VW Caramelle
-
- Posts: 9
- Joined: 2018 Jun 19 Tue, 11:35
Naujienos iš mano stovyklos. Šiam sezonui turėjau tikslą pasidaryti lovą/sofą ir stalą arba pasitaikius progai nusipirkti Multivano. Taip pat kitas tikslas susirinkti greitesnę greičių dėžę. Nes važiuoti didelius atstumus 60km/h nėra pats didžiausias malonumas ir nemalonu kitiems trukdyti eismą.
Darbai atlikti nuo rudens:
Prieš pastatant automobilį į garažą žiemai. Paskutiniame rudens pasivažinėjime iš Panevėžio į Anykščius apturėtas nuotykis - subyrėjo starterio reduktorius. Garaže dar buvo keli, bet ne T3 starteriai, išardžius visus iš detalių visumos pavyko susirinkti vieną gerą starterį.
Sekantis didelis darbas buvo greičių dėžė. Istorija tokia, kad mes su tėvuku ją surinkom tvarkingai ir įdėjom. Plius pakeičiau naujas tarpines synchronizatorius ir riebokšlius. Guolių keitimą palikau ateičiai. Išbandant naujai surinktą greičių dėžę pasireiškė problemos - išmetinėjo bėgius. Daug dalykų bandžiau, kas galėjo tai įtakoti ir kad šią problemą pašalinti neišimant jos. Galiausiai teko imti ją lauk ir vėl patikrinti ar gerai viską surinkom. Nieko akivaizdžiai neradę vėl įdėjau sekančiam testavimui. Bėda išliko. Galiausiai po kelių kartų dėžės ėmimo ir dėjimo nuvežėm meistrams, kas specializuojasi dėžių tvarkyme. Meistras sakė, kad buvo išdilęs korpusas ir dėl to mesdavo bėgius. Sutvarkė, įdėjau rieda puikiai. Dabar dėžė turi 4,57 reduktorių ir 0,78 ketvirta pavarą.
Variklio skyriuje taip pat buvo atlikta darbų. Vienas iš tokių kuris pasireiškė dėžės testavimo metu, tai užsikertantis tepalo siurblio vožtuvėlis. Teko pakeisti tepalo paėmimo dalį.
Perrinktas kuro siurblys su naujom tarpinėm ir t.t.
Arčiau pavasario ėmiausi salono tvarkymo darbų. Su dailidės pagalba išsipjausčiau šoninių durelių ir galinius šonų apmušalus. Toliau vyko stalo darymo darbai ir lovos. Visą šoną ir stalą išsipjovėm iš vienos plokštės ir kad atrodytų gražiau, kitą šoną taip pat iš storesnės fanieros pasidariau. Pritvirtinus stalo/šonines plokštes gaminom lovą. Lankstai buvo nupirkti su originalia lovą. Bet iš tos lovos nieko nelikę nes medis buvo labai sutrūnijęs. Lovos poroloną palikau seną 8cm, bet ateityje planuoju pakeisti į 10cm. Kadangi pati lovos konstrukcija buvo dalinai gaminamai iš galvos ir iš likusių sutrūnijusių medžio plokščių, tai nelabai esu patenkintas galinės lovos atlošo kampu. Bent jau man atrodo per status. Su tetos pagalba pasiuvom lovos užvalkalus ir užuolaidas.
Dar toks momentas, kad reikėjo padaryti paaukštinimą virš variklio skyriaus kad susilygintu lovos čiužinys su gale esančiu čiužiniu. Kas išėjo į naudą nes atsirado nauja daiktadėžė
Priekines sėdynes vežiau pervilkti meistrams, nes buitinė siuvimo mašina buvo nepajėgi siūti odą ir dar dvigubą. O galiausiai sudėjau grindjuostes ir prisukau pufiką.
Taipogi nebuvo pamiršta įdėti ir garsiakalbių. Gaila, kad tik automagnetola pavedė, kol kas neišeina klausyti kasečių.
Kelios nuotraukos vizualui.
