Kažko nesuprantu, bet jau 40000 su 1.6 td, be problemų, ir paskutinės atostogos 1800 km, per Estijos ir Latvijos muziejus be jokių problemų. Variklis Golfo, mokėjau už Golfą 300 litų, už paskutinį variklį donorą mokėjau 250 litų, ir dar vienas pirkinys 1,6 D už 15 eurų. GAL LAIKAS ATSIPRAŠYTI ORIGINALO, ISIDET IR VAZIUOT.
Visas kritikas priemu variklisu dejau ir pirkau kelias visas auto ir po 3000 lt auto buvo kuri po auto ivykio teko nurasit ir varikli i T3 isimest ir po kapremonto variklius dejau baiges pokurio laiko te variklei su paskutiniu prabegau 51 tukst km ir nuluzo itempejas mtdi....
Gal pas kokius klubecius yra vw t3 ar t4 sedines prekines su porankeis? Parasikit i pm ryt bandisiu kelt kita varikliuka i t3 is lentinos kaip sakant kuris pilnai parostas idet, bet varikliukas 1.6D =[ tad vel gristu pre to ligio kai negali prasukt ratu ant svesoforo bevaziojant =[ ir aplenkt ka nors... nes turiu siokiu tokiu problemu su nugara ir neturiu noro ardit pasat b4 tdi 142kw rosta sportui ir det varikliuka i t3 bet su laiku jis atsidurs venam is mano projektu, nes kebulas pasato jau tehnikines nepraeis =] ikelsiu ir pasaracio nuotrauka =] dar sutvarkita venintele supuvusi vieta slenkstis busiuke vat taip ir gaunas su to busiuku.