1.9TD vs 1.9TDi vs 1.9mTDi

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
zaparozec
Posts: 915
Joined: 2012 Oct 15 Mon, 6:20
Location: Salcininkai

Post by zaparozec »

Turejau visus ivardintus variklius savo busiuke Siuliciau detis arba tdi su elektronika arba 1.9TD su k24 turba kuro sanaudos ziema 8 litrai grinai mestas su pasildimais .


lb didele turbo dobe gaunas ir malonei sukimo momentas prasideda vaziojant 90 km/h 5 pavara su greitinta deze

bet tdi garseu dirbo pasmane bet kuresi lb lengvai kai ismeciau elektronika susidejau mehanini siurbli su tdi plunzereuis sumazejo trauka ir padaugejo garso. Kuro sanaudos su 1.9TDi 6.7L ant 100km vaziojant 90-100 greiciu maximalei vazavau 160 su savo 2 auksiu stogu vaziot neimanoma nes meto i kaire ir idesine nuo vejo soninio. dabar isidejas 1.6D tai isvis nesigirdi variklio :D bet maximalus greitis 95-98km :D 5 pavara nebeijungema isvis nes nebereikalinga galios truksta
Nepartinis
Posts: 143
Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
Location: Kaunas

Post by Nepartinis »

Kas nutiko, kad išmetei elektroniką iš tdi? Jei kažkas sustreikavo, kodėl nenorėjai gaivinti tdi, o nuėjai prie tokio neįdomaus variklio kaip 1.6D? :)
Vanagon California
zaparozec
Posts: 915
Joined: 2012 Oct 15 Mon, 6:20
Location: Salcininkai

Post by zaparozec »

Ismesdavo klaida tes 2200 apsuku ir daugeu nekildavo o diagnostikos nekaip negalejau pajungt net tesiogei isvedus nauja fiskute no kompiuterio. Turejau mehanini siurbli paprasta tai buvau nusiemes turbo ir imetes mehanini siurbli su tdi plunzereis bet jau lb garsei dirbo ir lb man nepatiko tai ir trauke tik 90 su greitinta deze tai isiemeu isidejas 1.9Td bet tas variklis tepalo valge ir vare per alsokli tad nusipirkes donora isidejau is jo 1.6D pasidare taip tilu varklio vaziojant 90 85 isvis nesigirdi galima suzinot tik pagal tahometra ar jis neuzgeses :D susidejas sau visas imanomas garso izoliacijas is skirtingu modeliu pradedant multiwan garso izoliacijom baigent benzinineis garso izoliacijos kilimais ir karinio busiuko variklio skirias izoliacija dar apklijavas visa kebula is vidaus garso izoliacija dabar renku tdi bloka su mehaniniu surbliu tdi plunzereis ir turbo k24 liko tik degima isistatit jeigu idomu galiu senden pafotografot ir i savo busiuko tema imest notraukas.
zaparozec
Posts: 915
Joined: 2012 Oct 15 Mon, 6:20
Location: Salcininkai

Post by zaparozec »

Jeigu idomu tai dedu sia samaite mTDI su k24 ir agresivensia virsutine pora to vakumo (slegio) arnt virsaus siurblio https://www.youtube.com/watch?v=eYpGQ34 ... e=youtu.be Video is uzvedimo katik surinkau viska
Nepartinis
Posts: 143
Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
Location: Kaunas

Post by Nepartinis »

Super! O nuo ko siurblį dėsi ant mTDI? Paliksi nuo 1.9 TD?
Vanagon California
zaparozec
Posts: 915
Joined: 2012 Oct 15 Mon, 6:20
Location: Salcininkai

Post by zaparozec »

Nu susidejau td siurbli su plunzerio pora ir uzpakaliu no tdi variklis jau kebule stovi liko tik slangutes pajungt ir susidet kai kures smulkmenas na galvoju rytoi dasibaiksiu ir galesiu pasakyt kas kaip vaziojant kek triukshmo kek galios =] nufilmavau 1.7D varikliuko isibegejima iki 90 na ir paliginsiu koks skirtumas bus :D su sito varikliu=]
zaparozec
Posts: 915
Joined: 2012 Oct 15 Mon, 6:20
Location: Salcininkai

Post by zaparozec »

