Informacija spaudai
Kultinis ìVW Bulliė ñ vėžiu sergančių jaunuolių viltis ir stebuklas
Didžiosios Britanijos labdaros organizacija ìVėžiu sergančių jaunuolių viltis ñTCTė (Teenage Cancer Trust) ir legendinė roko grupė ìThe Whoė visame pasaulyje organizuoja internetinį žaidimą, kuris balandžio 8 d. startuoja tinklapyje www.thewhomagicbus.com
Kiekvienas jo dalyvis, paaukojęs penkis Didžiosios Britanijos svarus (6,41 euro), gali išlošti specialiai dekoruotą kultinį autofurgoną ìVW T1 Bulliė, kurį šiai akcija maloniai suteikė ìVolkswagenė komercinių automobilių padalinys. Visos internetu surinktos šios akcijos pajamos bus skirtos vėžiu sergantiems jaunuoliams.
Specialų kėbulo dekoravimą pasiūlė ìThe Whoė grupės meno vadovas Richardas Evansas. Furgonas dekoruotas ìThe Whoė grupės vadovo Pete Townshendo ir dainininko Rogerio Daltrey autografais ir visų grupės dalyvių nuotraukomis bei ìThe Whoė logotipu.
Kiekvienas žaidimo dalyvis automatiškai į savo kompiuterį nemokamai gaus ìThe Whoė grupės įrašą su ìMagic Busė daina, kuri buvo atliekama ìVW Bulliė jubiliejiniame renginyje, vykusiame Hanoveryje 2007 m. spalį. Ši labdaros akcija ñ ìVolkswagen Nutzfahrzeugeė kompanijos ir minėtos grupės sėkmingo bendradarbiavimo tęsinys. Meno vadovas R.Evansas, daugiau kaip 30 metų dirbantis su ìThe Whoė grupe ir kitais atlikėjais, pasiūlė kultiniam ìBulliė išskirtinį neįprastą dizainą, primenantį grupės logotipo formą bei spalvas, furgono stogą papuošiant D.Britanijos vėliava.
Labdaros akcija prasideda kartu su savaitę truksiančiais muzikiniais renginiais, balandžio 8ñ13 dienomis vyksiančiais Londono karališkuosiuose Alberto rūmuose ir skirtais fondui ìVėžiu sergančių jaunuolių viltis ñ TCTė. Labdaringo renginio vakarais be honoraro savo kūrinius atliks įžymūs muzikantai ir komedijos žanro atstovai. ìThe Whoė grupės dainininkas R.Daltrey yra ìVėžiu sergančių jaunuolių viltis ñ TCTė globėjas. Visą renginių savaitę prie karališkųjų Alberto rūmų bus demonstruojamas ir legendinis ìVW Bulliė ñ ìMagic Busė.
ìTikimės, jog ìMagic Busė žaidime dalyvaus labai daug žmonių, norinčių, kad jų surinktos lėšos padėtų organizacijai ìVėžiu sergančių jaunuolių viltis ñ TCTė dar efektyviau gydyti šia liga sergančius jaunuoliusė, ñ taip paramos reikšmę apibūdina ìVolkswagen Nutzfahrzeugeė valdybos atstovas Stephanas Schalleris.
Papildydamas ìVolkswagenė kompanijos atstovą, organizacijos ìVėžiu sergančių jaunuolių viltis ñ TCTė komercijos direktorius Simonas Davies nuoširdžiai dėkoja ìVolkswagen Nutzfahrzeugeė už kilnią misiją perduodant kultinį ìBulliė ir ìThe Whoė grupei už paramą organizuojant labdaros žaidimą internetu. Pasak S.Davies, tikimasi, jog legendinis ìBulliė šį kartą tikrai taps stebuklingu autobusiuku, padėsiančiu gydyti daugelį tūkstančių jaunuolių, sergančių vėžiu.
VW parama sergantiems vėžiu
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Paskelbtas TCT akcijos laimėtojas
Straipsnio santrauka
Per šią akciją labdaros organizacijai TCT (Teenage Cancer Trust - Vėžiu sergančių jaunuolių viltis), paaukota daugiau kaip 32.000 Britanijos svarų.
Norintys dalyvauti aukų rinkimo renginyje, galėjo paaukoti 5 svarus. Kiekvienas akcijos dalyvis taip pat įgavo galimybę tapti įsteigto prizo savininku.
1965 metais pagamintas VW autobusėlis išpuoštas grupės ''The Who'' simbolika ir tikrais muzikantų parašais, turėjo atitekti vienam iš šio renginio dalyvių. Balandžio mėnesį prasidėjusiame renginyje dalyvavo 8 878 žmonės iš įvairių pasaulio šalių.
Visai nesenai burtų keliu išaiškėjo autobusėlio savininkas, tai Antony Jones iš Irlamo miesto esančio šalia Mančesterio.
Visas straipsnis apie tai anglų kalba:
TEENAGE CANCER TRUST ANNOUNCES WINNER OF THE WHO MAGIC BUS
The Teenage Cancer Trust recently handed over the keys to a unique The Who
'Magic Bus' ñ a 1965 'split-screen' Volkswagen Transporter van donated by
Volkswagen Commercial Vehicles ñ to Anthony Jones from Irlam in Manchester.
Anthony is the lucky winner of a competition that raised over £32,000 for
the charity. He was selected at random from a total of 8,878 entrants from
around the world.
The competition to win The Who Magic bus was launched in April by The Who's
Roger Daltrey CBE, patron of Teenage Cancer Trust, at the opening night of
the charity's annual concerts at the Royal Albert Hall in London. People
from all over the world entered the competition by paying £5 a ticket, with
all net proceeds going to Teenage Cancer Trust.
The competition attracted an overwhelming majority of entries from the UK
(5,728), a large number from the USA and Germany (988 and 916 respectively),
as well as entries from Switzerland, Canada, Spain and France.
The Magic Bus is specially branded with The Who's famous target logo and
iconic images of the original four band members, including Keith Moon and
John Entwistle, designed by The Who's art director Richard Evans, who has
been working with the band for more then 30 years and has created several
outstanding album covers as well as Tour Designs. The sun visors have been
autographed by Roger Daltrey and Pete Townshend.
Anthony Jones, a construction worker from Irlam, Manchester said, 'I
couldn't believe it when I got the phone call to say I had won the Magic Bus
- I was absolutely ecstatic! I'm a massive fan of The Who and it's such an
amazing van, I will treasure it. Thank you to Volkswagen Commercial
Vehicles and Teenage Cancer Trust, you've made me a very happy man!'
Anthony was presented with the Magic Bus outside Teenage Cancer Trust's unit
at the Christie Hospital, Manchester by Heather Burns-Mace, Head of Regional
Fundraising, Teenage Cancer Trust, along with Richard Evans, The Who's art
director, Anthony's son, Chay, and a patient from the unit, Jake McDevitt.
The second prize in the competition ñ a copy of 'Rock Band', an interactive
computer game from Electronic Arts ñ went to Thorsten Wasmus from Hanover,
the home of Volkswagen Commercial Vehicles and where the Magic Bus was
produced.
Straipsnio santrauka
Per šią akciją labdaros organizacijai TCT (Teenage Cancer Trust - Vėžiu sergančių jaunuolių viltis), paaukota daugiau kaip 32.000 Britanijos svarų.
Norintys dalyvauti aukų rinkimo renginyje, galėjo paaukoti 5 svarus. Kiekvienas akcijos dalyvis taip pat įgavo galimybę tapti įsteigto prizo savininku.
1965 metais pagamintas VW autobusėlis išpuoštas grupės ''The Who'' simbolika ir tikrais muzikantų parašais, turėjo atitekti vienam iš šio renginio dalyvių. Balandžio mėnesį prasidėjusiame renginyje dalyvavo 8 878 žmonės iš įvairių pasaulio šalių.
Visai nesenai burtų keliu išaiškėjo autobusėlio savininkas, tai Antony Jones iš Irlamo miesto esančio šalia Mančesterio.
Visas straipsnis apie tai anglų kalba:
TEENAGE CANCER TRUST ANNOUNCES WINNER OF THE WHO MAGIC BUS
The Teenage Cancer Trust recently handed over the keys to a unique The Who
'Magic Bus' ñ a 1965 'split-screen' Volkswagen Transporter van donated by
Volkswagen Commercial Vehicles ñ to Anthony Jones from Irlam in Manchester.
Anthony is the lucky winner of a competition that raised over £32,000 for
the charity. He was selected at random from a total of 8,878 entrants from
around the world.
The competition to win The Who Magic bus was launched in April by The Who's
Roger Daltrey CBE, patron of Teenage Cancer Trust, at the opening night of
the charity's annual concerts at the Royal Albert Hall in London. People
from all over the world entered the competition by paying £5 a ticket, with
all net proceeds going to Teenage Cancer Trust.
The competition attracted an overwhelming majority of entries from the UK
(5,728), a large number from the USA and Germany (988 and 916 respectively),
as well as entries from Switzerland, Canada, Spain and France.
The Magic Bus is specially branded with The Who's famous target logo and
iconic images of the original four band members, including Keith Moon and
John Entwistle, designed by The Who's art director Richard Evans, who has
been working with the band for more then 30 years and has created several
outstanding album covers as well as Tour Designs. The sun visors have been
autographed by Roger Daltrey and Pete Townshend.
Anthony Jones, a construction worker from Irlam, Manchester said, 'I
couldn't believe it when I got the phone call to say I had won the Magic Bus
- I was absolutely ecstatic! I'm a massive fan of The Who and it's such an
amazing van, I will treasure it. Thank you to Volkswagen Commercial
Vehicles and Teenage Cancer Trust, you've made me a very happy man!'
Anthony was presented with the Magic Bus outside Teenage Cancer Trust's unit
at the Christie Hospital, Manchester by Heather Burns-Mace, Head of Regional
Fundraising, Teenage Cancer Trust, along with Richard Evans, The Who's art
director, Anthony's son, Chay, and a patient from the unit, Jake McDevitt.
The second prize in the competition ñ a copy of 'Rock Band', an interactive
computer game from Electronic Arts ñ went to Thorsten Wasmus from Hanover,
the home of Volkswagen Commercial Vehicles and where the Magic Bus was
produced.