Variklis idetas, matuokliai pajungti. Kita savaite turesiu ratus, tai galesiu pastatyti busa ant zemes. Trumpas filmukas parodyti kaip variklis mazdaug atrodo:
https://vimeo.com/232218045
ir skamba:
https://vimeo.com/232218195
Sergejaus 1961 m. T1
Cia ne tik pas tave, Sauliau. Pedalo jautrumas siaip dazna T1/T2 busu problema. Padarysi normaliai, bet po kiek laiko gazo pedalas tesiog guli ant grindu. Duodi gazo ir nieko neatsitinka, tik nervai ima Samboje ir kitur daug apie tai parasyta, zagooglink kai galesi. Mano upgrade'as veikia mazdaug taip:Sauliusmr wrote:Šiandien kaip tik pajungiau gazo trosą, surinkau pedalą ir supratau, kad kažkas negerai. Reikės perdarinėti, nes nepatinka ir eiga ir jautrumas.
https://www.youtube.com/watch?v=iqdLlou7yXE
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61
Karolis kazkada rase apie papildoma ausinima. Dabar man teks ta pati igyvendinti savo projekte. Koks ausinimas yra dabar:
Ventiliacijos groteles virsuje: Net nezinau kur tas oras eina, jeigu variklio link - tada gerai, jeigu i "obshivke" - tai nieko gero. Gal geriau nuimti groteles isvis.
Ventiliacijos groteles apacioje: Taip, truputi pagalbos kelioneje, bet tik vakarais ar kada salta.
Porsche cooling kit: Graziai atrodo, graziai skamba, bet ausina tik kai vaziuoji. Stovi vietoje, kamsciuose - jokios pagalbos.
Nori-nenori reikia deti papildomai isorini ausintuva. Pakabinau ji sikart truputi toliau nuo variklio, bet tik del to, kad neturejau vietos salia. Veliau pagalvojau, kad gal ir gerai - ilgesnis slangas irgi ausinimas. Salia bus pakabintas ir tepalu filtras. Ausintuvas pakabintas kokiu 25' kampu. Slangai (su met. tinkleliu) ir pats ausintuvas paslepti buso konstrukcijoje.
Ventiliacijos groteles virsuje: Net nezinau kur tas oras eina, jeigu variklio link - tada gerai, jeigu i "obshivke" - tai nieko gero. Gal geriau nuimti groteles isvis.
Ventiliacijos groteles apacioje: Taip, truputi pagalbos kelioneje, bet tik vakarais ar kada salta.
Porsche cooling kit: Graziai atrodo, graziai skamba, bet ausina tik kai vaziuoji. Stovi vietoje, kamsciuose - jokios pagalbos.
Nori-nenori reikia deti papildomai isorini ausintuva. Pakabinau ji sikart truputi toliau nuo variklio, bet tik del to, kad neturejau vietos salia. Veliau pagalvojau, kad gal ir gerai - ilgesnis slangas irgi ausinimas. Salia bus pakabintas ir tepalu filtras. Ausintuvas pakabintas kokiu 25' kampu. Slangai (su met. tinkleliu) ir pats ausintuvas paslepti buso konstrukcijoje.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61
Vakar vel buvo produktyvus ir kurybinis vakaras Pridaryta visokiu kronsteinu, kad uzfiksuoti ausintuva ir mases atjungima. Patikrinta elektra, variklis ir duslintuvas jau gerai sedi savo vietoje. Deja, mano akumuliatorius isejo i geresni pasauli, tai teko pajungti nauja ir vel ji gerai uzfiksuoti. Akumo kampas isvalytas ir pateptas tectyliu, kad isvengti rudziu.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61
Matau, kad Mindaugas irgi megsta pasukti raktus vakarais Jo, vakar toks raktas kazkaip buvo dazniausiai naudotas Bet, zinoma, tik po darboMindaugas wrote:Matosi, kad garazas ne Lietuvoje. Pas mus paprastai naudojamas 0,5 arba 0,568 raktas. Ilgaamžiškesnis nei 0,33, nes prireikia rečiau
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61
Isorine ausinimo sistema pajungta. Dabar jeigu tepalu temperatura pakels iki >100', sistema automatiskai prades veikti. Tepalai eis per ausintuva ir gris per tepalu filtra atgal i varikli. Del papildomos instaliacijos ir ilgesniu slangu, teks pilti daugiau tepalu, bet is kitos puses, cia irgi yra gerai, nes temperatura nekels taip greitai.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61