Darbai atlikti nuo rudens:
Prieš pastatant automobilį į garažą žiemai. Paskutiniame rudens pasivažinėjime iš Panevėžio į Anykščius apturėtas nuotykis - subyrėjo starterio reduktorius. Garaže dar buvo keli, bet ne T3 starteriai, išardžius visus iš detalių visumos pavyko susirinkti vieną gerą starterį.
Sekantis didelis darbas buvo greičių dėžė. Istorija tokia, kad mes su tėvuku ją surinkom tvarkingai ir įdėjom. Plius pakeičiau naujas tarpines synchronizatorius ir riebokšlius. Guolių keitimą palikau ateičiai. Išbandant naujai surinktą greičių dėžę pasireiškė problemos - išmetinėjo bėgius. Daug dalykų bandžiau, kas galėjo tai įtakoti ir kad šią problemą pašalinti neišimant jos. Galiausiai teko imti ją lauk ir vėl patikrinti ar gerai viską surinkom. Nieko akivaizdžiai neradę vėl įdėjau sekančiam testavimui. Bėda išliko. Galiausiai po kelių kartų dėžės ėmimo ir dėjimo nuvežėm meistrams, kas specializuojasi dėžių tvarkyme. Meistras sakė, kad buvo išdilęs korpusas ir dėl to mesdavo bėgius. Sutvarkė, įdėjau rieda puikiai. Dabar dėžė turi 4,57 reduktorių ir 0,78 ketvirta pavarą.
Variklio skyriuje taip pat buvo atlikta darbų. Vienas iš tokių kuris pasireiškė dėžės testavimo metu, tai užsikertantis tepalo siurblio vožtuvėlis. Teko pakeisti tepalo paėmimo dalį.
Perrinktas kuro siurblys su naujom tarpinėm ir t.t.
Arčiau pavasario ėmiausi salono tvarkymo darbų. Su dailidės pagalba išsipjausčiau šoninių durelių ir galinius šonų apmušalus. Toliau vyko stalo darymo darbai ir lovos. Visą šoną ir stalą išsipjovėm iš vienos plokštės ir kad atrodytų gražiau, kitą šoną taip pat iš storesnės fanieros pasidariau. Pritvirtinus stalo/šonines plokštes gaminom lovą. Lankstai buvo nupirkti su originalia lovą. Bet iš tos lovos nieko nelikę nes medis buvo labai sutrūnijęs. Lovos poroloną palikau seną 8cm, bet ateityje planuoju pakeisti į 10cm. Kadangi pati lovos konstrukcija buvo dalinai gaminamai iš galvos ir iš likusių sutrūnijusių medžio plokščių, tai nelabai esu patenkintas galinės lovos atlošo kampu. Bent jau man atrodo per status. Su tetos pagalba pasiuvom lovos užvalkalus ir užuolaidas.
Dar toks momentas, kad reikėjo padaryti paaukštinimą virš variklio skyriaus kad susilygintu lovos čiužinys su gale esančiu čiužiniu. Kas išėjo į naudą nes atsirado nauja daiktadėžė
Priekines sėdynes vežiau pervilkti meistrams, nes buitinė siuvimo mašina buvo nepajėgi siūti odą ir dar dvigubą. O galiausiai sudėjau grindjuostes ir prisukau pufiką.
Taipogi nebuvo pamiršta įdėti ir garsiakalbių. Gaila, kad tik automagnetola pavedė, kol kas neišeina klausyti kasečių.
Kelios nuotraukos vizualui.
SEKMADIENIO SKAITINYS
2018 sezoną buvau pamiršęs iki galo aprašyti su visais nuotykiais
Kadangi svarbiausias komponentas "lova" buvo padarytas, tai nieko nebeliko kaip tik leistis į kelią. Persivarius autobusiuką iš Panevėžio į Vilnių, jokių bėdų nepastebėjau ir pastačiau aikštelėje.
Pirmoji kelionė iš 2018 sezono buvo į Openner festivalį kuris vyko Lenkijoje (Gdynia). Ji prasidėjo iš Vilniaus pliaupiant nemažam lietui, birželio pabaigoje. Atvažiavus iki draugų ir sustojus, kažkodėl užstrigo pavarų perjungimo svirtis (tas obuolys ties greičių dėže) praėjo kokių 10min kol pavyko ją išjudinti, kad įsistatytų į vietą. Nekokia pradžia kelionės, bet labai nenupergyvenau dėl to.
