Pašnekesiai apie VW T3
Sveiki, nesenai prisiregistravau šiame forume, tad tikiuosi įsilieti į jūsų gretas. Kieme stovi T3 transporteris, buvo atgabentas į Lietuvą iš Vokietijos kariuomenės.Žinoma, stovis ne idealus, bet esu matęs ir blogesnių. Planuoju kelt antram gyvenimui, bet norėtųsi daryti labiau kelioninį. Pilno Westfalia paketo aišku neįpirksiu, bet domina visokia turistinė-komforto įranga. Ypač galinė sėdynė (lova), gal net pakeliamas stogas su miegama vieta. Realu kažkur gauti tokių detalių?
Kemperio kažkokią įrangą gal ir realu gauti ilgiau paieškojus, bet geriau atsikratyti to transporterio ir šiek tiek pataupius nusipirkti kemperį. Jūsų transporteris bent jau keleivinis? Lietuvoje yra beveik neįmanoma užregistruoti automobilio kaip kemperio, t.y. legalizuoti perdarymą.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Paziurek pas mane forume, as mazdaug toki plana ir turejau, tik su t2. Jeigu tau nesvarbu tureti 'oficiali' kemperi ir tu nenori virtuves ir tt, tai kodel gi ne. Daryk kaip patinka As pastebejau kad busai is kariuomenes ar ugnegesiu tarnybos daznai turi mazai km, cia yra pliusas. Tech. apziura ir remontai irgi kaip reikia, Bundeswehre chalturos tikrai nebus. Su kemperiais kitokia situacija, ziauriai daug km, o gal net nuoma, tai naivu galvoti kad rasi kokia mociute su ciotku kemperiu uz dyka. Net ir rasi, bet jeigu tau svarbiau tureti daugiau vietos nei virtuve... Dilema koroce Parodyk savo busa, gal kas ideju tures. Manau cia pat didziausia vabalistu problema, visada galima padaryti dar geriau Perki vabala/busa, galvoji kad tik gelytes ir lagamino truksta Paskui prasideda remontai, jeigu isgyvensi, pradedi toliau svajoti, svarbu i Hanoveri nevaziuoti, nes galima psichuskei atsidurtitotoris wrote:Sveiki, nesenai prisiregistravau šiame forume, tad tikiuosi įsilieti į jūsų gretas. Kieme stovi T3 transporteris, buvo atgabentas į Lietuvą iš Vokietijos kariuomenės.Žinoma, stovis ne idealus, bet esu matęs ir blogesnių. Planuoju kelt antram gyvenimui, bet norėtųsi daryti labiau kelioninį. Pilno Westfalia paketo aišku neįpirksiu, bet domina visokia turistinė-komforto įranga. Ypač galinė sėdynė (lova), gal net pakeliamas stogas su miegama vieta. Realu kažkur gauti tokių detalių?
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=2830
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61
O man tikrai nereik jokių baldų ir pan, nes tam turiu primusą, atskirą šaldytuvą ir t.t. buso esmė, kad būtų galima miegoti ne "ant žemės" ir turėti daugiau komforto nei palapinėje.
Mano būsimas projektas Lietuvoje jau apie 15 metų (pas vieną šeimininką buvo daily car) ir pats nesenai praėjo tech apžiūrą, tad vertinant bendrą stovį sakyčiau dar patenkinamas. Variklį ir kitus mazgus keisiu ir tobulinsiu. Ką norėčiau sužinoti, tai ar sudėtinga (ir ar įmanoma gauti) pakeliamą stogą, sėdynę-sofą ir tt, nes gal jau čia labai deficitas už kosminę kainą?
Prieš pradėdamas darbus noriu susikurti viziją ką bandyti pasiekti su tuo busu, nes jei visi tie camping dalykai nepasiekiami/neįperkami, tuomet apsiribosiu atstatymu į gerą originalią kėbulo būklę, variklio keitimu ir garso izoliacija, nes puikiai galima miegoti užlenkus galinę sėdynę ir pasitiesus pripučiamą čiužinį.
Mano būsimas projektas Lietuvoje jau apie 15 metų (pas vieną šeimininką buvo daily car) ir pats nesenai praėjo tech apžiūrą, tad vertinant bendrą stovį sakyčiau dar patenkinamas. Variklį ir kitus mazgus keisiu ir tobulinsiu. Ką norėčiau sužinoti, tai ar sudėtinga (ir ar įmanoma gauti) pakeliamą stogą, sėdynę-sofą ir tt, nes gal jau čia labai deficitas už kosminę kainą?
Prieš pradėdamas darbus noriu susikurti viziją ką bandyti pasiekti su tuo busu, nes jei visi tie camping dalykai nepasiekiami/neįperkami, tuomet apsiribosiu atstatymu į gerą originalią kėbulo būklę, variklio keitimu ir garso izoliacija, nes puikiai galima miegoti užlenkus galinę sėdynę ir pasitiesus pripučiamą čiužinį.
Galines sedynes atlosas pas mane nusiima atsukus po varzta sonuose. Atlosa padedu ant zemes, taip patiesus ciuzini, jo galas nekrenta zemyn. Variantas yra ir atlenkti galines sedynes atlosa jo neisimant, bet gaunasi didelis laiptas, tuomet reikia storo ciuzinio nuo atlenktos sedynes iki galinio dangcio. Kartu ir miegamoji vieta trumpesne lieka. Mano pirmu atveju kaip nuotraukoje, 1,87m zmogus guli pilnai issitieses
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY