Su garso izoliacija yra tokia situacija: aplink visa autobuseli, is vidaus, sonuose dejau ale vibro izoliacija ir klijavau ja prie sonu, tada i tarpus dejau stiklo vatos, kad nepraleistu salcio/silumos ir kad neskambetu kaip skarbonke. Po vairuotojo kojomis klijavau irgi vibro izoliacija, o ant virsaus kilima gumini uzdejau. Tai iki pilnai pabaigto darbo truksta garso sugeriancios izoliacijos priekyje, salono viduryje vibro ir garso izoliacijos ant grindu, ir gale taip pat (variklio skyrius), plius ant variklio perdangos (firewall) isorines puses truksta garso izoliacines medziagos. Koks skirtumas su garso slopinanciomis medziagomis ar be ju, negaliu atsakyti, nes nevazinejau, kai ju nebuvo.
Stabdziu bugnai yra raudonos spalvos. Kas liecia dropa, tai ji pirkau is ebay. Rinkausi is to ka siunte i Lietuva ir kurio komplekto kainos buvo adekvacios. Pagal uzrasus turejo 60 mm. dropint. Deja neturiu nuotraukos palyginimui pries ir po dropo.
VW Caramelle
Pirmoji kelione autobusiuku arba pirmieji 1063 iveikti kilometrai.
Praejus tech apziurai jau norejusi kazkur keliauti. Ilgai nedvejojes ir pasitaikius progai "ilgajam savaitgaliui" nutarem nukeliauti Talino aplankyti. Kelione prasidejo is Panevezio. Pirmos dienos tikslas buvo pasiekti Estijoje esanti Parnu miesta ir jame pernakvoti. Kadangi tai buvo labai karsta diena, keliones eigoje nusprendem atsivesinti Baltijos juroje. Pavaziave siek tiek uz Rigos stojome artimiausiame papludymyje ir chillinom kelias valandas. Po keliu valandu pradejo stipreti vejas ir nesti juodus debesis. Susikrovem manta is pajurio ir pajudejom autobusiuko link. Lietus mus pasivijo tik isedus ir pradejus vaziuoti. Keliu minuciu eigoje ir lietus virto krusa su medziu lapais ir kitais smuliais dalykai, ka gali pakelti stiprus vejas. Mes judam is leto, ijungiu valytuvus, o jie neveikia, tiesiog neisijungia. Pirmoji mintis, kad sudege saugiklis. Bet greitai paaiskejo, kad vis del to problema buvo uzvedimo spyneleje. Po keliu minuciu intensyvaus valytuvu darbo vienas is valytuvu atsisake valyti. Pasirodo atsisuko verzle, nenoredamas perverzti, nepriverziau tinkamai. Sustojus nuosaliau, pasiemiau tinkama rakta, islipau is busiko ir gaves gera porcija salto duso priverziau valytuva. Veliau po visos audros likusi kelia lydejo lietus. Po keliolikos kilometru, kitas valytvuvas atsisake valyti, identiska beda kaip su pirmuoju. Taip pat atsirado kazkoks keistas silpnas "baubimo" garsas is variklio departamento. Tiesiog pamaniau kad tai galbut "sportinis" oro filtras. Deja pirma diena nepavyko pasiekti Parnu miesto, stojome viename is Estijos pajurio kempingu. Antra diena is kempingo pajudejome iki Parnu miesto, o popiet jau pasiekem ir Talina. Likusia dienos dali apziurinejome miesta. Vakarop Taline apsistojome viename is miesto kempingu. Trecios dienos ryta apziurejau autobuseli, ar kas nors nenutiko, ka isoriskai galima butu pamatyti ir sutvarkyti. Po inspekcijos pamaciau dvi bedas: galiniu ratu posparniai isilyde (pasigumburavo ir liete rata) hipoteze nuo per didelio karscio ir pradejo praleisti tepala is greiciu dezes pro salnikus pusasiu. Posparniu plastiko lydinio kokybe nustebino ne i geraja puse, o del greciu dezes salniku (rieboksliu) suakmenejima sito buvo galima tiketis. Turbut dar nuo gamyklos laiku nebuvo keistas. Posparni greitai sutaisiau su zip ties'ais, o su salnikais nieko padaryti negalejau tai palikau kaip buvo. Visa ryta iki popiet tesem savo pazinti su miestu, o jau popiet pajudejome Latvijos link. Vakare jau buvom pasieke Latvija ir vakare kai jau buvom gerokai isvarge sukom i salikele ieskoti vietos pernakvoti. Pakeliui i kempinga radom labai grazu spota nakvynei. Ketvirtaja diena judejome link Siguldos miesto Latvojoje, kur apziureje pili, kelione teseme iki Panevezio. Visos keliones metu stabteledavome prie ivariu objektu, aisktelese paiilsinti kojas ir pan. Is viso nuvaziavome 1063 kilometrus, sudeginom apie 70 litru dyzelino. Visos keliones metu greitis buvo apie 70 km/h.
P.S. Baubimas variklio buvo sutvarkytas, sureguliavus degima, o greiciu dezes problema buvo pasalinta pakeitus naujus pusasio salnikus (riebokslius).