Pajudėjus iš Vilniaus į Kauną apie 01:00 nakties, autostradoje kažkur 50km nuo Vilniaus pastebėjau, kad nepučia šiltas vėjelis. Kadangi tamsoje nesimatė rankenėlių tai galvojau kad ne tas rankenėles sustumdžiau. Dar po kelių kilometrų, gan agresyviai pakilo vandens temperatūros rodyklė. Ilgai netrukus užsidegė ir vandens labai aukštos temperatūros lemputė.
Teko sustoti pasižiūrėti kas nutiko. Išlipus iš automobilio pamačiau didžiulius kamuolius dūmų ar tai garų, sunku buvo tuo metu nuspręsti. Bagažinė buvo pilna daiktų, tai dariau inspekciją neatidaręs variklio dangčio, o iš išorės. Nieko neradus ir sugrįžus į automobilį, temperatūra skydelyje nukrito.
Tesiu kelionę toliau. Bet tas ilgai netruko. Tik truputi pavažiavus vėl temperatūra pakilo nežmoniškai.
Šį kartą teko stoti ir ieškoti problemos. Jau buvau pasiruošęs išoperuoti termostato daviklį, nes galvojau kad tai jo kaltė nes neateina vanduo iki radiatoriaus.
Bet tik iškrausčius bagažinę ir atidarius variklio dangtį paaiškėjo tikroji problema. Nuplyšo pagrindinė vandens žarna kuri keliauja iš variklio bloko į priekinį radiatorių. Aš kažkodėl turėjau ja pasiėmęs naują, kažkodėl, nes senoji jau buvo tokia pavargusi. Pamaniau kad atsarginė nepakenks. Ir tai pasiteisino pasirodo 100%.
Greitai pakeitęs vandens žarną prisipyliau lietaus vandens nuo autostrados, tęsiau kelionę toliau.
Jau gerokai po kurio laiko pradėjo girdėtis kažkokie brūžinimo garsai galinių ratų zonoje. Bet kadangi ratai buvo savo vietoje (varžtai neatsisukę), tai nusprendžiau kad būgninių stabdžių būgnai pradėjo liestis į apsauginę skardą kažkodėl. Tas garsas kankino gan ilgai. Ir tik nuvykęs į vietą, pasikėlęs automobilį ir nusiėmęs ratą pamačiau, kad atsipalaidavęs galinio rato ašies varžtas. Kadangi tokio rakto neturėjau, tai pabandžiau priveržti kaip galėjau su tuomet turimais įrankiais. Ši kelionė taip ir pasibaigė, pavadinkime sėkmingai
Grįžus namo visas problemas pašalinau (dar duslintuvo vienas laikiklis buvo nulūžęs, kurią privirino Matel1s), pasirodo labai labai stipriai reikia priveržti galinę ašį.
Po dviejų savaičių nuo grįžimo iš Lenkijos festivalio, nuvykau į Nidą. Klaipėdoje kažkas nutiko stebuklingo ir jungiant pirmą ir antrą pavaras krumpliai trinasi vienas į kitą, taip, kad atrodo kad neišmintum sankabos. Neperdidžiausias greičio dėžių specialistas esu, tai pagalvojau, kad tiesiog sugedo sankabos cilindriukas. Grįžus iš Nidos pasikeičiau pagrindinio sankabos cilindriuko visas gumeles kas buvo rem komplekte.
Keli vaizdiniai iš Nidos:
[YOUTUBE]z-50qcbS08g[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]Unxl2yxg2bQ[/YOUTUBE]
Deja nepadėjo, o jau ateinantį savaitgalį turėjau pajudėti į kitą Lenkijos kraštą Tatrus.
Teko rizikuoti ir leistis į kelionę su tokios būsenos greičių dėže, naiviai tikint, kad viskas bus gerai ir tai tik neišmintos sankabos problema. Kelionė ėjosi sklandžiai, nepaisant tų bėgių. Kartą kylant i kalną, kažkodėl automobilis pradėjo dūsti ir dinginėti variklio galia. Nesupratau kas nutiko. Sustojau, užgesinau variklį, lukterėjau kelias minutes. Užsikūriau iš judėjau toliau, nors variklio galios trūkumas jautėsi.
