Žiūri, ar nėra dažų pavarvėjimų vidinėje pusėje. Pedantai.Sergej wrote:Volfsburgas, tie patys 1951 m., aikštelė skirta įkyriems pirkėjams
Įdomios nuotraukos
Prieš 80 metų, tai yra 1938 metų gegužės 26 dieną, šalia miestelio Fallersleben įvyko Volkswagenwerk gamyklos kertinio akmens ceremonija. Kruopščiai valdžios organizuotame renginyje dalyvavo nacistinės Vokietijos vadovai, partiniai šulai, karo vadai, gamyklos architektai, inžinieriai, automobilių konstruktoriai, Hitlerjugend nariai ir šimtai SS, SA ir NSKK apsaugos narių, kurie sudarė didelę dalį dalyvių. Viso renginyje dalyvavo daugiau kaip 50 000 dalyvių iš kurių 600 garbės svečiai.
Renginyje taip pat pristatyti trys liaudies automobilio prototipai, kurie numatyti gaminti šioje naujai statomoje gamykloje. Savo kalboje A. Hitleris Volkswagenwerk gamyklą pavadino ÑNacionalsocialistiniu Vokietijos simboliuì ir automobiliams suteikė oficialų pavadinimą ÑKdF-Wagenì.
Miesto ir gamyklos statybos darbai prasidėjo 1938 metų vasaryje, vėliau, didžioji dalis gamyklos pastatyta per 1,5 metų, statybos darbus atliko 6000 statybininkų atvykusių iš Italijos.
Kai kuriuos garso įrašo fragmentus galite išgirsti čia:
https://www.ndr.de/kultur/geschichte/gd ... te122.html
Kino kronika italų kalba:
https://www.youtube.com/watch?v=rYTP40T8Fog
Renginyje taip pat pristatyti trys liaudies automobilio prototipai, kurie numatyti gaminti šioje naujai statomoje gamykloje. Savo kalboje A. Hitleris Volkswagenwerk gamyklą pavadino ÑNacionalsocialistiniu Vokietijos simboliuì ir automobiliams suteikė oficialų pavadinimą ÑKdF-Wagenì.
Miesto ir gamyklos statybos darbai prasidėjo 1938 metų vasaryje, vėliau, didžioji dalis gamyklos pastatyta per 1,5 metų, statybos darbus atliko 6000 statybininkų atvykusių iš Italijos.
Kai kuriuos garso įrašo fragmentus galite išgirsti čia:
https://www.ndr.de/kultur/geschichte/gd ... te122.html
Kino kronika italų kalba:
https://www.youtube.com/watch?v=rYTP40T8Fog