Sniegius
Eilinis varikliuko keitimas zodziu gavos taip, isidejau 1.9d 50kw vetoi tdi ir labai labai tilu pasidare salone, vaziojant 100-110 kaip lengvoju auto nesigirdi varikliuko, gal tas tdi koki hidro smugi gaves buvo, kad taip garsei dirbo ar ka nzn, ir atsirado nauja beda iki 110 4 greiciu isibegeju ir jungus 5 greiti nekas nesikeicia +-5 km greitis nekila, truksta galios bet ustat tokia maloni tila, visus metus kankinausi su to triuksmu, sudejau tek daug garso izoliacijos visur kur tik imanoma buvo, nusipirkau nauja varikli, isklojau grindis kilimais o beda buvo variklije, labai dziaugios pasektu rezultatu !!!! Tila mano ausis gaudo kaifa :DD klausimas kitems kas vazineja su mehaniniu siurbliu, ar isidejus i busiuka reguliojat kuro padavima varsteliu ar stokini padavima paliekat?
Zodziu buvo pastriges vakumas, nuo stabdziu teko keisti ir vos nesudegino pagrindinio dirzelio, pakeisti prekinei golei i naujus stabdziu diskai nes i senus bandant ispresot isluzo gabalelis naujos stabdziu kaladeles :DD supilti nauji tepalai, nauji filtriukai oro filto dezute nuo 1.6D, tad is isvaizdos atrodo indentiskai, teh apziure nk nesakys :DD
Lekent ipalanga ir atgal kuro sanaudos gavos 6.6 maksimalus greitis no kalniuko 133km pagal gps :DD vaziojant 100 labai konfortiska ir tilu Variklis tepaliuko nevalgo tik uzkurus pasikrato ant salto reikia pravesti (patsoso) troseli su rankenele labai labai patenkintas kuro sanaudom truksta tik antro porankio ant sedines susirdejau originalu vaira ir val legvai sukasi vetoi nes su mazu be stiprintuvo prisiparkot buna sudetinga otaip kankinaus 3 metukus Pagaliau idealus varikliukas siam busiukui galvoju daugeu ju keist nebereikes!!!!!! :DD