Sveiki,
sakykit, ar kas esate bandę eksploatuoti T3 be kuro bako išsiplėtimo bakelių? Ar yra iš jų kokios realios naudos?
Pažymėjau piešinuke raudonai, kurią dalį norėčiau pašalinti. Galvoju palikti tik vamzdelius, tik oro slėgiui susivienodinti bako "kuprose".
as sau pasidares taip, o vietoi tu zarneliu isidejau kuro filtrus, du benzininius is vienos ir kitos puses, kad nebutu vakupo po to kuro sistemoi, pravazevau 13000 jokiu problemu.
zaparozec wrote:as sau pasidares taip, o vietoi tu zarneliu isidejau kuro filtrus, du benzininius is vienos ir kitos puses, kad nebutu vakupo po to kuro sistemoi, pravazevau 13000 jokiu problemu.
Kaip supratau užmovei ant išorinimo žarnelių tokius filtriukus - 4 vnt.
Pas mane bakelių šlangos ant bakelių buvo nupjaustytos, o ant bako sujungtos tarpusavy.
Važiavo normaliai, paskui šitaip pasidarė, bet čia tikriausiai nesusieję.
Kažkaip nesitiki, kad tie galvos paviršiaus ir vožtuvų subraižymai atsirado dėl nešvarumų kuro sistemoje. Manau purkštukuose jie būtų pasilikę.
Mateli,
tos surūdijusos skylės tai aušinimo skysčio kanalai ?
Ten aš kiek supratau nuskilo dalis degimo kameros dangtelio ir tas įpuolė į cilindrą ir kalatojos ten. Čia buvo pokštas.
Tos purvinos rudos skylės aušinimo kanalai. Paprastai geriau atrodo, bet kai motoras pastovi penkis metus tvarte, tada atrodo šitaip.
All in all: buvo priimtas sprendimas sudėti išsiplėtimo bakelius atgal (prieš tai juose užtaisant skyles, nes senesnis T3 šeimininkas buvo nepagailėjęs savisriegių tvarkant salono apdailas tose vietose iš vidaus :] ). Taip pat pakeistos guminės žarnelės, kurios buvo supuvusios, suklijuota ir užsandarinta kuro įpylimo gerklė.
P.s. atlikus bandomąjį važiavimą ir sugrįžus į garažą pastebėtas intensyvus stabdžių skysčio tekėjimas prie galinio stabdžių vamzdelių trišakio. Nuotykiai tęsiasi.