Karbiuratorius
Mašina stovėjo per žiema nekurta, iš karbiuratoriaus benzinas išgaravo, kuro siurblio vožtuvas nesandarus ir benzinas arčiausiai yra benzino bake, kaip paspaudus gazą jis atsiras kolektoriuje Kai karbiuratoriuje yra benzino, paspaudus gazą, pagreitinimo siurbliukas įpurškia benzino į kolektorių, jeigu jis neveikia variklis sunkiai įsibėgėja.Yra variklių kurie mėgsta pagazavimą, yra kurie užsisiurbia.
Jeigu suprantu teisingai, po pirmo paspaudimo 'atsigauna' chokas, po 2-3 atvaro nors kiek benzino. Jeigu ne(sunkiai) uzsiveda variklis, tai reikia tikrinti ir pompa ir starteri ir akumuliatoriu ir karba ir tt. Nesu mechanikas, negaliu tiksliai pasakyti, kas ir kur eina, bet su mano '59 vabalu ziema/pavasari jokiu problemu, spaudi gaza 2-3 kartus, knopke, bah ir galima vaziuoti. Cia blogas kuri skaiciau anksciau, galima isversti su Google (olandu k.).
http://kevervoorbeginners.blogspot.lt/2 ... r.html?m=1
http://kevervoorbeginners.blogspot.lt/2 ... r.html?m=1
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61
Sergej, jeigu tuščias karbiuratorius, spaudyk kiek nori, be benzino neužsiveda, pedalo paspaudimas nepripildo karbiuratoriaus benzinu, karbiuratorių pripildo benzino siurblys, o kad jis veiktų turi suktis variklis Gaunasi ilgas sukimas, kol karbiuratorius prisipildo benzinu.Sergej wrote:Jeigu suprantu teisingai, po pirmo paspaudimo 'atsigauna' chokas, po 2-3 atvaro nors kiek benzino. Jeigu ne(sunkiai) uzsiveda variklis, tai reikia tikrinti ir pompa ir starteri ir akumuliatoriu ir karba ir tt. Nesu mechanikas, negaliu tiksliai pasakyti, kas ir kur eina, bet su mano '59 vabalu ziema/pavasari jokiu problemu, spaudi gaza 2-3 kartus, knopke, bah ir galima vaziuoti. Cia blogas kuri skaiciau anksciau, galima isversti su Google (olandu k.).
http://kevervoorbeginners.blogspot.lt/2 ... r.html?m=1
Re: Karbiuratorius
Nieko čia kažko nepribursi, reikia remontuot kuro sistemą, šiuo atveju kaltas karbiuratorius arba pompa, o gal abu, paprastai kuras iš karbiuratoriaus niekur neturi dingti ar išgaruoti, na nebent per kokį pusmetį.Rimgaudas wrote:Gal kas turit idėjų, kaip po ilgo stovėjimo į karbą pripumpuoti benzino nedrožiant starterio
Yra dar variantas, kokią rankinę pompelę į kuro magistralę įsriegt.
Karoli, cia tu gal? Parasiau aircooled start after winter ir tu ten pirmas Ten du filmai pas tave, ar su Ghia irgi pavasarinis startas? Ar yra skirtumas?
https://www.youtube.com/watch?v=D6uetnFkMHQ
https://www.youtube.com/watch?v=vn0SgfNuH34
https://www.youtube.com/watch?v=D6uetnFkMHQ
https://www.youtube.com/watch?v=vn0SgfNuH34
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61
Taip, čia aš.
Pirmas video mano buvęs vabalas. Po žiemos. Iš pradžių spaudinėjau gazo pedalą kad kuras įsipumpuotų. Mano galva standartinis būdas kuro paskirstymo yra kiek "archajiškas".