Trumpas video kaip mums sekesi: https://youtu.be/74wQdpoSn3M
Praejus tech apziurai jau norejusi kazkur keliauti. Ilgai nedvejojes ir pasitaikius progai "ilgajam savaitgaliui" nutarem nukeliauti Talino aplankyti. Kelione prasidejo is Panevezio. Pirmos dienos tikslas buvo pasiekti Estijoje esanti Parnu miesta ir jame pernakvoti. Kadangi tai buvo labai karsta diena, keliones eigoje nusprendem atsivesinti Baltijos juroje. Pavaziave siek tiek uz Rigos stojome artimiausiame papludymyje ir chillinom kelias valandas. Po keliu valandu pradejo stipreti vejas ir nesti juodus debesis. Susikrovem manta is pajurio ir pajudejom autobusiuko link. Lietus mus pasivijo tik isedus ir pradejus vaziuoti. Keliu minuciu eigoje ir lietus virto krusa su medziu lapais ir kitais smuliais dalykai, ka gali pakelti stiprus vejas. Mes judam is leto, ijungiu valytuvus, o jie neveikia, tiesiog neisijungia. Pirmoji mintis, kad sudege saugiklis. Bet greitai paaiskejo, kad vis del to problema buvo uzvedimo spyneleje. Po keliu minuciu intensyvaus valytuvu darbo vienas is valytuvu atsisake valyti. Pasirodo atsisuko verzle, nenoredamas perverzti, nepriverziau tinkamai. Sustojus nuosaliau, pasiemiau tinkama rakta, islipau is busiko ir gaves gera porcija salto duso priverziau valytuva. Veliau po visos audros likusi kelia lydejo lietus. Po keliolikos kilometru, kitas valytvuvas atsisake valyti, identiska beda kaip su pirmuoju. Taip pat atsirado kazkoks keistas silpnas "baubimo" garsas is variklio departamento. Tiesiog pamaniau kad tai galbut "sportinis" oro filtras. Deja pirma diena nepavyko pasiekti Parnu miesto, stojome viename is Estijos pajurio kempingu. Antra diena is kempingo pajudejome iki Parnu miesto, o popiet jau pasiekem ir Talina. Likusia dienos dali apziurinejome miesta. Vakarop Taline apsistojome viename is miesto kempingu. Trecios dienos ryta apziurejau autobuseli, ar kas nors nenutiko, ka isoriskai galima butu pamatyti ir sutvarkyti. Po inspekcijos pamaciau dvi bedas: galiniu ratu posparniai isilyde (pasigumburavo ir liete rata) hipoteze nuo per didelio karscio ir pradejo praleisti tepala is greiciu dezes pro salnikus pusasiu. Posparniu plastiko lydinio kokybe nustebino ne i geraja puse, o del greciu dezes salniku (rieboksliu) suakmenejima sito buvo galima tiketis. Turbut dar nuo gamyklos laiku nebuvo keistas. Posparni greitai sutaisiau su zip ties'ais, o su salnikais nieko padaryti negalejau tai palikau kaip buvo. Visa ryta iki popiet tesem savo pazinti su miestu, o jau popiet pajudejome Latvijos link. Vakare jau buvom pasieke Latvija ir vakare kai jau buvom gerokai isvarge sukom i salikele ieskoti vietos pernakvoti. Pakeliui i kempinga radom labai grazu spota nakvynei. Ketvirtaja diena judejome link Siguldos miesto Latvojoje, kur apziureje pili, kelione teseme iki Panevezio. Visos keliones metu stabteledavome prie ivariu objektu, aisktelese paiilsinti kojas ir pan. Is viso nuvaziavome 1063 kilometrus, sudeginom apie 70 litru dyzelino. Visos keliones metu greitis buvo apie 70 km/h.
P.S. Baubimas variklio buvo sutvarkytas, sureguliavus degima, o greiciu dezes problema buvo pasalinta pakeitus naujus pusasio salnikus (riebokslius).
Trumpas video kaip mums sekesi: https://youtu.be/74wQdpoSn3M
Senokai nerašiau, bet iškilo toks galvosūkis gaminant galinę lovą. Prieš metus, gal ir daugiau nusipirkau galinę, spėju kažkokią T3 kemperinę lovą. Bet pačios lovos medinės konstrukcijos supuvusios ir tinkamos tik daliniam maketui. Plius ne visos medinės dalys buvo "pilnos". Kadangi pas mane karavele, tai nemačiau kėbule kažkokių skylių prisukti šiam lovos lankstui. Gal kas turit panašių vyriu lovą ir galit įdėti nuotrauką, kaip ji sukasi prie kėbulo?
-
- Posts: 9
- Joined: 2018 Jun 19 Tue, 11:35
Būčiau dėkingasnetelp_vards wrote:Pasistengsiu fotkę padaryt, kai iškrausiu viską iš salono:)
Kiek pamenu taip. Kol kas aš visai patenkintas ir kiek sužemėjo ir kaip veikia. Negalėčiau palyginti su standartine, nes iškart pakeičiau prieš pradedant važinėti.netelp_vards wrote: Beja, klausimas dėl važiuoklės. Pas tave berods ta technix? Kokie atsiliepimai?