Po kurio laiko turėjau sustojimą, kuris truko ilgiau ir tęsiant kelionę tas mistinis galios trūkumas kaip ir dingo. Bet mistika išliko iki šios dienos. O traukiant jau namo pakeliui, turbina sugalvojo, kad reikia nupūsti šlangą nuo intercoolerio. Pasirodo šitas vamzdžio galas neturi briaunelės, kad šlanga laikytųsi. Greitai uždėjau šlangą ir priveržiau dviem chamutais ir toliau sėkmingai grįžau namo.
Kol kas vienas vaizdinys iš Tatru kiti dar gaminami:
[YOUTUBE]jsZF_lfk9AA[/YOUTUBE]
Grįžus iš po visų kelionių ir pasivažinėjus po Lietuva dar praplyšo intercoolerio žarna, nėra ko norėti kai detalė buvo ne nauja. Pasirodo nauja kainavo pigiau nei kai kurie pardavėjai norėjo už dėvėtą. Po to toks patarimas sau gimė, kad pirma pasižiūrėti kiek kainuoja detalė parduotuvėje, o po to tik ieškoti per skelbimus.
Taip pat bandžiau spręsti savo greičių dėžės problemą. Prailginau svirtelę nuo sankabos pedalo iki pagrindinio sankabos stūmoklio - nepadėjo. Ilginau svirtelę prie darbinio stūmoklio - nepadėjo. Nuorinau kokį 10 kartų - nepadėjo. Tai ir palikau per žiemą tokią dėže stovėti busike.
Dar vienas nemalonus incidentas įvyko Panevėžyje kai grįžau pas tėvus su autobusiuku, nes reikėjo pastatyti į garažą žiemoti. Grįžau vienai nakčiai ir to pakako, kad kažkam užkliūtų ir sulankstė valytuvus. Ne tai, kad atlenkė bet padarė U formą. Tai dabar ir tų reikės.
O dabar atėjo pavasaris. Artėja sezonas, vėl norisi važiuoti ir jau savaitgalį ėmiausi pirmųjų darbų. Nusiėmiau greičių dėžę, išleidinėju tepalą ir tik pilnai ištraukus tepalo išleidimo varžtą su magnetu pamačiau kiek daug visokių metalo drožlių aplink jį. Be to, dar ir pasirodo maži geležiukai. Gal nuotraukose nelabai matosi bet tai yra taip vadinami "šuniukai" visi trys, visi per puse perlūžę.
Dėžės problemos tęsiasi. O jau galvojau, kad čia viskas baigta, nes tvarkė tikrai geri meistrai ir neturėtu būti problemų.
Ko gero apmaudžiausia yra, kad vėl bus sunaudota nemažai laiko dėžės remontui, kur per tą laiką būtu galima kitus darbus nuveikti. Kaip įsidėti šildytuvą ar šaldytuvą.
2018 sezoną buvau pamiršęs iki galo aprašyti su visais nuotykiais
Kadangi svarbiausias komponentas "lova" buvo padarytas, tai nieko nebeliko kaip tik leistis į kelią. Persivarius autobusiuką iš Panevėžio į Vilnių, jokių bėdų nepastebėjau ir pastačiau aikštelėje.
Pirmoji kelionė iš 2018 sezono buvo į Openner festivalį kuris vyko Lenkijoje (Gdynia). Ji prasidėjo iš Vilniaus pliaupiant nemažam lietui, birželio pabaigoje. Atvažiavus iki draugų ir sustojus, kažkodėl užstrigo pavarų perjungimo svirtis (tas obuolys ties greičių dėže) praėjo kokių 10min kol pavyko ją išjudinti, kad įsistatytų į vietą. Nekokia pradžia kelionės, bet labai nenupergyvenau dėl to.
Pajudėjus iš Vilniaus į Kauną apie 01:00 nakties, autostradoje kažkur 50km nuo Vilniaus pastebėjau, kad nepučia šiltas vėjelis. Kadangi tamsoje nesimatė rankenėlių tai galvojau kad ne tas rankenėles sustumdžiau. Dar po kelių kilometrų, gan agresyviai pakilo vandens temperatūros rodyklė. Ilgai netrukus užsidegė ir vandens labai aukštos temperatūros lemputė.
Teko sustoti pasižiūrėti kas nutiko. Išlipus iš automobilio pamačiau didžiulius kamuolius dūmų ar tai garų, sunku buvo tuo metu nuspręsti. Bagažinė buvo pilna daiktų, tai dariau inspekciją neatidaręs variklio dangčio, o iš išorės. Nieko neradus ir sugrįžus į automobilį, temperatūra skydelyje nukrito.
Tesiu kelionę toliau. Bet tas ilgai netruko. Tik truputi pavažiavus vėl temperatūra pakilo nežmoniškai.
Šį kartą teko stoti ir ieškoti problemos. Jau buvau pasiruošęs išoperuoti termostato daviklį, nes galvojau kad tai jo kaltė nes neateina vanduo iki radiatoriaus.
Bet tik iškrausčius bagažinę ir atidarius variklio dangtį paaiškėjo tikroji problema. Nuplyšo pagrindinė vandens žarna kuri keliauja iš variklio bloko į priekinį radiatorių. Aš kažkodėl turėjau ja pasiėmęs naują, kažkodėl, nes senoji jau buvo tokia pavargusi. Pamaniau kad atsarginė nepakenks. Ir tai pasiteisino pasirodo 100%.
Greitai pakeitęs vandens žarną prisipyliau lietaus vandens nuo autostrados, tęsiau kelionę toliau.
Jau gerokai po kurio laiko pradėjo girdėtis kažkokie brūžinimo garsai galinių ratų zonoje. Bet kadangi ratai buvo savo vietoje (varžtai neatsisukę), tai nusprendžiau kad būgninių stabdžių būgnai pradėjo liestis į apsauginę skardą kažkodėl. Tas garsas kankino gan ilgai. Ir tik nuvykęs į vietą, pasikėlęs automobilį ir nusiėmęs ratą pamačiau, kad atsipalaidavęs galinio rato ašies varžtas. Kadangi tokio rakto neturėjau, tai pabandžiau priveržti kaip galėjau su tuomet turimais įrankiais. Ši kelionė taip ir pasibaigė, pavadinkime sėkmingai
Grįžus namo visas problemas pašalinau (dar duslintuvo vienas laikiklis buvo nulūžęs, kurią privirino Matel1s), pasirodo labai labai stipriai reikia priveržti galinę ašį.
Po dviejų savaičių nuo grįžimo iš Lenkijos festivalio, nuvykau į Nidą. Klaipėdoje kažkas nutiko stebuklingo ir jungiant pirmą ir antrą pavaras krumpliai trinasi vienas į kitą, taip, kad atrodo kad neišmintum sankabos. Neperdidžiausias greičio dėžių specialistas esu, tai pagalvojau, kad tiesiog sugedo sankabos cilindriukas. Grįžus iš Nidos pasikeičiau pagrindinio sankabos cilindriuko visas gumeles kas buvo rem komplekte.
Keli vaizdiniai iš Nidos:
[YOUTUBE]z-50qcbS08g[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]Unxl2yxg2bQ[/YOUTUBE]
Deja nepadėjo, o jau ateinantį savaitgalį turėjau pajudėti į kitą Lenkijos kraštą Tatrus.
Teko rizikuoti ir leistis į kelionę su tokios būsenos greičių dėže, naiviai tikint, kad viskas bus gerai ir tai tik neišmintos sankabos problema. Kelionė ėjosi sklandžiai, nepaisant tų bėgių. Kartą kylant i kalną, kažkodėl automobilis pradėjo dūsti ir dinginėti variklio galia. Nesupratau kas nutiko. Sustojau, užgesinau variklį, lukterėjau kelias minutes. Užsikūriau iš judėjau toliau, nors variklio galios trūkumas jautėsi.