Dabar Karmann Ghia stovi žemo slėgio kuro siurblys prie bako, kuris visą laiką palaiko vienodą slėgį. Palyginus su elektriniu aukšto slėgio kuro siurbiu, jo pagrindinis privalumas tas, jog nereikalinga rėlė/reguliatorius. Antras privalumas, jog įjungus degimą automatiškai įsipumpuoja kuras ir neperpilinėja (pasiekus normą siurblys nepumpuoja daugiau). Po mechaninio siurblio pakeitimo į šį, mašina tapo gyvesnė ir greičiau reaguoja i gazo paspaudimą.
Bet visada yra kita medalio pusė. Tokie siurbliai naudojami su modifikuotais varikliais ir bijau, kad su standartiniu varikliu gali tiesiog nesijausti skirtumas, nes kitaip VW tikrai pradėtų juos diegti į kažkuriuos modelius
2 video su blogais garsais, kai variklis pradėjo kalenti. Nuo to jog ne visos aušinimo skardos buvo sudėtos ir karbai buvo blogai sureguliuoti- variklis šilo per daug, ko pasekoje vienos žvakės (patronas ) nulūžo ir pradėjo daužytis į stūmoklį).
Pirmas video mano buvęs vabalas. Po žiemos. Iš pradžių spaudinėjau gazo pedalą kad kuras įsipumpuotų. Mano galva standartinis būdas kuro paskirstymo yra kiek "archajiškas".
Dabar Karmann Ghia stovi žemo slėgio kuro siurblys prie bako, kuris visą laiką palaiko vienodą slėgį. Palyginus su elektriniu aukšto slėgio kuro siurbiu, jo pagrindinis privalumas tas, jog nereikalinga rėlė/reguliatorius. Antras privalumas, jog įjungus degimą automatiškai įsipumpuoja kuras ir neperpilinėja (pasiekus normą siurblys nepumpuoja daugiau). Po mechaninio siurblio pakeitimo į šį, mašina tapo gyvesnė ir greičiau reaguoja i gazo paspaudimą.
Bet visada yra kita medalio pusė. Tokie siurbliai naudojami su modifikuotais varikliais ir bijau, kad su standartiniu varikliu gali tiesiog nesijausti skirtumas, nes kitaip VW tikrai pradėtų juos diegti į kažkuriuos modelius
2 video su blogais garsais, kai variklis pradėjo kalenti. Nuo to jog ne visos aušinimo skardos buvo sudėtos ir karbai buvo blogai sureguliuoti- variklis šilo per daug, ko pasekoje vienos žvakės (patronas ) nulūžo ir pradėjo daužytis į stūmoklį).
(o- | -o)
Aciu, Karoli. Paskaityk apie 123ignition, gal bus idomu.Karolis wrote:Taip, čia aš.
Pirmas video mano buvęs vabalas. Po žiemos. Iš pradžių spaudinėjau gazo pedalą kad kuras įsipumpuotų. Mano galva standartinis būdas kuro paskirstymo yra kiek "archajiškas".
Dabar Karmann Ghia stovi žemo slėgio kuro siurblys prie bako, kuris visą laiką palaiko vienodą slėgį. Palyginus su elektriniu aukšto slėgio kuro siurbiu, jo pagrindinis privalumas tas, jog nereikalinga rėlė/reguliatorius. Antras privalumas, jog įjungus degimą automatiškai įsipumpuoja kuras ir neperpilinėja (pasiekus normą siurblys nepumpuoja daugiau). Po mechaninio siurblio pakeitimo į šį, mašina tapo gyvesnė ir greičiau reaguoja i gazo paspaudimą.
Bet visada yra kita medalio pusė. Tokie siurbliai naudojami su modifikuotais varikliais ir bijau, kad su standartiniu varikliu gali tiesiog nesijausti skirtumas, nes kitaip VW tikrai pradėtų juos diegti į kažkuriuos modelius
2 video su blogais garsais, kai variklis pradėjo kalenti. Nuo to jog ne visos aušinimo skardos buvo sudėtos ir karbai buvo blogai sureguliuoti- variklis šilo per daug, ko pasekoje vienos žvakės (patronas ) nulūžo ir pradėjo daužytis į stūmoklį).
http://www.123ignition.nl/products.phtm ... Volkswagen
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61