pirma karta visada baisuJustinas wrote:Dekuj Sigitai. Bijojau plaktuko imtis iskarto
Maniškis galiūnas...
Taigi trumputis atnaujinimas...
Pries kelias savaites gavau nauja variklio bloka ir stai atsiradus kelioms laisvoms nuo egzaminu, mokslu ir kitos veiklos dienoms, puoliau ji ardyti tikedamasis rasti bent nedaug susidevejusi variklio bloka...
Viens, du ir viskas jau isardyta ir isrusiuota:
Ir deja cia mane pasitiko nemaloni staigmena ir idomus buvusio seimininko jos sprendimo budas:
Deja, guoliavietes isgrauztos panasiai kaip ir senojo mano bloko, tad deja cia savo issigelbejimo nerasta...
Pries kelias savaites gavau nauja variklio bloka ir stai atsiradus kelioms laisvoms nuo egzaminu, mokslu ir kitos veiklos dienoms, puoliau ji ardyti tikedamasis rasti bent nedaug susidevejusi variklio bloka...
Viens, du ir viskas jau isardyta ir isrusiuota:
Ir deja cia mane pasitiko nemaloni staigmena ir idomus buvusio seimininko jos sprendimo budas:
Deja, guoliavietes isgrauztos panasiai kaip ir senojo mano bloko, tad deja cia savo issigelbejimo nerasta...
Gal visgi vertetu remontuoti savo bloka? Siaip yra dar viena iseitis... Ir tas dalykas jau isbandytas. Yra tokie klijai, jie vadinasi "supermetalas", tai indeklus dedamas i bloka priklijuoji tais klijais. Aisku bus sunku (jeigu reiks) isardyti kita karta... Klijai draugo patikrinti analogiskose salygose (buvo irgi ismalti indeklu lizdai), kol kas variklis veikia be problemu, nuvaziuota apie 30.000 km. Tie klijai po sustingimo pasidaro kaip metalas, laiko temperatura iki 250-300 laipsniu. Jei as nebuciau rades bloko, manau irgi bandyciau ta buda... Tiesa tie klijai nera visai pigus.
Dekuj Sigitai, jei jau kitu alternatyvu nebus, manau gali tekti rinktis ir sia... Kol dar sezonas neprasidejo, dar laiko siektiek yra paieskoms bloko, bet nezinia kiek jos sekmingos bus...
Sigi> Klausimelis tau i PM :]
Dekuj Sigitai, jei jau kitu alternatyvu nebus, manau gali tekti rinktis ir sia... Kol dar sezonas neprasidejo, dar laiko siektiek yra paieskoms bloko, bet nezinia kiek jos sekmingos bus...
Sigi> Klausimelis tau i PM :]
Na kol tenka vel pristabdyti arklius su varikliu, emiausi ziureti kas ten slypi salone po visais kilimais ir smalos upemis... Kelias valandas prasikankinau plesydamas bitumine danga ir visokius marmalus... Deja visko neisejo nuplesyt, nes kaikur atrodo smala gryna uzlieta ir baisiai sukietejus, todel ja tik skaldyt eina...
Na o po viskuo slypi arba rudys arba niekas (skyles turiu omenyje :] ).
Va kokia tad situacija:
Stai idomi vieta, nes cia kazkodel priekine skardos dalis nebuvo privirinta prie senosios ir viskas buvo suklijuota storu smalos sluoksniu :]
Tatai vat kokia situacija... Bijau jau kur daugiau badyt, na bet geru vietu rodos nera, tai norejau paklausti kaip patyre remontininkai rekomenduotu: pirma pakeisti slenkscius ar skardas ? Kebulo nuo dugno pilnai nukelti deja negalesiu, nes vietos ir lesu stoka to nelabai leidzia. Dekingas uz patarimus!
Na o po viskuo slypi arba rudys arba niekas (skyles turiu omenyje :] ).
Va kokia tad situacija:
Stai idomi vieta, nes cia kazkodel priekine skardos dalis nebuvo privirinta prie senosios ir viskas buvo suklijuota storu smalos sluoksniu :]
Tatai vat kokia situacija... Bijau jau kur daugiau badyt, na bet geru vietu rodos nera, tai norejau paklausti kaip patyre remontininkai rekomenduotu: pirma pakeisti slenkscius ar skardas ? Kebulo nuo dugno pilnai nukelti deja negalesiu, nes vietos ir lesu stoka to nelabai leidzia. Dekingas uz patarimus!
...man panasi situacija buvo pries 3 metus. Dar turejau savo pirmaji raudonaji vabaliuka. Viska ivertinus, kur kas pigiau, protingiau ir bet kaip kitaip geriau buvo isigyt kita, tvarkinga nors atsisveikint su pirmaja masina, su kuria ismokau vairuot ir patyriau daugiausiai nuotykiu savo gyvenime - buvo be galo gaila. Suprantu, situacija nekokia, bet realybe tokia.