Na, nieko tokio. Autobusėlis iš tikrųjų šaunus.Žinau jo visą istoriją, turiu serviso knygeles, salonas tikrai ypatingai geros būklės. Aš esu ketvirtas savininkas - pirmasis buvo kažkoks VW atstovybės Suomijoje darbuotojas, kuris nedaug juo naudojosi, antrasis buvo pardavėjo uošvis ar kažkoks giminė, kuris gan intensyviai keliaudavo su juo po visą Europą ir turėjo autobusėlį apie 20 metų, trečiasis buvo antrojo savininko giminaitis, kuris autobusėlį paturėjo porą metų, aptvarkė, ką mokėjo, bet neliko sužavėtas ir nusprendė perleisti mėgėjui. Tai va, aš ketvirtas savininkas per 28 metus. Tik grįžus iš Suomijos su Donato pagalba autobusėlis per porą dienų buvo techniškai sutvarkytas ir užregistruotas Lietuvoje. Kitą dieną po Regitros jis išvažiavo pas dažytoją... Ir tik tada supratau, kad gal Fakestar'as ne tiek daug investicijų ir reikalavo...
Deja, Suomijoje matyt porą kartų su autobusiuku buvo pravažiuota pro druskas ir nenuplauta, todėl viskas, kas buvo po plastikiniais apkaustais, smarkiai supuvo. Na, bet kelio atgal nebebuvo...
Pauliaus T3 autobusiukai (Bluestar, LLE, Syncro)
Kai tiek rūdžių, be atsarginių dalių neapsieisi... Teko pirkti nemažai atsarginių dalių. Kaip ir visi kiti, rinkausi pagal kainą - ieškojau kuo brangesnių skardų. Kai meistras gavo siuntinį, tai sužavėtas fotkino dalis iš visų pusių... Sakė viskas puikiai tiko prie kėbulo, skardos storos, kaip originalios, nieko nereikėjo taikyti.
Kadangi esu originalumo šalininkas, tai prašiau remontuoti kuo panašiau, kaip buvo gamykliškai. Galinės arkos nugręžiotos taškinio suvirinimo vietose ir tose pačiose vietose privirinta nauja skarda. Ties siūlių sujungimu užtepta hermetiko, kad būtų kuo panašiau į originalą. Viskas rūdys taip pat, kaip rūdydavo ir originaliai!
Kadangi esu originalumo šalininkas, tai prašiau remontuoti kuo panašiau, kaip buvo gamykliškai. Galinės arkos nugręžiotos taškinio suvirinimo vietose ir tose pačiose vietose privirinta nauja skarda. Ties siūlių sujungimu užtepta hermetiko, kad būtų kuo panašiau į originalą. Viskas rūdys taip pat, kaip rūdydavo ir originaliai!
Last edited by Paulius on 2018 Aug 27 Mon, 20:37, edited 1 time in total.
Sutvarkius kėbulą nusprendžiau, kad reikia nuvežti patvarkyti važiuoklę, variklį... Taip pramazinau visą 2017 metų sezoną, nes pasirodė, kad varikliui reikia kapitalinio remonto (nors traukė belekaip gerai!), o tokių variklių remontuoti niekas nemoka...
Daug nuotraukų iš to periodo nebus, bet va kaip atrodo suremontuotas variklis. Ne per gražiausiai, ane? Bet važiuoja kaip uoga - visi testuotojai tik ratus prasukinėja ir sako "aš ir noriu benzo..."
Daug nuotraukų iš to periodo nebus, bet va kaip atrodo suremontuotas variklis. Ne per gražiausiai, ane? Bet važiuoja kaip uoga - visi testuotojai tik ratus prasukinėja ir sako "aš ir noriu benzo..."
