VW Caramelle

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

allann wrote:zemai turbina, oi zemai. Vaziuok lapke nusipirk ir galvok ka su turba daryt. Sprendimu tikrai yra. Vaziuosi suodina sikna ir tepalus pilsi. Patikek.
Gal butu galima placiau apie turbinos auksti, nes as nelabai nusimanau sioje srityje. Kokia reiksme turi turbinos aukstis ir ismetamosios dujos?
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Nemažai kartų forume apie tai šnekėta. Nuomonės išsiskiria, bet kaip dabar yra pas tave yra negerai.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
User avatar
matel1s
Posts: 72
Joined: 2015 Aug 15 Sat, 9:13
Location: Vilnius
Contact:

Post by matel1s »

Trumpai visi sako, kad tepalas nenubėga gerai į karterį ir dėl to degina ir suodina.
Pas mane orginaliai (kaip pas Tave) stovi. Bėdų nėra.
IVAN T3 1.9mTDI
TomasBT
Posts: 154
Joined: 2014 Nov 03 Mon, 9:06

Post by TomasBT »

Tepalas iš turbinos, kol mašina užkurta, laisvai išbėga į karterį, nes viskas eina po slėgiu. Bet užgesinus automobilį, visas karštas tepalas neišbėga iš turbinos ir joje susidaro tokie tarsi tepalo suodžiai, per kuriuos paskui ir sugenda turbina, per duslintuvą pradeda pūsti tepalus ir pan. Kitas klausimas, kiek km pravažiavai, kad bėdų neturi? Nes pas mane per adapterį padaryta, pravažiavus per vasarą gal 7000 km ir aš nedrystu sau sakyti, kad viskas gerai bus, kol nepravaziuosiu dar kokių 23 000 km. Nes ne vieną temą skaičiau, kad po 20 000 ar po 30 000 km keičia turbinas kiti, būtent dėl tokių bėdų.
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

TomasBT wrote:...užgesinus automobilį, visas karštas tepalas neišbėga iš turbinos ir joje susidaro tokie tarsi tepalo suodžia...
Forume skaiciau, kad taip nutinka jeigu nepadarai tiesioginio nubegimo is turbinos i karteri. Mano supratimu, kad taip nenutiktu reikia pirkti arba gamintis turbinos tepalo nubegimo zarnele.

Orginalaus VW T3 1.6 TD turbina irgi ne prie lubu pritvirtina. Jeigu dedi turbinos adapteri ant TD ismetimo kelektoriaus tai turbina pakrenta zemyn per 1-2 cm. Ir jeigu ji per tiek nusileidzia tai jau tepalas nebenubega?

Tada dar vienas klausimas, kiek cm zemiau yra TDI turbina uz 1.6 TD turbina?
TomasBT
Posts: 154
Joined: 2014 Nov 03 Mon, 9:06

Post by TomasBT »

Iš foto sunkiai mątosi kaip ten tas nubėgimas gausis pas tave, nes jei turbina žemiau stovi ar beveik vienam aukštyje, kaip karterio apačia, tai ir nebus jo. Pradėk konstruoti tą nubėgimą ir iškarto matysi.
Aš dar numanau, kad jūs per žemai varikliui tą ausį padarėt. Variklio dangtis, kiek pamenu, pas jus buvo metalinis, jei jį palikot ir pagal jo aukšti darėt, tai per žemai ir gaunasi, nes reikia plastikinio dangčio ir jam ištartuoti dar 1-1,5 cm plastikų, kad per generatorių jis užsidarytų.
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

1.9 blokas yra 2 cm aukštesnis nei 1.6 blokas, taigi dedant TD kolektorių ir 2 cm adapterį turbina atsistoja į tą pačią vietą. Netgi senąjį duslintuvą galima būtų prisukti per kitą adapterį, bet aš privirinau kitą flanšą.
Dar būtina TDI turbiną išardyti (atlaisvinti karštą ir šaltą dalis) ir kasetę pasukti taip, kad padavimas/išbėgimas atsistotų vertikaliai. Savo temoje berods viską esu aprašęs.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
allann
Posts: 144
Joined: 2013 Mar 14 Thu, 20:16
Location: Panevėžys

Post by allann »

Kazkaip ir man kilo noras pasisakyti... Turbos centrine dalis kur pasiduoda tepalas... Kad tepalas nevarytu i karsta ir salta dali stovi ziedai cher ten is kokio metalo. Kol turbina nesisuka jie cher ten ka sandarina. Neteko ciupint naudotos turbos, kad ir restauruotos, kad asis visai neklebetu. Tai daugeliu atveju norma, jei kliba cher zino kokiose ribose. Akivaizdu, jei kliba, tai ir praleidzia tepala. Jei turbinos centrine dalis yra zemiau tepalo lygio karteryje, arba isbegimo skyle is jos auksciau negu turbinos asis, tada uzgesinus varikli, tepalas lieka. Per klibancius cher zino kokio metalo sandarinimo ziedus tepalas pasisalina i abi turbinos kriaukles. Kai vel kuri varikli, tas tepalas dega ismetimo dalyje ir isiurbiamas i varikli is saltos dalies. Kai variklis dirba ir turba sukasi, tie cher zino kokio metalo ziedeliai kazkokiu mistiniu budu abu galus uzsandarina. Kiek tepalo patenka, tiek ir isbega. Mano manymu isbegimo is turbos skyle turi buti zemiau negu sparnuotes asis ir auksciau negu tepalo lygis karteryje. Kazkaip taip... Ne visu turbinu kriaukles galima pasukioti tinkamu kampu atlaisvinus varztukus. Maniske pavyzdziui reikia ardyt smarkiai ir perstatyt centra galima tik kas 120 laipsniu, plius po to reikia kazka burt su geometrijos valdymu.
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

Po truputi renkant varikli iskilo klausimu. Pas mane sename autobuselio variklyje buvo tokia metaline tarpine tarp bloko ir karterio, o pas TDI varikli tokia paprasta tokia tarpine. Yra kazkoks niuansas su jomis kuria ideti ar jokio skirtumo?
zaparozec
Posts: 915
Joined: 2012 Oct 15 Mon, 6:20
Location: Salcininkai

Post by zaparozec »

Irgi kai dejaus 2 kartus 1.9D varikliukus buvo ta tarpine metaline, bet visad ismesdavau ja ir tiek, dejau paprasta ant germetiko, ir tdi ir gi dejau, betos ant germetiko ir tiek, mano temoi yra visos smulkmenos apie tdi ir dar susidursi su gazo problema kaip primontot, mano manimu mano sumontavimas ira gan neblogas, kai gazo trosas judina ta jutikli ir prijunkta viskas sausai variklio skyriuje =]
Post Reply