TDI montavimas į T3

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
User avatar
ShpokaZ
Posts: 551
Joined: 2012 Sep 12 Wed, 19:12
Location: Kaunas
Contact:

Post by ShpokaZ »

Jei sankaba dar gyva, 1,9TD turėtų laikyti. Galingesniems variantams 1,6 sankaba jau per silpna.
Senas starteris tinka TDI smagračiui su minimaliais patobulinimais (starteriui arba pačiam smagračiui). Bet jei paliksi 1,6 sankaba, tau neaktualu.
Generatorius su įtempėjais minimaliai kliūna į variklio dangtį, geriau dėti variantą, be įtempėjų, kur pats generatorius, kaip įtempėjas (po generatoriaus kranšteinu stovi spyruoklė). Nebepamenu tik pas kurį motorą taip būdavo. Ir ar būdavo galingesnių nei 70A variantų. Pas mane TDI ir 70A generas krauna abu akūmus puikiai, bet aparatūros nėra.
Na o tepalo nubėgimą daryk kuo vertikaliau (teks persukti turbinos centrą).
DeividasM
Posts: 36
Joined: 2013 Feb 07 Thu, 14:10

Post by DeividasM »

ShpokaZ wrote:Jei sankaba dar gyva, 1,9TD turėtų laikyti. Galingesniems variantams 1,6 sankaba jau per silpna.
Senas starteris tinka TDI smagračiui su minimaliais patobulinimais (starteriui arba pačiam smagračiui). Bet jei paliksi 1,6 sankaba, tau neaktualu.
Generatorius su įtempėjais minimaliai kliūna į variklio dangtį, geriau dėti variantą, be įtempėjų, kur pats generatorius, kaip įtempėjas (po generatoriaus kranšteinu stovi spyruoklė). Nebepamenu tik pas kurį motorą taip būdavo. Ir ar būdavo galingesnių nei 70A variantų. Pas mane TDI ir 70A generas krauna abu akūmus puikiai, bet aparatūros nėra.
Na o tepalo nubėgimą daryk kuo vertikaliau (teks persukti turbinos centrą).
Kas ten per patobilinimai starteriui ar smagraciui darosi ?
Del tepalo griztamo - kazkur girdejau kazka agituojant kad butinai daryk i karteri, o koks skirtumas ar i karteri ar i bloka idomu pasidare bekonstruojant ? Dar karta aciu uz nuomones !!!
HUU 119
Posts: 65
Joined: 2015 Aug 19 Wed, 22:30
Location: letuku.k

Post by HUU 119 »

I karteri del to, kad nubegtu i varikli tepalas, nes variklis pavirtes ir bloko skyle per aukstai, smagrati nutekint del to, kad nekliutu uz starterio, bet gali netekint o papielot starteri kad nekliutu. Ce forume jau yra viskas issakyta. Smagrati 66kw, diskas 2,1b, diskatorius pvz sarano 66kw, isminamas orginalus, i velena ikisi 1,6d adatini guoli. Dar reike perdaryt apsaugine skarda tarp bloko ir pavaru dezes.

Dek tdi nereikes poto perdet.
DeividasM
Posts: 36
Joined: 2013 Feb 07 Thu, 14:10

Post by DeividasM »

Blemba pas mane i virsu turba ziuri nuo b5 passato 66 kw senesnio modelio, ten tas griztamas atrodo ir i bloka viskas normaliai turetu but, jei ziuretu turba i apacia tai tada jo jau suprantu i bloka gautusi visiskai horizontaliai. Ar sakot vistiek gamint griztama i karteri ?
User avatar
ShpokaZ
Posts: 551
Joined: 2012 Sep 12 Wed, 19:12
Location: Kaunas
Contact:

Post by ShpokaZ »

Taip.
DeividasM
Posts: 36
Joined: 2013 Feb 07 Thu, 14:10

Post by DeividasM »

Dar vienas klausimas del tepalo siurblio, skiriasi jis nes karteriai kitokie, as paemiau ir apkeiciau ji ir idejau senaji, to uztenka ar kazkas dar kitaip?
HUU 119
Posts: 65
Joined: 2015 Aug 19 Wed, 22:30
Location: letuku.k

Post by HUU 119 »

Pati paemeja persuk, na paziurek kad isliktu tas pats aukstis pasiurbimo.
DeividasM
Posts: 36
Joined: 2013 Feb 07 Thu, 14:10

Post by DeividasM »

HUU 119 wrote:Pati paemeja persuk, na paziurek kad isliktu tas pats aukstis pasiurbimo.
O jei dabar palikciau senaji siurbli? Ar jis ne toks efektyvus? Senasis nesidalino i dvi dalis, buvo vienas bendras aliuminis korpusas.
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Aš buvau tą klaidą padaręs, tai su senuoju TD siurbliu galvoj praktiškai nebuvo tepalo spaudimo ir kompensatoriai kaleno nenustodami. Įdėjus naują didesnio našumo siurblį viskas išsisprendė. Tdi siurbliu jau buvau atsikratęs kartu su visom atlikusiom dalim. Teko pirkti naują.

O kadangi dėjau tdi smagratį jo nenutekinęs, tai nebuvo priėjimo prie dviejų karterio varžtų. Teko lupt dėžę lauk, nuimt smagratį, kad galėčiau tą siurblį pakeist. Dabar smagratis nutekintas jei tektų vėl karterį imt turėsiu priėjimą.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
User avatar
t1-t2
Posts: 52
Joined: 2012 Jan 07 Sat, 12:39
Location: Varėna

Post by t1-t2 »

Sveiki,

Turiu vw t3 1983m.
Originaliai jame buvo 1.6td.
Dabar kai pirkau yra įdėtas 1.9td, bet jis užkalęs + trūksta komponentų.

Taigi reikia keisti variklį.
Iš kokio modelio geriausiai patartumėt ieškoti variklio?
Karterį reiks perdėti nuo šio blogo variklio, nes mačiau jis toks ''kreivas'', aliuminis?
Į ką dar reikia atkreipti dėmesį?
Gal yra kažkur kokia tema kur yra toks keitimas ir viskas matosi kaip ką daryti..

Ačiū labai.
vw golf mk1 1981
vw t3 1983
SmÄ—liavimas VarÄ—noje
https://www.facebook.com/smeliavimas.va ... anil.1991/
Post Reply