AAP deze prie 2400 apsuku isvysto greiti iki 84km/h.arba spidometras meluoje,arba apsukos.arba tu giriesi
pas mane visi krumpliai tiepatys tik reduktorius 4,142
Prie 2400apsuku greitis yra 91km/h
Del krumpliu ir reduktoriaus nezinau bet zinau kad ji yra greitinta kai pirkau ja pasake pardavejas kas konkrecei darita nezinau, pas mane beveik nesigirdi variklio vaziojant 1000 paliginus tik girdis oro svilpimas, dabar pradejo tepaliukas teket pro salnikus ir garsas atsirado kai dirba ant laisvu apsuku kai ispaudi sankaba pradingsta, tai zemai isimesiu kita deze ABB ar AAB liktais pasivazinet o sita ardisiu ir keisiu salnikus galesiu pafotkint krumplius jeigu domina pasiskaiciot kek ju ir suzinot kokie krumplei ten tai bus mano temoi galvoju menesio gale nusiimt deze kai bus laisvesnio laiko arba jeigu anksciau sankaba sudrosiu nes kai susipazinau kas yra 4 beges dezes kaip dokoi stovi pas mane nenoriu vazinet 70-80 ir girdet varikli. yra dar draugo kareivinis busiukas su greitinta 4 bege deze 4.57 reduktorius ir 0.78 tai vaziojant 100 jau garseu salone gal del to kad nei sediniu nei apsyvkiu nei garso izoliacijos nera bet bet to maksimalus greitis i 140 ir galios ir varikliukas stovi ten 59kw su interkuleriu ir kuro sanaudos apie 7 litrus kek sake
Ar kam nors yra tekę dėti 1.9 TD ABL (iš T4) į T3? Kaip įspūdžiai? Kiek suprantu, iš esmės beveik tas pats kas AAZ, bet ar yra kokių reikšmingų skirtumų? (turbina nuo 1.6 TD).