokšlį. Atrodo naujai pakeitė, o leidžia. O viskas matosi nuotraukoje;/ Paėmiau kitą detalę nuo donorinio variklio, bet ten su korozija buvo reikalų.
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai