Help, pagalbos šaukiasi vabaliukas
Siūlyčiau peržiūrėti kuro sistemą.
Prapūsti filtrą, iš naujo peržiūrėti karbą, nuėmus kuro pompą ar neužstrigęs strypelis ir padas.
Būna, kad sušilus varikliui tas strypelis pradeda kliūti ir dėl to gali nepaduoti kuro. Keli video iš youtube
https://www.youtube.com/watch?v=eU6aVBW71Es
https://www.youtube.com/watch?v=XOxxS1EMphU
https://www.youtube.com/watch?v=KWdZSr7x81w
Prapūsti filtrą, iš naujo peržiūrėti karbą, nuėmus kuro pompą ar neužstrigęs strypelis ir padas.
Būna, kad sušilus varikliui tas strypelis pradeda kliūti ir dėl to gali nepaduoti kuro. Keli video iš youtube
https://www.youtube.com/watch?v=eU6aVBW71Es
https://www.youtube.com/watch?v=XOxxS1EMphU
https://www.youtube.com/watch?v=KWdZSr7x81w
(o- | -o)
Lengviau variklį perrinkti nei bandyti pompą atšaldyti Sovietiniais laikais daug mašinų važinėjo su kompresais (vasara), nebuvo detalių, tai žmonės ir vargdavo, kad filtriuke yra kuro, nereiškia, kad jo yra karbiuratoriuje.Aurimka wrote:Uždėti reik šaltą ❄ skudurą ant benzo pompos, jokių išlaidų, jei užsivestų keisk pompa. Nebandėt juk.
Turejau sita atveji su Wartburgu. Siek tiek daugiau pozymiu:
- pradzioj pradedavo gesineti tik kylant i statu kalna, duodant pakankamai nemazai gaziuko
- jei lauko oro temperatura labai didele (pamenu ties Vroclavu buvo ore apie 35oC, o kelio danga atitinkamai dar karstesne), pradedavo purtytis, gesineti vaziuojant stabiliu 80-90 km/h greiciu. Uzgesus varikliui dazniausiai dar uzsikurdavo "ant begio", bet keliolika sekundziu turedavau nespausti smarkiai gazo. Jei uzgesdavo, sustojus reikdavo laukti 1-20 min, vel uzsikurdavo lyg niekur nieko
- veliau (jau vazinejant Lietuvoje) buvo pradeda purtytis, gesineti staigiai spaudziant gaza lenkiant kita automobili esant 110-120 km/h greiciui
- galiausiai vaziuojant Wartburgu i Olandija uzeidavo tie patys pozymiai nei is sio, nei is to, tuomet lengvai sumazindavau greiti ir vel viskas tvarkoj
Olandui palikdamas automobili pridejau ir atsargine nauja kuro pompa, pasikeite ir visiskai isnyko visos bedos.
- pradzioj pradedavo gesineti tik kylant i statu kalna, duodant pakankamai nemazai gaziuko
- jei lauko oro temperatura labai didele (pamenu ties Vroclavu buvo ore apie 35oC, o kelio danga atitinkamai dar karstesne), pradedavo purtytis, gesineti vaziuojant stabiliu 80-90 km/h greiciu. Uzgesus varikliui dazniausiai dar uzsikurdavo "ant begio", bet keliolika sekundziu turedavau nespausti smarkiai gazo. Jei uzgesdavo, sustojus reikdavo laukti 1-20 min, vel uzsikurdavo lyg niekur nieko
- veliau (jau vazinejant Lietuvoje) buvo pradeda purtytis, gesineti staigiai spaudziant gaza lenkiant kita automobili esant 110-120 km/h greiciui
- galiausiai vaziuojant Wartburgu i Olandija uzeidavo tie patys pozymiai nei is sio, nei is to, tuomet lengvai sumazindavau greiti ir vel viskas tvarkoj
Olandui palikdamas automobili pridejau ir atsargine nauja kuro pompa, pasikeite ir visiskai isnyko visos bedos.
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY