Sveiki kolegos. Gal kas turit pasistatę tepalo temperatūros daviklį.
Skaičiau nemažai internete, pagrindinės standartinės vietos yra apačioje į karterį (per inspection plate) arba į relief valve plug. Galvoju statyti į inspection plate, nes neturiu laiko laukti. Bet atsiliepimai skirtingi. Vieni giria, kiti sako netiksliai rodo. Bet galvoju gal yra skirtumas ar statyti trumpa daviklį ar ilgesnį. Trumpas gali turėti didesnį poveikį nuo karterio aušinimo oro srautu, o ilgas gali būti gal ne visada apsemtas. Ką manot?
Type 4 variklio tepalo temperatūros daviklis
Type 4 variklio tepalo temperatūros daviklis
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Iš mano praktikos, trumpas, sukamas į karterio apačią, tepalo išleidimo varžto vietoje - tinkamos temperatūros vabalo variklyje neparodo. Man prietaiso rodmuo aukščiau 50-60 C nepakilo ir labai stipriai varikliui užkaitus. Ir taip su dviem skirtingais kokybiškais davikliais. Daviklių ir prietaiso skalės atitiko.
Dabar naudoju daviklį, kišamą į tepalo matuoklę, nesu visiškai patenkintas, nes jis labai inertiškas, nes pvz daviklį ištraukus (jam atvėsus) ir vėl įstačius, temperatūros rodmuo labai lėtai pakyla, nors tepalo temperatūra tikrai dar nebūna stipriai nukritus. Tačiau šiuo atveju bent apskritai galima orientuotis apie realią tepalo temperatūrą.
Kaip veiktų ilgesnis daviklis sukamas į karterio apačią - būtų įdomu sužinot.
Dabar naudoju daviklį, kišamą į tepalo matuoklę, nesu visiškai patenkintas, nes jis labai inertiškas, nes pvz daviklį ištraukus (jam atvėsus) ir vėl įstačius, temperatūros rodmuo labai lėtai pakyla, nors tepalo temperatūra tikrai dar nebūna stipriai nukritus. Tačiau šiuo atveju bent apskritai galima orientuotis apie realią tepalo temperatūrą.
Kaip veiktų ilgesnis daviklis sukamas į karterio apačią - būtų įdomu sužinot.