Aj, visai nieko, tegul bunaWaldas wrote:Atsiprašau Sergej, žiūrėjau tavo temą ir įkėliau savo nuotrauką, gal Sigis sutvarkys
Sergejaus 1961 m. T1
Last edited by Sergej on 2017 Sep 08 Fri, 22:25, edited 1 time in total.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61
Projektas tikrai vertas dėmesio !!! Įdomu kaip toliau dėl pakabos detalių, t.y kaip su laiku besidėvinčiom dalim viskas komplektuojama tik iš Red9 ? Ar elementariausius elementus galima pritaikyti iš kitų auto? Nes tokia rimta pakaba atrodo, taip lyg bus planuojama dalyvauti lenktynėse
Įdomu būtų sužinoti kokia variklio konfigūracija, koks pask. velenėlis, galvos, vožtuvai ir t.t
Pagarba už tokį detalumą
Įdomu būtų sužinoti kokia variklio konfigūracija, koks pask. velenėlis, galvos, vožtuvai ir t.t
Pagarba už tokį detalumą
(o- | -o)
Aciu, Karoli! Visada malonu ir idomu gauti komentara ar klausima is vabalistu-liberalu partijos atstova
PAKABA: Cia siaip mazdaug ir yra tokia pakaba (classic racing wishbone). Lenktynes kol kas buvo ir bus tik prie sviesoforo, nes truputi irituoja kai tavo VW vienas stovi desinej juostoj, o kairej stovi desimt Priusu ir skeptiskai ziuri Manau, kad vabalistai supranta apie ka as cia Nemanau, kad imone Red9 kaz kur pradings, bet visada galima ka sugalvoti. Kita problema, kad reikia ilgai laukti, tai gal gera ideja uzsakyti detales jau dabar (kaladeles, trosikus ir t.t.).
VARIKLIS. Nebuvo planu daryti monstra. T1 tures 1835cc varikli. Toliau (bijau isversti neteisingai): pask. velenelis Engle W110, spaudimo laipsnis 8,5:1, standartiniai voztuvai, lengvintas smagratis. Zinoma, toki varikli i S. Koreja neparduosi, bet vabalinam pasaulyje, ypac kombinuojant su ilgesne deze, yra neblogai
Vairavai gi mano T2 per sezono atidaryma, jis buvo daugiau skirtas tolesniam vaziavimui (1,2,33,444444), T1 vairuos mazdaug kaip ir tavo Ghia (11,222,3333, 444444).
Svarbiausia, kad ne taip: https://vimeo.com/230416607
PAKABA: Cia siaip mazdaug ir yra tokia pakaba (classic racing wishbone). Lenktynes kol kas buvo ir bus tik prie sviesoforo, nes truputi irituoja kai tavo VW vienas stovi desinej juostoj, o kairej stovi desimt Priusu ir skeptiskai ziuri Manau, kad vabalistai supranta apie ka as cia Nemanau, kad imone Red9 kaz kur pradings, bet visada galima ka sugalvoti. Kita problema, kad reikia ilgai laukti, tai gal gera ideja uzsakyti detales jau dabar (kaladeles, trosikus ir t.t.).
VARIKLIS. Nebuvo planu daryti monstra. T1 tures 1835cc varikli. Toliau (bijau isversti neteisingai): pask. velenelis Engle W110, spaudimo laipsnis 8,5:1, standartiniai voztuvai, lengvintas smagratis. Zinoma, toki varikli i S. Koreja neparduosi, bet vabalinam pasaulyje, ypac kombinuojant su ilgesne deze, yra neblogai
Vairavai gi mano T2 per sezono atidaryma, jis buvo daugiau skirtas tolesniam vaziavimui (1,2,33,444444), T1 vairuos mazdaug kaip ir tavo Ghia (11,222,3333, 444444).
Svarbiausia, kad ne taip: https://vimeo.com/230416607
Last edited by Sergej on 2017 Aug 21 Mon, 22:31, edited 2 times in total.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61
Pauliau, cia sunku vienaprasmiskai pasakyti. Jeigu neklystu, "ilgesnes" dezes turi kodus: AN AO AR AS AT AU (8:31), ir jo, ji turi buti ne tik revizuota, bet ir modifikuota, tada tu turesi ilgese 3 ir 4 greiti. Gal pastebejai, kad po 80 km/h atsiranda toks keistas ir nemalonus garsas ouiiiiiiiii (deja cia ne simpatiska prancuze, cia tavo busas ).Paulius wrote:Įdomiai jūs čia diskutuojat, tai paklausiu ir aš
O kokia ta greitesnė dėžė? 1303 vabalo ar kokio T2 dvilitrinio? Originali ar modifikuota?
Jeigu nori pajusti skirtuma, reikia keisti/revizuoti ir varikli, ir deze. Deti karbus, keisti tepalu filtrus (full- flow), keisti duslintuva. Iskart atsiras ausinimo problema, reikes deti papildoma cooleri, tepalo t' matuokli. Tachometras, tepalo spaudimo matuoklis - cia daugiau show, jie visiskai nereikalingi. Bet be t' matuoklio ilgai nepravazinesi.
Pas mane modifikuota deze su AT kodu, pritaikyta IRS. Speju, kad cia ir yra 1303 deze.
Paziurejau dabar internete, pvz Paruzzi pardavineja revizuotos dezes ir variklius, cia linkai anglu k.:
https://www.paruzzi.com/uk/volkswagen/t ... n/gearbox/
https://www.paruzzi.com/uk/volkswagen/e ... d-engines/
Cia galima paziureti ta pati, plius duslintuvus, ausinimo sistemas ir t.t.:
https://www.csp-shop.com/en/
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61
Pagalvota ir apie keleiviu komforta
Rastas NOS kablys, ventiliacines groteles langams ir stiliova lempa. Abejojome ir ilgai svarsteme, bet pagaliau nusprendeme imti vienos spalvos (bet storesnes) medziagos uzuolaidoms.
Rastas NOS kablys, ventiliacines groteles langams ir stiliova lempa. Abejojome ir ilgai svarsteme, bet pagaliau nusprendeme imti vienos spalvos (bet storesnes) medziagos uzuolaidoms.
Last edited by Sergej on 2017 Sep 01 Fri, 11:59, edited 1 time in total.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61