Sveiki,
Nusipirkau senuka 1989 m. Westfalia 1.6 l D busika.
Uzkaltu varikliu, papuves. Dabar vyksta remonto darbai.
Idejo man 1,9 TDI Audi 4 varikli, kebulo darbai taip pat pajudejo i prieki. Tikiuosi kita vasara jau bus galima vaziuot su juo paatostogaut.
Kai pirkau buvo toks:
Dabar patapo albinosu:
Truksta man dar daug daliu. Mastau kur ju nupirkt butu galima.
Pvz. reiktu nauju gumu stogui, liuko langelio (suduzes), galinio bamperio (remontuot puveko jau nebeisejo) ir t.t.
Beje, gal kas galetu rekomenduoti, kur man rasti meistreliu, kurie galetu pakeisti salone stogo apmusalus?
Tikiuosi greitu laiku susitiksime
Iki
T3 Fanas
Salonas dar neliestas, reiks jam taip pat geroko kosmetinio remonto:
Nuotraukose gal nelabai matosi, bet stogo apdaila buvo su teptuku ir baltais-aliejiniais dazais nudazyta. Tikrai nekaip atrodo....kaip ir nuo saules apsaugos vairuotojo ir keleivio puseje (nzn kaip jos Lietuviskai vadinas), buvo geltonais dazais uztepliotas.
Sias dvi problematiskas vietas man tikrai reiktu dar siais metais sutvarkyti.
Visa kita kaip ir liks. Su laiku reikes apdaila gal kiek pagerint, bet finansai po visu remontu .... ne viska iskart, kaip sakant. Pirmiausia- svarbiausia atlikt.
Stogo tentas ir matrasiukai dar originalus. Geram stovyje, tik tento langelis-sietelis siek tiek paires...
Nuotraukose gal nelabai matosi, bet stogo apdaila buvo su teptuku ir baltais-aliejiniais dazais nudazyta. Tikrai nekaip atrodo....kaip ir nuo saules apsaugos vairuotojo ir keleivio puseje (nzn kaip jos Lietuviskai vadinas), buvo geltonais dazais uztepliotas.
Sias dvi problematiskas vietas man tikrai reiktu dar siais metais sutvarkyti.
Visa kita kaip ir liks. Su laiku reikes apdaila gal kiek pagerint, bet finansai po visu remontu .... ne viska iskart, kaip sakant. Pirmiausia- svarbiausia atlikt.
Stogo tentas ir matrasiukai dar originalus. Geram stovyje, tik tento langelis-sietelis siek tiek paires...
Turiu as siokia tokia problemele....
Busika norejau registruoti Lietuvoje. Draudimas kur kas pigesnis, bet...
deja nepavyko priregistruoti, nes i ji idetas 1.9 TDI variklis. Regitroj paziurejo variklio koda is sake NO NO.
Dabar vat klausimelis, kas butu, jei tas variklio kodas per visus tuos restauravimus pasidarytu neiskaitomas. Ka tada sako Regitra? Ar registruoja, ar siuncia kokias diagnostikas daryti ar pan.? Gal kas zino, ar yra susidures su tokiu atveju?
Dar ieskau nagingo dailides, kuris man pagamintu keleta baldu i busika. Gal kas gali toki asmeni rekomenduoti?
Buciau dekingas uz info.
Busika norejau registruoti Lietuvoje. Draudimas kur kas pigesnis, bet...
deja nepavyko priregistruoti, nes i ji idetas 1.9 TDI variklis. Regitroj paziurejo variklio koda is sake NO NO.
Dabar vat klausimelis, kas butu, jei tas variklio kodas per visus tuos restauravimus pasidarytu neiskaitomas. Ka tada sako Regitra? Ar registruoja, ar siuncia kokias diagnostikas daryti ar pan.? Gal kas zino, ar yra susidures su tokiu atveju?
Dar ieskau nagingo dailides, kuris man pagamintu keleta baldu i busika. Gal kas gali toki asmeni rekomenduoti?
Buciau dekingas uz info.
Sveikas,
mano draugas bandė druskos rūgšties procedūras variklio kodui. Bet Regitroje tik atidarius kapotą jie pasakė, kad ne tas variklis, tada bandė įžiūrėt kodą, o po to namo važiuot nieko nepešus. Geriausiai užregint su kokiu originaliu varikliu ir tada pasikeist, tech apžiūroje nelabai tikrina. Galima ir ant tralo nuvežt registruot. Arba bandyti laimę.
mano draugas bandė druskos rūgšties procedūras variklio kodui. Bet Regitroje tik atidarius kapotą jie pasakė, kad ne tas variklis, tada bandė įžiūrėt kodą, o po to namo važiuot nieko nepešus. Geriausiai užregint su kokiu originaliu varikliu ir tada pasikeist, tech apžiūroje nelabai tikrina. Galima ir ant tralo nuvežt registruot. Arba bandyti laimę.
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Labas,
O koks variklis dabar busiko dokumentuose ir koks įdėtas realiai? Jei originaliai buvo 1,6l 51kW, o dabar įdėtas 1,9 66kW, tada pokytis telpa į ribas (variklio kubatūra padidėja ne daugiau 20%, galia ne daugiau 30%). Galima atlikti ekspertizę ir legaliai užsiregistruoti. Donciuz pakomentuos plačiau gal, jis taip jau pasidaręs savo busui.
O koks variklis dabar busiko dokumentuose ir koks įdėtas realiai? Jei originaliai buvo 1,6l 51kW, o dabar įdėtas 1,9 66kW, tada pokytis telpa į ribas (variklio kubatūra padidėja ne daugiau 20%, galia ne daugiau 30%). Galima atlikti ekspertizę ir legaliai užsiregistruoti. Donciuz pakomentuos plačiau gal, jis taip jau pasidaręs savo busui.