Variklio temperatūra
typ3 dar neteko matyt su stand-off, nes kita variklio padėtis. Bet matomai ten gali būti idėtas typ1 variklis ir dėl to, aukštesnė dangčio padėtis gali kažką įtakoti.
Vabalai gali turėti apatinį ir viršutinį stand-off. Net teko matyti Ghia su stand-off.
Draugai kurie renka forsuotus variklius sakė, jog vabaluose su padinta galia, šis priedas jau beveik būtinas, jeigu pvz nėra išorinio tepalo aušintuvo. Vien testų metu su ir be pakelimu skryrėsi apie 15 laipsnių
Vabalai gali turėti apatinį ir viršutinį stand-off. Net teko matyti Ghia su stand-off.
Draugai kurie renka forsuotus variklius sakė, jog vabaluose su padinta galia, šis priedas jau beveik būtinas, jeigu pvz nėra išorinio tepalo aušintuvo. Vien testų metu su ir be pakelimu skryrėsi apie 15 laipsnių
(o- | -o)
Parasysiu cia, nes variklio temperatura ir dropas daznai eina kartu
Keleta patarimu dropo fanatams, straipsnis anglu k.
https://www.carthrottle.com/post/6-thin ... ammed-car/
Keleta patarimu dropo fanatams, straipsnis anglu k.
https://www.carthrottle.com/post/6-thin ... ammed-car/
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61
Jeigu matau teisingai, tai yra vieta kur išleidziamas tepalas. Mano manymu tai yra daug geresnė vieta matuoti temperatūrai, nei trišakyje kur stovi slėgio daviklis. Todėl kad, trišakyje yra matuojama bloko temperatūra, o ne tepalo. Turint temp daviklį trišakyje ir važiuojant ilgesnį atstumą viskas OK, bet neįmanoma pamatyti staigesnio temp pokyčio, kai staiga pradeda kaisti variklis.
Todėl pritariu, kai daviklis stovi vietoj varžto per kurį išleidžiamas tepalas
Todėl pritariu, kai daviklis stovi vietoj varžto per kurį išleidžiamas tepalas
(o- | -o)