Sergejaus 1961 m. T1

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

Waldas wrote:Atsiprašau Sergej, žiūrėjau tavo temą ir įkėliau savo nuotrauką, gal Sigis sutvarkys :oops:
Aj, visai nieko, tegul buna :)
Last edited by Sergej on 2017 Sep 08 Fri, 22:25, edited 1 time in total.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
User avatar
ShpokaZ
Posts: 551
Joined: 2012 Sep 12 Wed, 19:12
Location: Kaunas
Contact:

Post by ShpokaZ »

:shock: super nerealiai kietai ! Ratukai tie ir bus?
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

ShpokaZ wrote::shock: super nerealiai kietai ! Ratukai tie ir bus?
Aciu, Jurgi! Ne, ratu kol kas nera, busas kabo ant keltuvo ir laukia. Originalus ratai nebetinka, tai teks paieskoti. Tikriausiai bus fuchsai, plotis toks pat kaip nuotraukoje, bet gal truputi kitos spalvos.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

Projekto brėžiniai
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

Kuro bakas (nuvalytas ir dazytas) grizo i savo vieta. Idetas elektrinis kuro siurblys su rele, starteris, bobina ir t.t. Pravesti visi laidai ir pakabinta Blaze Cut sistema, galima deti varikli.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
Karolis
Posts: 591
Joined: 2009 Apr 08 Wed, 22:10
Location: Vilnius

Post by Karolis »

Projektas tikrai vertas dėmesio !!! :) Įdomu kaip toliau dėl pakabos detalių, t.y kaip su laiku besidėvinčiom dalim viskas komplektuojama tik iš Red9 ? Ar elementariausius elementus galima pritaikyti iš kitų auto? Nes tokia rimta pakaba atrodo, taip lyg bus planuojama dalyvauti lenktynėse :D

Įdomu būtų sužinoti kokia variklio konfigūracija, koks pask. velenėlis, galvos, vožtuvai ir t.t :)

Pagarba už tokį detalumą :)
(o- | -o)
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

Aciu, Karoli! Visada malonu ir idomu gauti komentara ar klausima is vabalistu-liberalu partijos atstova :)

PAKABA: Cia siaip mazdaug ir yra tokia pakaba (classic racing wishbone). Lenktynes kol kas buvo ir bus tik prie sviesoforo, nes truputi irituoja kai tavo VW vienas stovi desinej juostoj, o kairej stovi desimt Priusu ir skeptiskai ziuri :) Manau, kad vabalistai supranta apie ka as cia :) Nemanau, kad imone Red9 kaz kur pradings, bet visada galima ka sugalvoti. Kita problema, kad reikia ilgai laukti, tai gal gera ideja uzsakyti detales jau dabar (kaladeles, trosikus ir t.t.).

VARIKLIS. Nebuvo planu daryti monstra. T1 tures 1835cc varikli. Toliau (bijau isversti neteisingai): pask. velenelis Engle W110, spaudimo laipsnis 8,5:1, standartiniai voztuvai, lengvintas smagratis. Zinoma, toki varikli i S. Koreja neparduosi, bet vabalinam pasaulyje, ypac kombinuojant su ilgesne deze, yra neblogai :)

Vairavai gi mano T2 per sezono atidaryma, jis buvo daugiau skirtas tolesniam vaziavimui (1,2,33,444444), T1 vairuos mazdaug kaip ir tavo Ghia (11,222,3333, 444444).

Svarbiausia, kad ne taip: https://vimeo.com/230416607
Last edited by Sergej on 2017 Aug 21 Mon, 22:31, edited 2 times in total.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
User avatar
Paulius
Admin
Posts: 923
Joined: 2009 Jan 24 Sat, 21:33
Location: Kaunas

Post by Paulius »

Įdomiai jūs čia diskutuojat, tai paklausiu ir aš :)

O kokia ta greitesnė dėžė? 1303 vabalo ar kokio T2 dvilitrinio? Originali ar modifikuota?
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

Paulius wrote:Įdomiai jūs čia diskutuojat, tai paklausiu ir aš :)

O kokia ta greitesnė dėžė? 1303 vabalo ar kokio T2 dvilitrinio? Originali ar modifikuota?
Pauliau, cia sunku vienaprasmiskai pasakyti. Jeigu neklystu, "ilgesnes" dezes turi kodus: AN AO AR AS AT AU (8:31), ir jo, ji turi buti ne tik revizuota, bet ir modifikuota, tada tu turesi ilgese 3 ir 4 greiti. Gal pastebejai, kad po 80 km/h atsiranda toks keistas ir nemalonus garsas ouiiiiiiiii (deja cia ne simpatiska prancuze, cia tavo busas :)).
Jeigu nori pajusti skirtuma, reikia keisti/revizuoti ir varikli, ir deze. Deti karbus, keisti tepalu filtrus (full- flow), keisti duslintuva. Iskart atsiras ausinimo problema, reikes deti papildoma cooleri, tepalo t' matuokli. Tachometras, tepalo spaudimo matuoklis - cia daugiau show, jie visiskai nereikalingi. Bet be t' matuoklio ilgai nepravazinesi.
Pas mane modifikuota deze su AT kodu, pritaikyta IRS. Speju, kad cia ir yra 1303 deze.

Paziurejau dabar internete, pvz Paruzzi pardavineja revizuotos dezes ir variklius, cia linkai anglu k.:

https://www.paruzzi.com/uk/volkswagen/t ... n/gearbox/

https://www.paruzzi.com/uk/volkswagen/e ... d-engines/

Cia galima paziureti ta pati, plius duslintuvus, ausinimo sistemas ir t.t.:

https://www.csp-shop.com/en/
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

Pagalvota ir apie keleiviu komforta :)
Rastas NOS kablys, ventiliacines groteles langams ir stiliova lempa. Abejojome ir ilgai svarsteme, bet pagaliau nusprendeme imti vienos spalvos (bet storesnes) medziagos uzuolaidoms.
Last edited by Sergej on 2017 Sep 01 Fri, 11:59, edited 1 time in total.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
Post Reply