Justinas wrote:Aiskumele. gaila ,kad cia nieko doro nepadarysi, na bet bent ML tikrai isskalausiu... vis geriau nei nieko :]
Skalauti ar purksti siulyciau po virinimo, nes visi preparatai bijo karscio...
Ivirinus slenkscius, tada jau galima purksti i vidu kiek telpa
Na va kad paskalauti nelabai iseis jau ivirinus (teliuskuosis ir kvepes bevaziuojant po to privarius ten beliekiek kokio brudo) :] ...O purskiant reiks laaabai daug skyluciu, kad is visu pusiu ir visa plota apipurksti... O kai jas vistiek reikes uzvirint, tai nebus skirtumo, ar siules aprudijusios ar daug skyluciu... :]
Skyluciu uzteks keliu per visa slenksti, ten buna tokia slangute, gale jos purkstukas kuris i keturias puses purskia, tai ikisi bet kur ta slanga, pradedi purksti ir trauki lauk, taip ir isspurskiama viskas.
Justinas wrote:Hmmm.... Reikes pasidomet kiek toks dalykelis kastuoja :]
Ieskok kazko tokio (buna paciam dinitrol), tik vietoj sito rezervuaro buna tiesiog jungtis, i ja isisuka dinitrol, wurth skarbonkes su skysciu ir purski aplink, prisukus slangele galima ilysti i visokius slenkscius...
Naujas pasiūlymas Justinui. Jei dar nepirkai originalių slenksčių, užsakyk juos čia Vilniuje, kad išlankstytų. Daryk slenksčius be šildymo kanalų, bus paprasta išlankstyti. Po to šilto oro srautus paliksi pučiančius tik po galinėmis sėdynėmis. Kad būtų šilčiau priekyje, įsirengsi bagažinėje benzininius Eberspächer arba Webasto pečiukus.
Bet jei jau nusipirkai slenksčius, tai tada viskas gerai, įvirink juos ir prijunk šildymą, nieko slenksčiams neatsitiks.
Sunku pasakyti kiek kainuotų. Jei nedaryti šildymo kanalų, tada lieka dar viena sunkoka dalis - tikslus veržlių privirinimas, kurių viename slenkstyje yra 10. Bet jei meistrui nuvežus pavyzdį, manau kainuotu mažiausiai 100 litų.