Rankinio ir galinių stabdžių sureguliavimas T3
Rankinio ir galinių stabdžių sureguliavimas T3
Sveiki, gal kas nors Vilniuje padėtų sureguliuoti T3 rankinį ir galinius stabdžiius, arba galit rekomenduoti meistrą ar servisą?
Man dar neteko turėt mašinos, kur automatiškai įsitemptų rankinis. Visada ten būna ar užpuvę, ar užrūdiję, ar šiaip neveikia.
Žodžiu taip:, atleidi trosus su varžtu, kuris jungiasi su rankinio rankena, čia po mašina. Nusiimi būgną, paimi atsuktuvą ir plaktuką ir pamatysi tokį dantratuką, tai jį su atsuktuvu ir plaktuku suki į tą pusę, kad išsiskėstų kaladėlės ir žiūrai, kad svirtelė, prie kurios prijungtas trosas būtų vertikaliai žemyn. Kai pasieksi tą vietą, kai abiejų pusių būgnai vos užsideda ant kaladėlių, gali palįst po mašina ir įtempt trosą su tuo varžtu, su kurį atleidai. aš dar mėgstu po truputį kelt rankinį ir patikrint, ar abu ratai vienu metu pradeda stabdyt.
Žinau, kad nelabai eina suprast, bet jei pasiimsi šitą tekstą ir eisi prie mašinos ir darysi, viskas paaiškės ir net gali būt, kad pasiseks.
Žodžiu taip:, atleidi trosus su varžtu, kuris jungiasi su rankinio rankena, čia po mašina. Nusiimi būgną, paimi atsuktuvą ir plaktuką ir pamatysi tokį dantratuką, tai jį su atsuktuvu ir plaktuku suki į tą pusę, kad išsiskėstų kaladėlės ir žiūrai, kad svirtelė, prie kurios prijungtas trosas būtų vertikaliai žemyn. Kai pasieksi tą vietą, kai abiejų pusių būgnai vos užsideda ant kaladėlių, gali palįst po mašina ir įtempt trosą su tuo varžtu, su kurį atleidai. aš dar mėgstu po truputį kelt rankinį ir patikrint, ar abu ratai vienu metu pradeda stabdyt.
Žinau, kad nelabai eina suprast, bet jei pasiimsi šitą tekstą ir eisi prie mašinos ir darysi, viskas paaiškės ir net gali būt, kad pasiseks.
IVAN T3 1.9mTDI
Ačiū, už procedūros aprašymą, kaip supratau geriausiai tai atlikti ant keltuvo, nuėmus abu galinius ratus.
matel1s wrote:Man dar neteko turėt mašinos, kur automatiškai įsitemptų rankinis. Visada ten būna ar užpuvę, ar užrūdiję, ar šiaip neveikia.
Žodžiu taip:, atleidi trosus su varžtu, kuris jungiasi su rankinio rankena, čia po mašina. Nusiimi būgną, paimi atsuktuvą ir plaktuką ir pamatysi tokį dantratuką, tai jį su atsuktuvu ir plaktuku suki į tą pusę, kad išsiskėstų kaladėlės ir žiūrai, kad svirtelė, prie kurios prijungtas trosas būtų vertikaliai žemyn. Kai pasieksi tą vietą, kai abiejų pusių būgnai vos užsideda ant kaladėlių, gali palįst po mašina ir įtempt trosą su tuo varžtu, su kurį atleidai. aš dar mėgstu po truputį kelt rankinį ir patikrint, ar abu ratai vienu metu pradeda stabdyt.
Žinau, kad nelabai eina suprast, bet jei pasiimsi šitą tekstą ir eisi prie mašinos ir darysi, viskas paaiškės ir net gali būt, kad pasiseks.
Jei būgnai ir kaladėlės padilę (atsiradę grioveliai būgne) gali būti situacija, kai nors ir vos užsideda, bet tarpelis vis dar per didelis. Tada yra įmanoma įkišus plokščią atsuktuvą per skylutę būgne tą dantratuką dar pasukti. Tam aišku turi būti nuvalytas sriegis, ir viskas suktis galėtinai lengvai. Sureguliavus patartina dar patampyti trosą, kad kaladėlės surastų savo vietą ir dar pamažinti tarpą per minėtą skylutę jei reikia.
Ta pati procedūra tik sukant į priešingą pusę taip pat labai padeda nuimant būgnus.
Gerai pasipraktikavus iš tikro gana paprasta.
P. S. būgną uždėti, kad skylutė sutaptų su išėma stebulėje, antraip viskas ką aš parašiau negalioja.
Ta pati procedūra tik sukant į priešingą pusę taip pat labai padeda nuimant būgnus.
Gerai pasipraktikavus iš tikro gana paprasta.
P. S. būgną uždėti, kad skylutė sutaptų su išėma stebulėje, antraip viskas ką aš parašiau negalioja.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Taip negali būti be jų tau stabdžių praktiškai išvis nebus. Jeigu viskas ten vaikščioja kaip priklauso, nieko reguliuoti nereikia. Padyla kaladėlės ir pasisuka "šuniukas". (nežinau kaip jis teisingai vadinasi, bet šitą pavadinimą žino tikrai daug kas.)donciuz wrote:Pas mane pvz jokių "šuniukų" jau nė kvapo nelikę arba jų ten niekad ir nebuvo.