Taip butent vandenynus turejau omenyje, dar ugnikalnius ...
Kazkaip pasitikiu as tuo senuku kuris veda popiete su Algimantu Cekuoliu sekmadieniais, retsykiais pamatau kokia laida, si buvo labai idomi...
Siulau paziureti ir is kitos puses i si reikala.
http://www.lrt.lt/archyvas/?channel=234 ... 1221401640
Blevyzgos...
Šia tema labai verta pažiūrėti pono Čekuolio laidą apie globalinį atšilima. Kažkuri iš praėjusio mėnesio.
Visame pasaulyje tas išskirtas kiekis išties yra 2% viso CO2 kiekio. Nieko keisto ,kad tankiai apgyvendintose teritorijose jis yra didesnis.
Būtent tas dėl šilumos iš vandenynų išsiskyręs CO2 ir ugnikalnių išsiveržimai (kaip bebūtų keista) ir sudaro likusius 98%, Aj, žinoma nepamirškime ir galvijų :] va tie tai žemės žudikai tikrąja to žodžio prasme... Mašinoms iki jų dar toli ;]
Beje, vandenynai atšyla ir atšala ne dėl šiltnamio efekto. Tai gamtos ciklai. Šiame amžiuje atmosferoje daug kartų yra buvę žymiai daugiau CO2, nei jo yra dabar. Vidutinė metų temperatūra irgi buvo daug kartų didesnė nei per pastaruosius 10 metų. O Kinijoj ir Kalifornijoje tokių sniego audrų ir atšalimų nebuvo jau daugiau nei 100 metų :] taigi galime daryti išvadą, kad toks oro atšilimas yra tik dar vieno atšalimo pradžia :]
Anyway, aš sutinku su Anatolijum ir manau ,kad globalinis atšilimas yra perdaug politikuojamas ir mados dalykas. Aš tik labai palaikau politika jam stabdyti, ne dėl "šiltnamio efekto', bet dėl mūsų žemės ir gamtos tausojimo teršimo prasme.
Išvada: jau kas kas, bet mūsų vabalai tikrai prie nieko blogo neprisidėjo ir galim toliau sau garažuose juos pjaustyt ir virint...
Visame pasaulyje tas išskirtas kiekis išties yra 2% viso CO2 kiekio. Nieko keisto ,kad tankiai apgyvendintose teritorijose jis yra didesnis.
Būtent tas dėl šilumos iš vandenynų išsiskyręs CO2 ir ugnikalnių išsiveržimai (kaip bebūtų keista) ir sudaro likusius 98%, Aj, žinoma nepamirškime ir galvijų :] va tie tai žemės žudikai tikrąja to žodžio prasme... Mašinoms iki jų dar toli ;]
Beje, vandenynai atšyla ir atšala ne dėl šiltnamio efekto. Tai gamtos ciklai. Šiame amžiuje atmosferoje daug kartų yra buvę žymiai daugiau CO2, nei jo yra dabar. Vidutinė metų temperatūra irgi buvo daug kartų didesnė nei per pastaruosius 10 metų. O Kinijoj ir Kalifornijoje tokių sniego audrų ir atšalimų nebuvo jau daugiau nei 100 metų :] taigi galime daryti išvadą, kad toks oro atšilimas yra tik dar vieno atšalimo pradžia :]
Anyway, aš sutinku su Anatolijum ir manau ,kad globalinis atšilimas yra perdaug politikuojamas ir mados dalykas. Aš tik labai palaikau politika jam stabdyti, ne dėl "šiltnamio efekto', bet dėl mūsų žemės ir gamtos tausojimo teršimo prasme.
Išvada: jau kas kas, bet mūsų vabalai tikrai prie nieko blogo neprisidėjo ir galim toliau sau garažuose juos pjaustyt ir virint...
Išties tie 2% mane mažu mažiausiai nustebino
Apie karves irgi geras : http://www.animalssavetheplanet.com/med ... idNumber=1
O Justinas turbūt mano mintis skaito,... taip, kad važiuodami savo vuolkswagienais nesielkite kaip tos karvės
Apie karves irgi geras : http://www.animalssavetheplanet.com/med ... idNumber=1
O Justinas turbūt mano mintis skaito,... taip, kad važiuodami savo vuolkswagienais nesielkite kaip tos karvės
Tokie automobiliai pasitaiko ne dažnai ir gauti reikiamų dalių būtų žymiai sunkiau negu Vabalui ar autobusėliui, nes Typ 3 gamintas iš jam skirtų dalių.
Sprendžiant iš nuotraukų, išorėje automobilis prižiūrėtas idealiai, tačiau matosi modernizavimo žymės - balti stikliukai, kiti ratlankiai ir žeminta pakaba. Vadinasi viduje taip pat viskas bus perdaryta.
Gale pritvirtintas automatinės pavaros ženkliukas, bet pavarų svirtis jau mechaninė. Be to, šio modelio variklis turėjo būti pagamintas su įpurškimu, bet neabejoju, kad jame dabar įmontuotas įprastas karbiuratorius.
Trumpai tariant, automobilis prižiūrėtas, bet variklis ir pavarų dėžė ne nuo šio Typ 3 automobilio.
Sprendžiant iš nuotraukų, išorėje automobilis prižiūrėtas idealiai, tačiau matosi modernizavimo žymės - balti stikliukai, kiti ratlankiai ir žeminta pakaba. Vadinasi viduje taip pat viskas bus perdaryta.
Gale pritvirtintas automatinės pavaros ženkliukas, bet pavarų svirtis jau mechaninė. Be to, šio modelio variklis turėjo būti pagamintas su įpurškimu, bet neabejoju, kad jame dabar įmontuotas įprastas karbiuratorius.
Trumpai tariant, automobilis prižiūrėtas, bet variklis ir pavarų dėžė ne nuo šio Typ 3 automobilio.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Porshistas atsiunte idomia nuoroda, T1 su Porsche 993 Bi -Turbo varikliu...
Ispradziu siulyciau paziureti foto galerija, po to video...
Darbai ispudingi.
http://www.race-taxi.ch/indexx.htm
http://www.youtube.com/watch?v=3C2JqXWr ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=uKV9PVHw ... re=channel
Ispradziu siulyciau paziureti foto galerija, po to video...
Darbai ispudingi.
http://www.race-taxi.ch/indexx.htm
http://www.youtube.com/watch?v=3C2JqXWr ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=uKV9PVHw ... re=channel
FB1 lenktyninio taksi charakteristikos:
Pradinis kėbulas VW T1 1962 m.;
Oru aušinamas šešių cilindrų variklis Porsche 993 Bi-Turbo, darbinis tūris 3,6 litro, galia 408 AG, padidinta iki 500 AG;
Pavarų dėžė mechaninė, šešios pavaros, 996 GT3;
Stabdžiai diskiniai Porsche 993 Bi-Turbo su ABS;
Priekinė ir galinė pakaba nepriklausomos, su reguliuojamais Bilstein amortizatoriais, reguliuojami stabilizatoriai.
Vairo stiprintuvas Porsche 993 Bi-Turbo.
Ratlankiai BBS, priekyje 8.5 J x 18, gale 10 J x 18;
Padangos - priekyje 235/35, gale 285/30;
Automobilio svoris 1500 kg,
Didžiausias greitis 230 km/h;
Automobilis sukurtas per 6 metus.
FB1 iš arčiau po paskutinio perdažymo: http://www.youtube.com/watch?v=9x0AtaLSVSI
Pradinis kėbulas VW T1 1962 m.;
Oru aušinamas šešių cilindrų variklis Porsche 993 Bi-Turbo, darbinis tūris 3,6 litro, galia 408 AG, padidinta iki 500 AG;
Pavarų dėžė mechaninė, šešios pavaros, 996 GT3;
Stabdžiai diskiniai Porsche 993 Bi-Turbo su ABS;
Priekinė ir galinė pakaba nepriklausomos, su reguliuojamais Bilstein amortizatoriais, reguliuojami stabilizatoriai.
Vairo stiprintuvas Porsche 993 Bi-Turbo.
Ratlankiai BBS, priekyje 8.5 J x 18, gale 10 J x 18;
Padangos - priekyje 235/35, gale 285/30;
Automobilio svoris 1500 kg,
Didžiausias greitis 230 km/h;
Automobilis sukurtas per 6 metus.
FB1 iš arčiau po paskutinio perdažymo: http://www.youtube.com/watch?v=9x0AtaLSVSI