Variklis be alyvos

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
User avatar
iulius
Posts: 54
Joined: 2007 Jun 11 Mon, 13:01
Location: Vilnius

Variklis be alyvos

Post by iulius »

Sveiki,

Teko kurį laiką pavažinėt su kažkur praktiškai dingusia alyva karteryje (galbūt nuo tada kai sugedo kuro siurblys). Dabar aišku pripildžiau, tačiau noriu pasiteiraut, ko visų pirma imtis kad išsiaiškint variklio pažeidimo laipsnį prieš mėginant užkurt..
User avatar
iulius
Posts: 54
Joined: 2007 Jun 11 Mon, 13:01
Location: Vilnius

Post by iulius »

aišku žiauriai gaila sukepint praktiškai naują variklį, bet kokių nesąmonių tik nepasitaiko :)

Taigi renku visas Jum nereikalingas dalis jo konstravimui iš naujo.

Pasimatysim pavasarį. Galbūt.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Labai gaila kad taip nutinka.
Jei tepalas sudegė kartu su benzinu, variklis tuomet turėjo gerokai dūminti. O jei tepalas per kažkur išbėgo, tada taip pat turėtų gerai matytis kurioje vietoje bėga.
Tikiuosi važinėjant, variklyje dar buvo tepalo, nes gerokai sumažėjus tepalui, turėjo degti tepalo lemputė.
Ar varikliui padaryta didelė žala, galima spręsti jį vizualiai apžiūrėjus. Dirbant varikliui neturėtų girdėtis jokių bildesių, o pilnam įsitikinimui reikėtų pamatuoti cilindrų slėgį, tada jį būtų galima sulyginti su slėgio parodymais, pamatuotais iškart po variklio remonto.
Įpylus tepalo naujai, vėl turėtų viskas pasikartoti, reikia išsiaiškinti priežastį, kas padaryta blogai.
User avatar
Vytas
Posts: 587
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Manau kad reikia pavazineti ir tada bus viskas aisku. Siaip tikiu,kad nieko blogo neatsitiko. Esu skaites daug visokiu straipsiu,kai buvo atliekami visokie eksperimentai su vaziavimu be tepalo. VW laimejo :D
User avatar
iulius
Posts: 54
Joined: 2007 Jun 11 Mon, 13:01
Location: Vilnius

blogumai

Post by iulius »

Deja deja, panašu kad situacija tokia bloga kaip tik buvo galima tikėtis.

Šįryt išmatavom kompresiją - trečiajame cilindre jos nerasta išvis! Deja, prie ketvirto ir pirmo cilindrų nepavyko prieiti išmatuoti, tačiau kad juose ir viskas ok tai neguodžia. taip pat ir veleno guoliai nelabai gerus garsus skleidžia :) vadinasi gresia jau antrasis "širdies persodinimas".

Pirmasis etapas, galvojam, būtų susirinkt visas reikiamas dalis, ypač stūmoklius su žiedais, o senuosius cilindrus bandyt pratekinti iki 77,5. Taip pat tuo pačiu norėtųsi pritaikyt variklį valgyt 95 kurą.

Bet kokia pagalba moralinė ir techninė labai laukiama, kad ilgiausiai Lietuvoje važinėjęs vabalas netaptų ilgiausiai garaže stovinčiu :D
Post Reply