Po kurio laiko turėjau sustojimą, kuris truko ilgiau ir tęsiant kelionę tas mistinis galios trūkumas kaip ir dingo. Bet mistika išliko iki šios dienos. O traukiant jau namo pakeliui, turbina sugalvojo, kad reikia nupūsti šlangą nuo intercoolerio. Pasirodo šitas vamzdžio galas neturi briaunelės, kad šlanga laikytųsi. Greitai uždėjau šlangą ir priveržiau dviem chamutais ir toliau sėkmingai grįžau namo.
Kol kas vienas vaizdinys iš Tatru kiti dar gaminami:
[YOUTUBE]jsZF_lfk9AA[/YOUTUBE]
Grįžus iš po visų kelionių ir pasivažinėjus po Lietuva dar praplyšo intercoolerio žarna, nėra ko norėti kai detalė buvo ne nauja. Pasirodo nauja kainavo pigiau nei kai kurie pardavėjai norėjo už dėvėtą. Po to toks patarimas sau gimė, kad pirma pasižiūrėti kiek kainuoja detalė parduotuvėje, o po to tik ieškoti per skelbimus.
Taip pat bandžiau spręsti savo greičių dėžės problemą. Prailginau svirtelę nuo sankabos pedalo iki pagrindinio sankabos stūmoklio - nepadėjo. Ilginau svirtelę prie darbinio stūmoklio - nepadėjo. Nuorinau kokį 10 kartų - nepadėjo. Tai ir palikau per žiemą tokią dėže stovėti busike.
Dar vienas nemalonus incidentas įvyko Panevėžyje kai grįžau pas tėvus su autobusiuku, nes reikėjo pastatyti į garažą žiemoti. Grįžau vienai nakčiai ir to pakako, kad kažkam užkliūtų ir sulankstė valytuvus. Ne tai, kad atlenkė bet padarė U formą. Tai dabar ir tų reikės.
O dabar atėjo pavasaris. Artėja sezonas, vėl norisi važiuoti ir jau savaitgalį ėmiausi pirmųjų darbų. Nusiėmiau greičių dėžę, išleidinėju tepalą ir tik pilnai ištraukus tepalo išleidimo varžtą su magnetu pamačiau kiek daug visokių metalo drožlių aplink jį. Be to, dar ir pasirodo maži geležiukai. Gal nuotraukose nelabai matosi bet tai yra taip vadinami "šuniukai" visi trys, visi per puse perlūžę.
Dėžės problemos tęsiasi. O jau galvojau, kad čia viskas baigta, nes tvarkė tikrai geri meistrai ir neturėtu būti problemų.
Ko gero apmaudžiausia yra, kad vėl bus sunaudota nemažai laiko dėžės remontui, kur per tą laiką būtu galima kitus darbus nuveikti. Kaip įsidėti šildytuvą ar šaldytuvą.
Savaitgalio darbų skaitinys.
Savaitgalį prasidarbavau garaže prie greičių dėžės. Teko išardyti tikrai nemažai. Bet darbai pastrigo ties viena mova kai reikėjo prieiti ir pakeisti pirmam ar antram bėgiui sinchronizatorių. Pabėgę "šuniukai" pridarė šiek tiek žalos: nulaužė kamputį vieno dantračio danties kamputį ir pasėjo vario dulkių po visą greičių dėžę. Panašu, kad teks prasiplauti ir sugalvoti kaip nukrapštyti ta movą.
Vizualas kaip atrodo nuzulintas sinchronizatorius (ne pats blogiausias vaizdas bet ir nieko gero). Gyvenimo pamoka, kad jei jau kažkas sugedo, tvarkyk iškart, nes bevažinėjant su gedimu prisidarai daugiau bėdos.
Savaitgalį prasidarbavau garaže prie greičių dėžės. Teko išardyti tikrai nemažai. Bet darbai pastrigo ties viena mova kai reikėjo prieiti ir pakeisti pirmam ar antram bėgiui sinchronizatorių. Pabėgę "šuniukai" pridarė šiek tiek žalos: nulaužė kamputį vieno dantračio danties kamputį ir pasėjo vario dulkių po visą greičių dėžę. Panašu, kad teks prasiplauti ir sugalvoti kaip nukrapštyti ta movą.
Vizualas kaip atrodo nuzulintas sinchronizatorius (ne pats blogiausias vaizdas bet ir nieko gero). Gyvenimo pamoka, kad jei jau kažkas sugedo, tvarkyk iškart, nes bevažinėjant su gedimu prisidarai daugiau bėdos.
