Jei sankaba dar gyva, 1,9TD turėtų laikyti. Galingesniems variantams 1,6 sankaba jau per silpna.
Senas starteris tinka TDI smagračiui su minimaliais patobulinimais (starteriui arba pačiam smagračiui). Bet jei paliksi 1,6 sankaba, tau neaktualu.
Generatorius su įtempėjais minimaliai kliūna į variklio dangtį, geriau dėti variantą, be įtempėjų, kur pats generatorius, kaip įtempėjas (po generatoriaus kranšteinu stovi spyruoklė). Nebepamenu tik pas kurį motorą taip būdavo. Ir ar būdavo galingesnių nei 70A variantų. Pas mane TDI ir 70A generas krauna abu akūmus puikiai, bet aparatūros nėra.
Na o tepalo nubėgimą daryk kuo vertikaliau (teks persukti turbinos centrą).
TDI montavimas į T3
Kas ten per patobilinimai starteriui ar smagraciui darosi ?ShpokaZ wrote:Jei sankaba dar gyva, 1,9TD turėtų laikyti. Galingesniems variantams 1,6 sankaba jau per silpna.
Senas starteris tinka TDI smagračiui su minimaliais patobulinimais (starteriui arba pačiam smagračiui). Bet jei paliksi 1,6 sankaba, tau neaktualu.
Generatorius su įtempėjais minimaliai kliūna į variklio dangtį, geriau dėti variantą, be įtempėjų, kur pats generatorius, kaip įtempėjas (po generatoriaus kranšteinu stovi spyruoklė). Nebepamenu tik pas kurį motorą taip būdavo. Ir ar būdavo galingesnių nei 70A variantų. Pas mane TDI ir 70A generas krauna abu akūmus puikiai, bet aparatūros nėra.
Na o tepalo nubėgimą daryk kuo vertikaliau (teks persukti turbinos centrą).
Del tepalo griztamo - kazkur girdejau kazka agituojant kad butinai daryk i karteri, o koks skirtumas ar i karteri ar i bloka idomu pasidare bekonstruojant ? Dar karta aciu uz nuomones !!!
I karteri del to, kad nubegtu i varikli tepalas, nes variklis pavirtes ir bloko skyle per aukstai, smagrati nutekint del to, kad nekliutu uz starterio, bet gali netekint o papielot starteri kad nekliutu. Ce forume jau yra viskas issakyta. Smagrati 66kw, diskas 2,1b, diskatorius pvz sarano 66kw, isminamas orginalus, i velena ikisi 1,6d adatini guoli. Dar reike perdaryt apsaugine skarda tarp bloko ir pavaru dezes.
Dek tdi nereikes poto perdet.
Dek tdi nereikes poto perdet.
Aš buvau tą klaidą padaręs, tai su senuoju TD siurbliu galvoj praktiškai nebuvo tepalo spaudimo ir kompensatoriai kaleno nenustodami. Įdėjus naują didesnio našumo siurblį viskas išsisprendė. Tdi siurbliu jau buvau atsikratęs kartu su visom atlikusiom dalim. Teko pirkti naują.
O kadangi dėjau tdi smagratį jo nenutekinęs, tai nebuvo priėjimo prie dviejų karterio varžtų. Teko lupt dėžę lauk, nuimt smagratį, kad galėčiau tą siurblį pakeist. Dabar smagratis nutekintas jei tektų vėl karterį imt turėsiu priėjimą.
O kadangi dėjau tdi smagratį jo nenutekinęs, tai nebuvo priėjimo prie dviejų karterio varžtų. Teko lupt dėžę lauk, nuimt smagratį, kad galėčiau tą siurblį pakeist. Dabar smagratis nutekintas jei tektų vėl karterį imt turėsiu priėjimą.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Sveiki,
Turiu vw t3 1983m.
Originaliai jame buvo 1.6td.
Dabar kai pirkau yra įdėtas 1.9td, bet jis užkalęs + trūksta komponentų.
Taigi reikia keisti variklį.
Iš kokio modelio geriausiai patartumėt ieškoti variklio?
Karterį reiks perdėti nuo šio blogo variklio, nes mačiau jis toks ''kreivas'', aliuminis?
Į ką dar reikia atkreipti dėmesį?
Gal yra kažkur kokia tema kur yra toks keitimas ir viskas matosi kaip ką daryti..
Ačiū labai.
Turiu vw t3 1983m.
Originaliai jame buvo 1.6td.
Dabar kai pirkau yra įdėtas 1.9td, bet jis užkalęs + trūksta komponentų.
Taigi reikia keisti variklį.
Iš kokio modelio geriausiai patartumėt ieškoti variklio?
Karterį reiks perdėti nuo šio blogo variklio, nes mačiau jis toks ''kreivas'', aliuminis?
Į ką dar reikia atkreipti dėmesį?
Gal yra kažkur kokia tema kur yra toks keitimas ir viskas matosi kaip ką daryti..
Ačiū labai.
vw golf mk1 1981
vw t3 1983
SmÄ—liavimas VarÄ—noje
https://www.facebook.com/smeliavimas.va ... anil.1991/
vw t3 1983
SmÄ—liavimas VarÄ—noje
https://www.facebook.com/smeliavimas.va ... anil.1991/