Šis autobusiukas, beje, yra gana ypatingas net ir tarp Bluestar'ų. Aš jį laikau ypatingu dėl trijų priežasčių:
1) Tai yra pirmas ir vienintelis kiek mačiau Bluestar Hannover Edition autobusėlis iš Suomijos. Kiek žiūrėjau duomenų bazių ir skelbimų, daugiau niekad nesu matęs Bluestar'o originaliai eksportuoto į Suomiją. Spėju, kad šis unikalumas susijęs su jo pirmuoju savininku, kuris dirbo VW servise ir norėjo aukštos komplektacijos Multivan'o, kaip kad būdavo parduodami Vokietijoje.
2) Kadangi autobusiukas buvo originaliai eksportuotas į Suomiją, tai turėjo papildomų aksesuarų šiaurės šalims: lempos su apiplovimu, šildoma vairuotojo sėdynė, kažkokia apšalimo apsauga (M642)... Dauguma Bluestar'ų būdavo šabloniniai ir daug papildomų aksesuarų neturėdavo.Žinau tik vieną šūstresnį - su automatine pavarų dėže, cruise control ir DJ varikliu - jo destinacijos vieta - VW atstovybė, kaip parodinis automobilis apie 1990 metus.
3) Šis autobusėlis buvo planuojamas, o galbūt ir realiai pagamintas 1990 metų sausio 1 dieną. T.y. pirmąją dešimto dešimtmečio dieną. Iš pradžių pats nepatikėjau ir maniau, kad tai tiesiog automatinis parašymas, bet kai patikrinau šiek tiek vėlesnius kėbulo numerius ir pastebėjau, kad jie pagaminti sausio viduryje, o šiek tiek ankstesni kėbulo numeriai pagaminti apie 1989 metų Kalėdas, tai pagalvojau, kad gal tai ir visai realu...
1) Tai yra pirmas ir vienintelis kiek mačiau Bluestar Hannover Edition autobusėlis iš Suomijos. Kiek žiūrėjau duomenų bazių ir skelbimų, daugiau niekad nesu matęs Bluestar'o originaliai eksportuoto į Suomiją. Spėju, kad šis unikalumas susijęs su jo pirmuoju savininku, kuris dirbo VW servise ir norėjo aukštos komplektacijos Multivan'o, kaip kad būdavo parduodami Vokietijoje.
2) Kadangi autobusiukas buvo originaliai eksportuotas į Suomiją, tai turėjo papildomų aksesuarų šiaurės šalims: lempos su apiplovimu, šildoma vairuotojo sėdynė, kažkokia apšalimo apsauga (M642)... Dauguma Bluestar'ų būdavo šabloniniai ir daug papildomų aksesuarų neturėdavo.Žinau tik vieną šūstresnį - su automatine pavarų dėže, cruise control ir DJ varikliu - jo destinacijos vieta - VW atstovybė, kaip parodinis automobilis apie 1990 metus.
3) Šis autobusėlis buvo planuojamas, o galbūt ir realiai pagamintas 1990 metų sausio 1 dieną. T.y. pirmąją dešimto dešimtmečio dieną. Iš pradžių pats nepatikėjau ir maniau, kad tai tiesiog automatinis parašymas, bet kai patikrinau šiek tiek vėlesnius kėbulo numerius ir pastebėjau, kad jie pagaminti sausio viduryje, o šiek tiek ankstesni kėbulo numeriai pagaminti apie 1989 metų Kalėdas, tai pagalvojau, kad gal tai ir visai realu...
Ai, beje, kažkuriuo momentu berestauruodamas Bluestar'ą suvokiau, kad restauracijai nebepakanka lėšų ir atsisveikinau su savo pirmuoju linksmybių autobusu a.k.a. Fakestar. Lietuvoje niekas jo pirkti nenorėjo, tai teko pigiai parduoti Turkijos vokiečiui, tiksliau Vokietijos turkui su žmona lietuve, kurie po to perpardavinėjo jį daugiau nei dvigubai brangiau... Na, bet tikiuosi kažkam jis dabar tikras linksmybių autobusiukas! Gal dar kada jį pamatysiu...