Garažo update'as:
Per savaitgalį pavyko surinkti greičių dėžę ir įstatyti į autobusėlį, dėka tėčio kuris sukonstravo "sjomniką" kurio pagalba pavyko nuimti vieną dantratį ir pakeisti nusidėvėjusį sinchronizatorių. Išbandžiau, bėgių nemėto, junginėjasi sklandžiai. Tikiuosi dabar ilgiau laikys Perrinkinėjant greičių dėžę pastebėjau, kad iškritę "šuniukai pridarė nemažai žalos dantračiams kai kuriems ir nulaužė po danties gabaliuką. Kai kuriuos dantračius bus galima ateityje pasikeisti, nes turiu atsarginių, bet liūdniausia, kad sužalojo 0.78 dantratį, kuris nesimėto. Ateities planes numatyta sustiprinti ir greitesnes dantračių poros.
Deja nuotraukų daug nepasidariau, kažkaip noras buvo viską greičiau susirinkti
Kas dar įdomaus iš savaitgalio įvyko tai, galvojau pasitikrinti kiek likę antifrizo ir alyvos variklio skyriuje. Ir čia manęs laukė staigmena.
Antifrizo bakelyje kažkokios neaiškios putos. O karteryje tai tepalo vos ant dugno, nors dar lemputė nedega skydelyje. Tai dabar prieš pat pavasarį dar dvi mįslės. Kur dingo tepalas ir iš kur tos putos antifrize. Yra mintis kad galbūt gali būti variklio galvos tarpinės bėda. Bet nežinau kaip patikrinti nenuėmus galvos variklio. Pirmiausia tai pabandysiu išsileisti antifrizą ir pasižiūrėti ar yra tepalo žymių. Jei ne, tai gal tiesiog toks sutapimas ir tepalas buvo sudegintas, o antifrizas užsiputojo nuo vandens, kurio buvau dapylęs vasarą.
O čia paskutinis video iš Tatrų roadtripo.
[YOUTUBE]T1sKlGUKntM[/YOUTUBE]
Per savaitgalį pavyko surinkti greičių dėžę ir įstatyti į autobusėlį, dėka tėčio kuris sukonstravo "sjomniką" kurio pagalba pavyko nuimti vieną dantratį ir pakeisti nusidėvėjusį sinchronizatorių. Išbandžiau, bėgių nemėto, junginėjasi sklandžiai. Tikiuosi dabar ilgiau laikys Perrinkinėjant greičių dėžę pastebėjau, kad iškritę "šuniukai pridarė nemažai žalos dantračiams kai kuriems ir nulaužė po danties gabaliuką. Kai kuriuos dantračius bus galima ateityje pasikeisti, nes turiu atsarginių, bet liūdniausia, kad sužalojo 0.78 dantratį, kuris nesimėto. Ateities planes numatyta sustiprinti ir greitesnes dantračių poros.
Deja nuotraukų daug nepasidariau, kažkaip noras buvo viską greičiau susirinkti
Kas dar įdomaus iš savaitgalio įvyko tai, galvojau pasitikrinti kiek likę antifrizo ir alyvos variklio skyriuje. Ir čia manęs laukė staigmena.
Antifrizo bakelyje kažkokios neaiškios putos. O karteryje tai tepalo vos ant dugno, nors dar lemputė nedega skydelyje. Tai dabar prieš pat pavasarį dar dvi mįslės. Kur dingo tepalas ir iš kur tos putos antifrize. Yra mintis kad galbūt gali būti variklio galvos tarpinės bėda. Bet nežinau kaip patikrinti nenuėmus galvos variklio. Pirmiausia tai pabandysiu išsileisti antifrizą ir pasižiūrėti ar yra tepalo žymių. Jei ne, tai gal tiesiog toks sutapimas ir tepalas buvo sudegintas, o antifrizas užsiputojo nuo vandens, kurio buvau dapylęs vasarą.
O čia paskutinis video iš Tatrų roadtripo.
[YOUTUBE]T1sKlGUKntM[/YOUTUBE]