Manasis autobusėlis (būsimas kemperis)
Ačiū už gražius žodžius.
Tepalus pasikeisiu greitu metu.
O su registracija, tai gan paprastai pavyko. Nuvariau į Latviją, apžiūrėjo, nufotografavo viską. Nelabai galėjo pamatyti galinių sėdynių tvirtinimus, tai net po busu lindo. Dėl tam tikrų neaiškumų jie su Ryga susisiekė. Bet gavo teigiama atsakymą. Užregistravo kaip M1, 6 vietų keleivinį. Modelis Kombi. Dar sename tech. pase buvo dujos įrašytos. Tai skirtingai nei Lietuvoje, nereikėjo jokių pažymų, kad visa tai išimt. Tad liko tik benzinas.
Susimatysim šventėse!
Tepalus pasikeisiu greitu metu.
O su registracija, tai gan paprastai pavyko. Nuvariau į Latviją, apžiūrėjo, nufotografavo viską. Nelabai galėjo pamatyti galinių sėdynių tvirtinimus, tai net po busu lindo. Dėl tam tikrų neaiškumų jie su Ryga susisiekė. Bet gavo teigiama atsakymą. Užregistravo kaip M1, 6 vietų keleivinį. Modelis Kombi. Dar sename tech. pase buvo dujos įrašytos. Tai skirtingai nei Lietuvoje, nereikėjo jokių pažymų, kad visa tai išimt. Tad liko tik benzinas.
Susimatysim šventėse!
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Dar Anykščiuose netyčia baikeriai iš galo važiavo kolonoje koks 20. Tai mini paradas gavos per Anykščius. DuŽiguliukai, Audi coupe, Ford Siera, mano busas ir 20 baikerių. Čia netyčia draugas nusipirko Ford Siera, visiškas ledas, atrodo kad vakar pagaminta.Sergej wrote:Ziguliukas - tai apsauga vazineja Kiekvienoj nuotraukoj yra
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Nepykit del Lietuvisku rasmenu, bet darbinis kompas nedraugauja su jais.
Ikelsiu siek tiek archyvo. Surinkimo procese daug nuotrauku nedariau, bet vargu buta nemazai.
Galinio kaires puses amortizatoriaus tvirtinimas. Pasirodo ten buvo prichimicinta gerai. Buvo varzto dalis nuluzus, kazkas sprende problema, prasriegdamas ten kur nereikia, viskas buvo isimale, tai teko vietoj varzto pasigaminti smeige. Bandziau isgrezti giliai uzluzusio varzto dali, kad ir kaip stengiausi, bet nuejo i sona. Kas isivaizduojat kur randasi tas amortizatoriaus tvirtinimas, suprasit, kad tai nera lengva. Smeige buvo pagaminta taip, kad isipresuotu ir prisivirintu ties praplatejimu ir kiek pavyko ties galu
Ikelsiu siek tiek archyvo. Surinkimo procese daug nuotrauku nedariau, bet vargu buta nemazai.
Galinio kaires puses amortizatoriaus tvirtinimas. Pasirodo ten buvo prichimicinta gerai. Buvo varzto dalis nuluzus, kazkas sprende problema, prasriegdamas ten kur nereikia, viskas buvo isimale, tai teko vietoj varzto pasigaminti smeige. Bandziau isgrezti giliai uzluzusio varzto dali, kad ir kaip stengiausi, bet nuejo i sona. Kas isivaizduojat kur randasi tas amortizatoriaus tvirtinimas, suprasit, kad tai nera lengva. Smeige buvo pagaminta taip, kad isipresuotu ir prisivirintu ties praplatejimu ir kiek pavyko ties galu
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Bandziau susireguliuoti varikli, kad dirbtu su degimu 7.5 laipsniu paankstinimu, bet normaliai dirba tik nuo 14 laipsniu. Zaidziau, zaidziau ir niekaip nepavyko. Tad siemet, tuos paskutinius kartus dar atvazinesiu su taip kaip yra, o veliau ziuresiu.
Dar reikes surasti kodel dingsta 1l tepalo per 500km. Sunkiasi ir per varikli ir per alsavima panasu, kad nemazai iseina. Reikes pastatyti inda, jam surinkti arba padaryt, kad gristu i karteri.
Labai nesinori nuimineti variklio, tikiuosi viska issigaudyt be nuemimo.
Dar reikes surasti kodel dingsta 1l tepalo per 500km. Sunkiasi ir per varikli ir per alsavima panasu, kad nemazai iseina. Reikes pastatyti inda, jam surinkti arba padaryt, kad gristu i karteri.
Labai nesinori nuimineti variklio, tikiuosi viska issigaudyt be nuemimo.
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai