Dėl ateities tai yra taip - kai jau viskas savo vietose tereikia išsimatuot ir vėl lėkti į hanzafex, kad sumeistrautų žarnelę su tinkamais pajungimais.
P.s. Tos plasmasės karteryje nedėjau rinkdamas variklį.
P.p.s Dėl turbinos kampų ir pats visiems aiškindavau, tik gėda buvo pasakyti, kad pas mane patį dar neteisingai stovėjo.
VW Vanagon T3 Westfalia California [donciuz]
Hanza tegu ruko... Maciau stuceris apacioj bakelio. As jungciau kuo plonesne, tarkim 6mm vidus ar dar mazesne. Kad nesigautu alsuoklis pro ta isbegima pagrindinis . Spaudimo ten nebus o tie keli lasai kur susikaups, tai ir per tokia isbegs. Nu as tau ne patarejas, pats supranti... Tiesa taip tdi sekesi tech pravaryt ir kaip pas tave gazas pajungtas. Trosas paliktas ar potencas kabinoj? Reik aiskaus sprendimo kai potencas po panelka, nes troso jau neber
Tdi jau antra technikinė tiesiog nepastebėjo. Tfu tfu tfu.
Kažkur giliai mano temoj turėtų būti foto. Gazo trosas amputuotas kartu su senu varikliu. Pas mane potenciometras ne kabinoj bet po dugnu iškart kur pedalas. Sukonstruotas jam rėmukas ir paliktas originalus pedalas kuris tampo tą potenciometrą. Iš vidaus neatskirsi. Gal ir ne pats genealiausias būdas nes detalė, kuri buvo salone dabar lauke ir teoriškai gali gauti drėgmės jei sugalvočiau labai gilią balą šturmuot, na bet treti metai laiko.
Kažkur giliai mano temoj turėtų būti foto. Gazo trosas amputuotas kartu su senu varikliu. Pas mane potenciometras ne kabinoj bet po dugnu iškart kur pedalas. Sukonstruotas jam rėmukas ir paliktas originalus pedalas kuris tampo tą potenciometrą. Iš vidaus neatskirsi. Gal ir ne pats genealiausias būdas nes detalė, kuri buvo salone dabar lauke ir teoriškai gali gauti drėgmės jei sugalvočiau labai gilią balą šturmuot, na bet treti metai laiko.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
1. Šiandien dar sykį išardžiau ir išploviau oro filtrą. Tik šį kartą jau supurškiau specialiu tepalu, be kurio filtras neveikia. Prieš tai neturėjau nusipirkęs, tad teko pakartoti darbą.
2. Taip pat pagaliau susirinkau viską, kas turi būti variklio skyriuje, užsidėjau visas apsaugas. Pakeliui pakrapščiau ir padažiau smulkias paviršutines rūdeles. Tobulinimo ir remonto darbai šiam sezonui tikriausiai jau baigti.
Tiesa dar radau užsilikusias ir pakeičiau bėgių lazdos kreipiančiąsias. Kadaise pavėlavo atsiųsti tai ir liko neįdėtos. Vis vienu nepadarytu darbu mažiau.
2. Taip pat pagaliau susirinkau viską, kas turi būti variklio skyriuje, užsidėjau visas apsaugas. Pakeliui pakrapščiau ir padažiau smulkias paviršutines rūdeles. Tobulinimo ir remonto darbai šiam sezonui tikriausiai jau baigti.
Tiesa dar radau užsilikusias ir pakeičiau bėgių lazdos kreipiančiąsias. Kadaise pavėlavo atsiųsti tai ir liko neįdėtos. Vis vienu nepadarytu darbu mažiau.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Galbūt bus kažkur matyta, tokia panaši nuotrauka jau yra 33-iame šios temos puslapyje. Sumaniau atnaujinti jau pavargusius senuosius ratus. Buvo atsiradę korozijos židiniai po laku, taigi nupoliruotos palangės, vienas ratas išlygintas. Šiandien sumontuotos padangos. Bus pakaitiniai ratai, nes R18 priekiniai šiek tiek per platūs ir reikia labai atsargiai su jais važiuoti. Šiuos užsidėjai ir pamiršai...
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----