VW T1 autobusėlis (Mindaugas)

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Marius
Posts: 621
Joined: 2007 Aug 06 Mon, 10:53
Location: Radviliškis/Vilnius

Post by Marius »

Mindakai:

Po smeliasroves apdirbimu, metalas lbj greit reaguoja su dregme, kuo greiciau reikia dengti automobili 2 komponentu gruntu (butinai su kietikliu) ir storesni sluoksni, deti kokius 3 sluoksnius. Stengtis, kad astrios briaunos butu nugruntuotos, nes dazniausiai buna mazai grunto ir pradeda rudyti toliau. Gerai nudziowinus galime dengti graviteksu dugnui. Ertmems reikia naudoti ne dazoma graviteksa, jis islieka elastingas ir pilnai isdziuves nepraranda savo savybiu, o dazomus pavirsius reikia dengti dazomu graviteksu, nes jisai nedazomas pradeda trupeti išsdziuves pilnai. Jeigu yra detaliu sujungimai, suvirinimo siules geriausiai uztept tepamu automobiliniu gruntu su teptuku, yra pirkti po 1 ltr bankese. Uzdaras ertmes, kur negalima prieiti isgruntuoti, reikia gerai isdziovinti ir padengti rudziu suriseju, po to padengti metala automobiliniu vasku is Wurth firmos, yra ivairiom pakuotem, nepagaileti vasko. Dazant atkreipti demesi i metalo briaunas (nes dazniausia dazytojai mazai uzpucia dazu ant briaunu ar blogai prieinamu vietu) del sitos klaidos pradeda briaunos rudyti (ir kaip zinome rudys lenda po dazais tolyn). Dugna negalima dengti dazomu graviteksu, nes jis nusidauzo nuo akmenuku. Butu dar vienas variantas dugnui padengti po gruntavimo, uzpurkšti purskiamo hermetiko (bet tai yra brangus variantas brangei kainuoja medziagos) :cry:. Virinant detales, tai pat reikia labai gerai ir nedelsiant izoliuoti nuo atmosferinio poveikio vidines suvirinimo siules (jeigu yra galimybe uztepti grunta storesni sluoksni ir visas ertmes apdirbti vasku), nes virinant, metala paveikia angliarukste (jeigu virinima pusautomaciu) metalas pradeta labai greitai rudyti is isores. Kaip mes zinome, viska apdirbame slifavimo masinka, gruntuojama, spakliuojama, dazoma. Is vidaus tu padariniu nematome, bet sitie veiksnei pradeda jau veikti po suvirinimo darbu. Uztepus spakli sveisti negalima slapei, nes spaklis turi tendencija sugerti dregme ir mes ji lyg išsdziovinome pries grunta, bet jis vistiek savyje turi dregmes, o uzgruntavus mes ta dregme uzblokuojame ir ji nebegali isgaruoti, kadangi gruntas nepraleidzia dregmes. Sveiciant grunta negalima prasveisti kiaurai grunto, jeigu matosi spaklis pro grunto sluoksni, reikia dar karta gruntuoti (po nusveisto grunto turi likti tam tikras sluoksnis grunto) kitaip neturesite gero dazyto pavirsiaus, nes dazant plonesni grunto sluoksni, dazuose esantis skiediklis tirpina grunta ir gali matytis labai nezymus dazu susedimai. Tai tiek galiu patarti is savo praktikos :roll:. Sekmes darbuose ir negailek pinigu medziagoms :P:P:P :D
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

Aciu Mariau uz info
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Marius
Posts: 621
Joined: 2007 Aug 06 Mon, 10:53
Location: Radviliškis/Vilnius

Post by Marius »

Atsiprasom uz klaidas :oops: daugiau tai nepasikartos :roll:
Valdemaras
Posts: 132
Joined: 2008 Feb 17 Sun, 17:31
Location: Radviliskis

Post by Valdemaras »

Gal Mindaka turi restauravimo nuotrauku? Galetu pasidalinti su forumieciais :D
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

waldukas wrote:Gal Mindaka turi restauravimo nuotrauku? Galetu pasidalinti su forumieciais :D
kad vasara darbai praktiskai visai stovejo, dabar vel pradedu krapstytis, nelabai yra ka rodyti. Kai tik bus - neslepsiu :)
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

Cia truputi ne i tema, bet... pries projekta neturejau supratimo apie darbu laika.. Projektas nenutruko, viskas juda, neperdegiau. Tik dabar jau realiau ziuriu i darbu greiti. Tiems, kurie dega noru po pirkimo kuo skubiau isvaziuoti i gatve, siulyciau neimti auto, reikalaujancios pilnos restauracijos. Mano poziuris pasikeites, bet projektas juda i prieki vien tik del to, kad darbas teikia malonuma, nors ir neturiu galimybes praleisti daug laiko.
Vienas pavyzdelis: saugikliu mazgas nuotraukose (jei ji taip galima pavadinti pagal dydi ir "komponentu" skaiciu, lyginant su siuo laiku automobiliais). Galima buvo jo nekrapstyti, netvarkyti, bet norisi kaip geriau.. Isardymas, kiekvieno kontakto nusveitimas, sudejimas atgal truko 4-5val. (aisku dirbta rankomis, be elektriniu prietaisu, kurie gal dali laiko butu sutaupe).. Ir 4-5 val. tik mazam mazgeliui :wink:
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Mindaka wrote:... Isardymas, kiekvieno kontakto nusveitimas, sudejimas atgal truko 4-5val. (aisku dirbta rankomis, be elektriniu prietaisu, kurie gal dali laiko butu sutaupe).. Ir 4-5 val. tik mazam mazgeliui :wink:
4-5 valandos vienam mazgeliui...

Kartais žiūrint eilinę dokumentinę apybraižą apie kokį automobilį, automobilio savininkas prasitaria, kad jis restauruodamas savo automobilį, sugaišo net 200 valandų :D.
Imk ir mirk iš juoko, iš tikro rimtas restauravimas gali trūkti kelis tūkstančius valandų ir su kiekvienu mazgeliu galima žaisti valandų valandas.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Užtat kokia mašina bus, kai net laidų kontaktai blizgės ! SUPER ! :]
Post Reply