VW Caramelle
Kurias turejau PDF knygas neradau, kaip pritvirtinti Caravelles galine sedyne su dirzais. Reiktu pagalbos atgaivinti atminti. Galines sedynes atlosas sukasi su dviem varztais ar vienu? Pirma dedasi dirzas tada lovos kronsteinas ar atvirksciai? Kurie dirzai sukasi is sonu, su kampu lenktu kronsteinu ar lygiu? Koks turetu buti dirzu eiliskumas kurie sukasi prie kebulo (firewall)?
Ilga laika neatnaujinau savo temos apie autobusiuko progresus ir regresus.
1. TDi motoro paleidimas. Keli ilgi savaitgaliai ir TDi motoro laidu pynia isardyta, sutrumpinta ir sujugnta su orginaliais variklio skyriaus laidais. Intercooleri pritvirtinau zemiau oro filtro, uz galinio rato. Oro filtras idetas "sportnis kugis" kuris nekelia didelio dziaugsmo. Ateityje planuoju pritaikyti nuo kito automobilio paprasta oro filtra su deze.
2. Autobusiuko paruosimas ir dazymas. Automobilio ruosimo ir dazymo procesas truko gana ilgai ~2-3 men. Pasirinkau raudonus isorei ir vidui, o stogui baltus dazus is orginalios T3 spalvu paletes. Isores dazymui sunaudojo apie 3kg raudonu dazu ir apie 1.5kg baltu plius panasu kieki lako, jei gerai pamenu.
3. Skydelio remontas. Sename donore radau skydeli su tachometru. Pats skydelis buvo neblogos bukles, tik jo schemos takeliai buvo suzaloti. Siek tiek pasedejus su lituokliu rankose pavyko viska tvarkingai sulituoti. Gal ir neatrodo isoriskai isvaizdziai, bet izoliavau ir sutvirtinau takelius, kad nenusilankstytu.
1. TDi motoro paleidimas. Keli ilgi savaitgaliai ir TDi motoro laidu pynia isardyta, sutrumpinta ir sujugnta su orginaliais variklio skyriaus laidais. Intercooleri pritvirtinau zemiau oro filtro, uz galinio rato. Oro filtras idetas "sportnis kugis" kuris nekelia didelio dziaugsmo. Ateityje planuoju pritaikyti nuo kito automobilio paprasta oro filtra su deze.
2. Autobusiuko paruosimas ir dazymas. Automobilio ruosimo ir dazymo procesas truko gana ilgai ~2-3 men. Pasirinkau raudonus isorei ir vidui, o stogui baltus dazus is orginalios T3 spalvu paletes. Isores dazymui sunaudojo apie 3kg raudonu dazu ir apie 1.5kg baltu plius panasu kieki lako, jei gerai pamenu.
3. Skydelio remontas. Sename donore radau skydeli su tachometru. Pats skydelis buvo neblogos bukles, tik jo schemos takeliai buvo suzaloti. Siek tiek pasedejus su lituokliu rankose pavyko viska tvarkingai sulituoti. Gal ir neatrodo isoriskai isvaizdziai, bet izoliavau ir sutvirtinau takelius, kad nenusilankstytu.
4. Lubos. Senosios lubos, buvo pavargusios ir apiplysusios, tad nutariau pasisiuti naujas. Deja pasiuvimo kokybe nuvyle ir vos pavyko jas uztempti. Nors ir šildem ir kaitinom, oda siek tiek pasitempe, bet vis tiek buvo labai sunku visus krastus tinkamai uzkist kur reikia.
5. Langu - duru gumos. Uzsisakiau visas langu ir duru gumas. Taip pat buvo nupirktas ir naujas priekinis stiklas nes senas buvo duzes. Visos langu gumos buvo sudetos i atitinkamas vietas ir daug cia istoriju nepripasakosi. Duru gumas teko klijuoti, pasirodo kliju kokybe labai svarbi. Nuo ju priklauso kaip sunkiai ir ilgai klijuosi. Deja per ziopluma viena priekiniu dureliu guma uzsiklijavo ne ta puse. Uzsidaro sandariai, kai nukris perklijuosiu tinkamai.
6. Interjeras - salonas. Visa sita reikala teko atideti kitu metu sezonui ir kol kas sudeti turima salona. Šonus apsildziau su stiklo vata kiek buvo imanoma. Taip pat paklojau laikinai pati paprasciausia kilima ir sudejau turimas sedynes.
5. Langu - duru gumos. Uzsisakiau visas langu ir duru gumas. Taip pat buvo nupirktas ir naujas priekinis stiklas nes senas buvo duzes. Visos langu gumos buvo sudetos i atitinkamas vietas ir daug cia istoriju nepripasakosi. Duru gumas teko klijuoti, pasirodo kliju kokybe labai svarbi. Nuo ju priklauso kaip sunkiai ir ilgai klijuosi. Deja per ziopluma viena priekiniu dureliu guma uzsiklijavo ne ta puse. Uzsidaro sandariai, kai nukris perklijuosiu tinkamai.
6. Interjeras - salonas. Visa sita reikala teko atideti kitu metu sezonui ir kol kas sudeti turima salona. Šonus apsildziau su stiklo vata kiek buvo imanoma. Taip pat paklojau laikinai pati paprasciausia kilima ir sudejau turimas sedynes.
7. Ratai ir dropas. Ratu pasirinkimo tuo metu rinkoje nebuvo, tai kas atsirado ta greit ir ciupau. Po ranka pasitaike Borbet Type A 16" 7.5J ir 9J ratai, ilgai nedvejojes ir nupirkau. Po dvieju metu poilsio standartines spyruokles pailsejo ir issitempe. Jau su skardiniais ratlankiais autobuselis atrode pakankamai aukstas, kaip koks Syncro. Tarp arkos ir rato tarpas buvo didelis ir neatrode išvaizdžiai. Panarsius internete, uzsisakiau ilgesnes galines smeiges (60mm teko 10mm pritrumpinti, kad uzsidetu dangtelis) ir naujas zeminancias spyruokles su amortizatoriais.
8. Tech apziura. Patikrinus visus mazgus pakeistus perdegusias lemputes, autobusiukas praejo tech apziura sava eiga be jokiu problemu. Tech apziuros darbuotojai buvo suzaveti vaziuokles naujumu ir nesikabinejo prie nieko, nes kaip ir nebuvo prie ko.
Siuo metu autobusiukas jau rieda gatvemis. Taip pat jau turejau pirmaji roadtripa su juo, kuri aprasysiu kitame poste.
8. Tech apziura. Patikrinus visus mazgus pakeistus perdegusias lemputes, autobusiukas praejo tech apziura sava eiga be jokiu problemu. Tech apziuros darbuotojai buvo suzaveti vaziuokles naujumu ir nesikabinejo prie nieko, nes kaip ir nebuvo prie ko.
Siuo metu autobusiukas jau rieda gatvemis. Taip pat jau turejau pirmaji roadtripa su juo, kuri aprasysiu kitame poste.