Mindaugas wrote:Oho, gal reikia dar pagalvot apie papildomas saugumo priemones? Parasei taip ramiai lyg niekur nieko
Susinervinau, zinoma, bet ka cia jau padarysi... Is saugumo priemoniu turiu Bearlocka (labai rekomenduoju, foto2), mases atjungima (keistoje vietoje) ir dabar desiu senamadiska pedaliu spyna (foto1). Butu faina dar koki kapkana ideti Bet kol kas viskas. Svarbiausia, kad i mano garaza neivaziuos joks treileris, tai sansas, kad kas nuves busa, tikrai mazas.
Panasu siuolaikinius šakalus labiausiai ismusa is veziu mechaniniai itaisai. As ant sinkriuko buvau uzsidejes perdirbta žigulinį uzrakta. Teks dar nupust nuo jo dulkes kada.
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Waldas wrote:Kažkam patiko autobusėlis, kelionėse negalima palikti be priežiūros.
Taip, Waldai, kelionese vis maziau romantikos. Kiekvienai degalinei shucheris. Ir kuo silciau salis, tuo blogiau darosi.
Mindaugas wrote:Panasu siuolaikinius šakalus labiausiai ismusa is veziu mechaniniai itaisai. As ant sinkriuko buvau uzsidejes perdirbta žigulinį uzrakta. Teks dar nupust nuo jo dulkes kada.
Sutinku, Mindaugai, oldschool liko geriausia. Net vagys anksciau turejo siek tiek garbes. Dabar lauze ir dauze viska, kas papuols po ranka. Vakar buvau garaze, sutvarkiau spynas ir elektra. Pastebejau, kad bande forsuoti pavaru svirti (buvo uzrakinta su Bearlocku R pozicijoje).
Prisiminiau tarybine klasika: