Sveiki,
Iššniukštinėjau jūsų forumą ir susidarė įspūdis, kad vabalistams rūdys šiek tiek klausimų kelia tik tais atvejais, kai metalas prarūdijęs kiaurai, o susitvarkymas su palyginti silpna korozija - tiesiog savaime suprantamas procesas. Todėl iškart atsiprašau, jeigu mano klausimas kam nors pasirodys juokingas...
Keletas žaizdų pavyzdžių :
Beveik neabejoju, kad matosi, jog iki skylių metale dar toli.
Kiek man žinoma, šio konkretaus automobilio tokioms vietoms jau kuris laikas taikoma viena iš dviejų procedūrų:
a) rūdys nenušveičiamos, tiesiog teptuku nutepamos rūdžių surišėju;
b) rūdys apšveičiamos, vieta nudažoma Hammerite Direct to Rust dažais ( http://www.hammerite.com.au/product/dir ... th-finish/ )
Nesmagu, nes pirmasis būdas visų pirma atrodo kaip labai laikinas, o antrojo veiksmingumo negaliu skųsti, bet, bėda... Hammerite negamina tinkamo atspalvio (o gal reikėtų sakyti net spalvos) dažų, todėl vizualiai antrasis būdas atrodo dar baisiau už pirmąjį (gaila, neturiu nuotraukų, kaip stipriai skiriasi spalva)
Jau ne vieną kartą mačiau jūsų Kaefer'ius įvairiuose renginiuose, ir neteko matyti nei vieno nei su rūdžių spalvos, nei su visiškai ne savo atspalvio dėmėmis Gal kas nors galėtų pasidalinti, gal vis dėlto yra koks būdas Ñteisingiau" aptvarkyti tokias vietas, kaip nuotraukose (būtent kai metalas dar palyginti mažai surūdijęs - mačiau, kad ekstremalių atvejų forume jau buvo aptarta)? Patirties, kaip greičiausiai galite suprasti, visiškas nulis... Tiktų bet kokia informacija, kuri galėtų nors kiek užvesti ant kelio, kokia nors patikima nuoroda... Pasiklydau nepakankamai išsamios ir kartais net tarpusavyje besikertančios informacijos pertekliuje
Paviršinės rūdys
Jei kėbulo paviršiuje yra susidariusių rudžių židinių, reikia perdažinėti visą automobilio dalį, pavyzdžiui sparną ar kapotą. Hamerito gruntas gal ir neblogas, bet dabar visi naudoja epoksidinį gruntą, jis sudaro vientisą plėvelę, kuri nepraleidžia nei drėgmės, nei oro (kaip ir Hameritas). Grunto gamintojai nesitaiko prie įvairių atspalvių, todėl rasti gatavą gruntą atitinkantį automobilio spalvą, beveik neįmanoma.
Automobilių skardos tokios plonos, kad dažniausiai viskas būna perpuvę kiaurai, užtenka tik mikroninės skylutės ir toje vietoje pastoviai kyla rūdžių pūslės. Tas vietas reikia tiesiog išpjauti ir pakeisti skardų lopais.
Tepti surišėją ar dažus tiesiai ant nenušveistų rūdžių, tai absoliuti apgaulė, gamintojų tikslas iš žmonių ištraukti pinigus, todėl jie rašo bet ką.
Jei skarda nėra kiaurai perpuvusi, paviršių reikia nušveisti iki blizgesio, liks tiks rūdžių įdubų taškeliai, kuriuos galima lengvai sutepti rūdžių surišėju, o po to gruntuoti ir dažyti. Rudžiu surišėju galima tepti, bet galima ir netepti, nes yra tokių gamintojų, kurių tikslas parduoti neaiškios kilmės marmalą ir už tai paimti pinigus, todėl neverta gaišti laiko.
Kartais rūdžių dėmelė atrodo visai nedidelė, bet pradėjus šveisti paaiškėja, kad ji yra kelis kartus didesnė, todėl visada reikia nusiteikti liūdniausiam variantui, nes darant kruopščiai, dažnai tenka šveisti, pjauti, lopyti ir perdažinėti viską.
Antroje nuotraukoje vaizdas nekoks, ta vieta yra kiaurai perrūdijusi, todėl sutrūnijusią vietą reikia pašalinti visai.
Automobilių skardos tokios plonos, kad dažniausiai viskas būna perpuvę kiaurai, užtenka tik mikroninės skylutės ir toje vietoje pastoviai kyla rūdžių pūslės. Tas vietas reikia tiesiog išpjauti ir pakeisti skardų lopais.
Tepti surišėją ar dažus tiesiai ant nenušveistų rūdžių, tai absoliuti apgaulė, gamintojų tikslas iš žmonių ištraukti pinigus, todėl jie rašo bet ką.
Jei skarda nėra kiaurai perpuvusi, paviršių reikia nušveisti iki blizgesio, liks tiks rūdžių įdubų taškeliai, kuriuos galima lengvai sutepti rūdžių surišėju, o po to gruntuoti ir dažyti. Rudžiu surišėju galima tepti, bet galima ir netepti, nes yra tokių gamintojų, kurių tikslas parduoti neaiškios kilmės marmalą ir už tai paimti pinigus, todėl neverta gaišti laiko.
Kartais rūdžių dėmelė atrodo visai nedidelė, bet pradėjus šveisti paaiškėja, kad ji yra kelis kartus didesnė, todėl visada reikia nusiteikti liūdniausiam variantui, nes darant kruopščiai, dažnai tenka šveisti, pjauti, lopyti ir perdažinėti viską.
Antroje nuotraukoje vaizdas nekoks, ta vieta yra kiaurai perrūdijusi, todėl sutrūnijusią vietą reikia pašalinti visai.
Auksinė taisyklė, kad viskas yra blogiau nei atrodo. Pradėjus šveisti dažniausiai išlenda įvairių blogybių. Patariu viską daryti pagal technologiją ir su geromis medžiagomis. Naudokite gerą rudžių surišėją, geriausiai tokį, kurio nereikia plauti, toliau epoksidinį gruntą, o vėliau ir dažus.
Šveitimui geriauisiai naudoti vielinį diską ant "bulgarkės".
Šveitimui geriauisiai naudoti vielinį diską ant "bulgarkės".
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Išvada: praėjus lygiai metams Hammerite dažai gerokai nuvylė, apie 50 % paviršiaus atsilupo ir surūdijo. Reikia tik priminti, kad ši konstrukcija nuolatos randasi lauke ir nelabai palankioje aplinkoje.
1. Kai kurios vietos atrodo pakenčiamai.
2. 3. 4. Pusė paviršiaus nuo korozijos jau gerokai nukentėjo, be to, po dažais kaupiasi vanduo.
1. Kai kurios vietos atrodo pakenčiamai.
2. 3. 4. Pusė paviršiaus nuo korozijos jau gerokai nukentėjo, be to, po dažais kaupiasi vanduo.