Sveiki,
Šiemet Vokietijoje vyks kas 4 metus organizuojama VW veteranų šventė Hessisch Oldendorf'e. Nusprendėme, kad po 8 metų pertraukos reikia atstovauti Lietuvą šiame renginyje.
Planuojame išvykti birželio 22 dieną keltu iš Klaipėdos į Kylį ir šventės vietoje būti penktadienį. Atgal išplauktume birželio 26 d. (pirmadienį). Ar būtų norinčių prisijungti?
Daugiau info apie renginį čia:
http://www.oldbeetle.de/e_index.html
Hessisch Oldendorf 2017 (birželio 23-25 d.)
Pradinė mintis buvo važiuoti su Karmanu, bet jo variklis nesidavė laiku suremontuojamas ir teko ieškoti atsarginio varianto. Juo tapo autobusiukas, kurį likus kelioms dienoms iki šventės pradėjome mankštinti. Paskutinėmis dienomis jis sunkiai vedėsi, važiuojant mažomis apsukomis trūkčiojo, o kartais stovint laisva pavara ir užgesdavo.
Atėjus kelionės dienai užsimetėm jį ant traliuko ir nusprendėme, kad kol nuvažiuosime iki Klaipėdos, tai nuspręsime ką daryti toliau. Važiuojant skambinome žinovams, kurie išvardino tokias galimas bėdas: neteisingai sureguliuotas degimas, užsikišęs karbiuratorius, nekrauna generatorius. Visai rimtai pradėjome planuoti nusipirkti uoste papildomą bilietą traliukui ir, prikabinus jį prie X-Trail, patikimai nuvažiuoti.
Viską pakeitė spurgos. Apie jas pagalvojome iš anksto, sustojome žinomoje autostrados kavinėje, nusipirkome po tris ir pradėjome šiltas valgyti. Po pirmos spurgos suskaičiavome, kad traliuko bilietas yra brangus, o į abi puses kainuotų kelis šimtus. Daug... Po antros spurgos pagalvojome, kad su traliuku būtų patikima, bet nepatirtume jokių nuotykių. Neįdomu. Po trečios spurgos sumąstėme, kad jei traliuko bilietui skirtus tuos kelis šimtus įdėtume į kišenę ir važiuotume savo eiga, tai sugedus kažin ar juos visus išleistume sugedusiam autobusiukui pargabenti į Lietuvą? Rizikuojam!
Dar būnant kelte Klaipėdoje per Facebooką paieškojome pagalbos, tuoj atsirado draugų Kylyje, kurie ir vabalų servisą nurodė, ir patys pasisiūlė karbiuratorių prapūsti. To neprireikė, nes ryte kelte autobusiuką iškart užsikūrėme. Išvažiuodami iš kelto sustojome nusifotografuoti, nes darbuotojai to paprašė. Po to - pilnu greičiu, visu aštuoniasdešimt, - pirmyn! Autostradoje link Hanoverio yra viena atkarpa, kurioje sunkvežimiams ir mašinoms su priekabomis draudžiama lenkti. Ten vienas sunkvežimis važiuodamas mums iš paskos tiek mirksėjo šviesomis, kad net sustojome pažiūrėti ar koks amortizatorius neiškrito. Neiškrito. Patikrinę užsivedėme ir nusprendėme, kad fūristas skubėjo, bijojo lenkti, todėl mirksėdamas mūsų prašė pasitraukti.
Važiuodami pakalbėjome, kad mašina lekia puikiai. Matyt važiuodami ant traliuko iki Klaipėdos ją prapūtėme, laive iki Kylio pasiūbavome, tai švilpia autobusiukas dabar kaip vėjas. Ir kaip gerai, kad mes sustojome tų spurgų. Jei ne jos, tai būtume brangų bilietą pirkę ir be nuotykių atvažiavę!
Atėjus kelionės dienai užsimetėm jį ant traliuko ir nusprendėme, kad kol nuvažiuosime iki Klaipėdos, tai nuspręsime ką daryti toliau. Važiuojant skambinome žinovams, kurie išvardino tokias galimas bėdas: neteisingai sureguliuotas degimas, užsikišęs karbiuratorius, nekrauna generatorius. Visai rimtai pradėjome planuoti nusipirkti uoste papildomą bilietą traliukui ir, prikabinus jį prie X-Trail, patikimai nuvažiuoti.
Viską pakeitė spurgos. Apie jas pagalvojome iš anksto, sustojome žinomoje autostrados kavinėje, nusipirkome po tris ir pradėjome šiltas valgyti. Po pirmos spurgos suskaičiavome, kad traliuko bilietas yra brangus, o į abi puses kainuotų kelis šimtus. Daug... Po antros spurgos pagalvojome, kad su traliuku būtų patikima, bet nepatirtume jokių nuotykių. Neįdomu. Po trečios spurgos sumąstėme, kad jei traliuko bilietui skirtus tuos kelis šimtus įdėtume į kišenę ir važiuotume savo eiga, tai sugedus kažin ar juos visus išleistume sugedusiam autobusiukui pargabenti į Lietuvą? Rizikuojam!
Dar būnant kelte Klaipėdoje per Facebooką paieškojome pagalbos, tuoj atsirado draugų Kylyje, kurie ir vabalų servisą nurodė, ir patys pasisiūlė karbiuratorių prapūsti. To neprireikė, nes ryte kelte autobusiuką iškart užsikūrėme. Išvažiuodami iš kelto sustojome nusifotografuoti, nes darbuotojai to paprašė. Po to - pilnu greičiu, visu aštuoniasdešimt, - pirmyn! Autostradoje link Hanoverio yra viena atkarpa, kurioje sunkvežimiams ir mašinoms su priekabomis draudžiama lenkti. Ten vienas sunkvežimis važiuodamas mums iš paskos tiek mirksėjo šviesomis, kad net sustojome pažiūrėti ar koks amortizatorius neiškrito. Neiškrito. Patikrinę užsivedėme ir nusprendėme, kad fūristas skubėjo, bijojo lenkti, todėl mirksėdamas mūsų prašė pasitraukti.
Važiuodami pakalbėjome, kad mašina lekia puikiai. Matyt važiuodami ant traliuko iki Klaipėdos ją prapūtėme, laive iki Kylio pasiūbavome, tai švilpia autobusiukas dabar kaip vėjas. Ir kaip gerai, kad mes sustojome tų spurgų. Jei ne jos, tai būtume brangų bilietą pirkę ir be nuotykių atvažiavę!
Last edited by Vytenis on 2017 Jun 25 Sun, 14:22, edited 1 time in total.
Atvažiavus į šventę atsistojome autobusiukų gatvėje, kadangi kiekvienam modeliui buvo parinktos skirtingos gatvės. Atrodo, lyg laikas būtų atsuktas apie penkiasdešimt metų atgal, nes miestelio senamiestyje stovi ir važinėja tik to laikmečio automobiliai.
Last edited by Vytenis on 2017 Jun 25 Sun, 14:44, edited 1 time in total.