Sveiki,
Niekur neradau normalaus patirčių su šiais trimis populiariausiais neoriginaliais varikliais palyginimo. Yra įvairių temų, skirtingų nuomonių, bet neturim vieningos temos, kuri būtų naudinga bekeičiantiems variklį iš 1.6d ar 1.6td(daugiau info turbūt galima rasti temoj"http://vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=1306").
Bandau viską primityviai apibendrinti:
1.9TD AAZ 55kw, 1.9TD ABL 50kw
+ Ko gero, paprasčiausias ir pigiausias montavimas (jeigu prieš tai buvo 1.6td)
+ Apsukos labiausiausiai atitiktų standartinės penkiabėgės dėžės galimybes
- Triukšmingas
- Nelabai didelis pokytis po 1.6Td
- Ne itin patikimas lyginant su TDi
1.9TDi 66kw
- Sudėtingiausias ir brangiausias montavimas, daug žaidimo su elektrine dalim
- Sąlyginai nedidelė patogių maksimalių apsukų riba, reikia didesnių ratų arba ilgesnės dėžės
- Reikėtų keisti ir sankabą, smagratį
+ Tylus
+ Pakankamai galingas, ryškus pokytis po 1.6TD
+ Patikimiausias
1.9mTDi ??kw (tas pats TDi tik su mechaniniu siurbliu)
- Sudėtinga rasti tą mechaninį siurblį, kuris paprastai dedamas nuo Land Roverio
- Dirba šiek tiek garsiau už TDi
+ Nereikia vargti su elektrine dalim
Kokios jūsų patirtys? Įdomu būtų išgirsti 1.9TD turėtojų, pastarųjų atsiliepimų kažkaip mažiausiai skaičiau, nors tokių yra tikrai nemažai.
1.9TD vs 1.9TDi vs 1.9mTDi
-
- Posts: 143
- Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
- Location: Kaunas
1.9TD vs 1.9TDi vs 1.9mTDi
Last edited by Nepartinis on 2017 May 10 Wed, 11:14, edited 2 times in total.
Vanagon California
-
- Posts: 143
- Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
- Location: Kaunas
Sveiki,
Pas mane buvo 4 bėgių dėžė su orginaliu 1,6 TD, kuris buvo labai pavargęs. Rijo daug tepalo, trauka apgailetina, triukšmas pakankamai didelis.
žiemą buvo pakeistas į 1,9 TD iš VW Golf III. Trauka lyginant su 1,6 buvo žvėriška, kuro sanaudos sumažejo. Motoro triukšmas liko labai panašus.
Šiuo metu įmontuotas motoras iš audi a6 1999m. 1,9 TDI.
Mano autobusiuke šis motoras stovi uždėtu mechaniniu siurbliu, be intercoolerio, visais 4 mechaniais purkštukais (nebėra su laiduku).
motoriukas dirba labai tyliai, lyginant su 1,9 TD trauka sumažėjo. Dūmų nemeta, apsukas renka lėčiau negu 1,9 td. Kol kas kuro sąnaudų neskaičiavau.
Iš šių 3-jų motorų labiausiai patinka paskutinis variantas. Trauka nestebina, bet tyliai dirbdamas atperka.
Su savo t3 važinėju 70-90 km/h greičiu.
Pas mane buvo 4 bėgių dėžė su orginaliu 1,6 TD, kuris buvo labai pavargęs. Rijo daug tepalo, trauka apgailetina, triukšmas pakankamai didelis.
žiemą buvo pakeistas į 1,9 TD iš VW Golf III. Trauka lyginant su 1,6 buvo žvėriška, kuro sanaudos sumažejo. Motoro triukšmas liko labai panašus.
Šiuo metu įmontuotas motoras iš audi a6 1999m. 1,9 TDI.
Mano autobusiuke šis motoras stovi uždėtu mechaniniu siurbliu, be intercoolerio, visais 4 mechaniais purkštukais (nebėra su laiduku).
motoriukas dirba labai tyliai, lyginant su 1,9 TD trauka sumažėjo. Dūmų nemeta, apsukas renka lėčiau negu 1,9 td. Kol kas kuro sąnaudų neskaičiavau.
Iš šių 3-jų motorų labiausiai patinka paskutinis variantas. Trauka nestebina, bet tyliai dirbdamas atperka.
Su savo t3 važinėju 70-90 km/h greičiu.
-
- Posts: 143
- Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
- Location: Kaunas
Dingo kompresija 3-4-tame cilindruose. nesiaiškinau kur bėda, nes buvo tas 1,9tdi. siurblys nuo 1,9td.Nepartinis wrote:Dėkui už atsakymą! Kodėl taip greitai pakeitei iš 1.9td į 1.9tdi? Kuo netenkino td? Ir nuo kokio variklio dėjai mechaninį siurblį?
Kuro sąnaudos prisikabinus gyvenamąją priekabą (950 kg) važiuojant prieš vėją buvo 12-13 L/100km. greitis buvo 70 - 80km/h
Ivane dabar stovi 1.9mTDI.
Nu trauka yra labai reliatyvus dalykas. Kai atsisėdau nuo 1.6TD atrodė, kad traukia nežmoniškai, nors prie sėdynės nelabai spaudė. Pavažinėjus ilgiau norisi jos daugiau. Dėžė pas mane 3H penkių bėgių, standartinė.
Kuro sąnaudos: važiuojant 100km/h - ~7,2l/100km; 140km/h - ~12+l/100km
Siurblys 1.6TD + 1.9TDI plunžderinė pora, camplate'as ir galva. Turbina nuo 1.6TD. Smagratis ir diskatorius berods nuo 1.9TD pasato. Sankabos diskas ir velenėlis nuo 1.6TD.
Nu trauka yra labai reliatyvus dalykas. Kai atsisėdau nuo 1.6TD atrodė, kad traukia nežmoniškai, nors prie sėdynės nelabai spaudė. Pavažinėjus ilgiau norisi jos daugiau. Dėžė pas mane 3H penkių bėgių, standartinė.
Kuro sąnaudos: važiuojant 100km/h - ~7,2l/100km; 140km/h - ~12+l/100km
Siurblys 1.6TD + 1.9TDI plunžderinė pora, camplate'as ir galva. Turbina nuo 1.6TD. Smagratis ir diskatorius berods nuo 1.9TD pasato. Sankabos diskas ir velenėlis nuo 1.6TD.
IVAN T3 1.9mTDI
-
- Posts: 143
- Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
- Location: Kaunas
-
- Posts: 143
- Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
- Location: Kaunas