Šalia filtro matosi tepalo temperatūros daviklis?
O kur yra tas valdymas nukreipiantis tepalą per aušintuvą kai jis pasiekia 100∞?
Sergejaus 1961 m. T1
Siaip as nelabai teisingai papasakojau, atsiprasau. Prie variklio yra heavy-duty tepalo siurblys, kuris visalaik pompoja, bet kai temperatura pasiekia 100', termorele ijungineja ausintuva ir jis papildomai ausina ta tepalu cirkuliacija. Man tesiog kartais truksta zodziu ir terminu, kad tiksliai apibudinti, nepykite Tepalo siurblys ir nukreipia tepala visalaik, tepalas praeina visa ta kelia pro slanga ir filtra, bet pats ausinimo procesas prasideda tik kai temperatura pasieka 100'C. O tas daviklis, kuri tu pastebejai, ir ijungineja ta ausinimo procesa.donciuz wrote:Šalia filtro matosi tepalo temperatūros daviklis?
O kur yra tas valdymas nukreipiantis tepalą per aušintuvą kai jis pasiekia 100∞?
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61
Taip. Tik tas radiatorius ir ventiliatorius yra viena konstrukcija, mazdaug taip:donciuz wrote:Tai tepalas visą laiką teka per tepalo radiatorių ir tepalo filtrą, tiesiog ant radiatoriaus pritvirtintas papildomas ventiliatorius įjungiamas to daviklio. Teisingai dabar supratau?
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61
Pritvirtinau vakar matuoklius. Teko vel palaukti, nes prisiunte broko. Ratai buvo sugadinti kelioneje, tai issiunciau atgal. Pasiskolinau garaze ratus ir darysiu vakare dropa, nes atsibodo laukti. Nervai nelaiko, Marius su Rimgaudu jau pirtyje sedi, o as net ratu neturiu
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61
1/ Sutvarkiau elektra.
2/ Nusprendziau uzdengti buso prieki, per daug ten svarbiu pajungimu, skysciu ir t.t., maza kas...
2/ Nusprendziau uzdengti buso prieki, per daug ten svarbiu pajungimu, skysciu ir t.t., maza kas...
Last edited by Sergej on 2017 Sep 29 Fri, 18:13, edited 1 time in total.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61