Na tdi plunzeriu galine dalis pamane pradejo kura leist nekaip neisejo prispaust tai susidejau originalu gala ir plunzerius ir variklis dar tiliau pradejo dirbt dirba gan lb tilei netgi be duslintuvo traukos nepasakisiu kad kosmosas bet vazioja gan malonei kuriasi is puses pasukimo be pakaitinimo zvakiu nes jas net neprijunginejau variklis sukasi iki 7k apsuku tik lauke lb tas turbinos svilpinas garus sako zmones :D salone tai nesigirdi beveik

https://www.youtube.com/watch?v=QsMj0kd ... e=youtu.be

:oops:
Del kuro sanaudu kolkas nezinau :D turbut reikia dar isidet boost controleri ir interkuleri realei tai toks jausmas kaip vazioji su 1.6TD su originale deze vaziojant su greitinta dabar
zaparozec
Posts: 915
Joined: 2012 Oct 15 Mon, 6:20
Location: Salcininkai

Post by zaparozec »

siulau detis mtdi pravazevau jau 10 000 km labai smagei vazioja 160 padaro su aukshtu stogu nuo kalniuko :D kuro sanaudos apie 7.5-8 vaziojant 85-95 km greiciu, tiktai sudroziau 2 sankabas jau viena buksot pradejo kita isvis isrove tai dejau dabar stiprinta 8 spirokliu 4 dvigubos spirokles ir diskas lb storas sudetas nuo golf 55kw dizeliuko paziuresim kas bus jeigu vaziojant iki kokiu 120 problemu nebus su sankaba o jeigu jau drosht po 130 140 tai susidrosh sankaba prades praslist del didelio oro pasipresinimo kaip galvoju :roll: greitintos dezes kartais atrodo buna permazai noris 6 begio dar ilgesnio nors pas mane vaziojant 100 2.400 apsuku tik, o su paprastom 4 begem letom dezem galvoju jog bus pergalingas mtdi ir reikalingas interkuleris nes vaziojant saltesniu oru isvis labai ispudingai pradeda traukt nu paliginus su siltu oru o ne su kitom masynitem :D ir siuliciau isidet turbo vakumo gauge ir reguliatoriu, pats momentas kai gerai traukia 1-1.2 baro daugeu puciant turbina tesiog svilpia ir neushtenka kuro ir padidinus turbo slegi reiktu galvute pasireguliot astresni kampa vakumo istatis siurbli tos adatos ar kaip ja vadint kad kai gazo daugeu paspaudi nuo vakumo daugeu padotu o seip lb smagei visai ir vazineju be pakaitinimo zvakiu isvis laidu neprasivedes joms, tai kuresi is puses apsisukimo, netai kas paprasti dizeliukai kure jau be pakaitinimo zvakiu nebeusikuria =]
HUU 119
Posts: 65
Joined: 2015 Aug 19 Wed, 22:30
Location: letuku.k

Post by HUU 119 »

zaparozec wrote:siulau detis mtdi pravazevau jau 10 000 km labai smagei vazioja 160 padaro su aukshtu stogu nuo kalniuko :D kuro sanaudos apie 7.5-8 vaziojant 85-95 km greiciu, tiktai sudroziau 2 sankabas jau viena buksot pradejo kita isvis isrove tai dejau dabar stiprinta 8 spirokliu 4 dvigubos spirokles ir diskas lb storas sudetas nuo golf 55kw dizeliuko paziuresim kas bus jeigu vaziojant iki kokiu 120 problemu nebus su sankaba o jeigu jau drosht po 130 140 tai susidrosh sankaba prades praslist del didelio oro pasipresinimo kaip galvoju :roll: greitintos dezes kartais atrodo buna permazai noris 6 begio dar ilgesnio nors pas mane vaziojant 100 2.400 apsuku tik, o su paprastom 4 begem letom dezem galvoju jog bus pergalingas mtdi ir reikalingas interkuleris nes vaziojant saltesniu oru isvis labai ispudingai pradeda traukt nu paliginus su siltu oru o ne su kitom masynitem :D ir siuliciau isidet turbo vakumo gauge ir reguliatoriu, pats momentas kai gerai traukia 1-1.2 baro daugeu puciant turbina tesiog svilpia ir neushtenka kuro ir padidinus turbo slegi reiktu galvute pasireguliot astresni kampa vakumo istatis siurbli tos adatos ar kaip ja vadint kad kai gazo daugeu paspaudi nuo vakumo daugeu padotu o seip lb smagei visai ir vazineju be pakaitinimo zvakiu isvis laidu neprasivedes joms, tai kuresi is puses apsisukimo, netai kas paprasti dizeliukai kure jau be pakaitinimo zvakiu nebeusikuria =]
koks tavo buso dezes kodas
zaparozec
Posts: 915
Joined: 2012 Oct 15 Mon, 6:20
Location: Salcininkai

Post by zaparozec »

AAP
Post Reply