Sveiki,
Seniai svajojau ir pagaliau radau laiko nusipirkt t3 busiuka. Kiek zinau jo istorijos tai, kad kazkada autobusiukas buvo kemperis, bet pikti dedes viska islupo ir veziojo juo kontrabanda. Pagaliau vargsa sugavo ir is konfiskuotu masinu aiksteles ji nupirko zmogus, kuris metus laiko pavazinejo naudodamas kaip keleivini ir pastate i kluona, ten jis praleido 8 metus ir tada ji nusipirkau as.
Projektas truks manau ilgai, nes noriu pilnai atrestauruot ir vel padaryt is jo kemperi, o laiko tam turiu nedaug. Stovi benzininis 1.9 boxeris su pilnu ipurskimu, manau del issilaikymo arciau orginalo tapati varikli ir paliksiu, pilnai ji perrinkes.
Pastebejau, kad forume yra nemazai nusimananciu zmoniu, o as kaip ir zalias sioj srity, tai gal kas nors is foto galetu apsviest kokios komplektacijos turetu busiukas buti ir kas per variantas cia pas mane?
Pardavejas sake, kad busiukas kazkada buvo synchro, ar galejo but synchriniu kemperiu?
Puksio T3 būsimas kemperis
Re: Puksio T3 busimas kemperis
Sveikinu su pirkiniu,darbo bus tikrai,sinchriniu sis busas niekada deja nebuvo...
Sveikinu prisijungus. Paantrinsiu kad šis eksponatas nebuvo syncro (bent jau iš gamyklos toks neišvažiavo). Tai iškart išduoda kuro užpylimo anga prie priekinio rato (kaip pas visus 2wd) o ne galiniame statramstyje (kaip pas syncro). Dar ką galiu pasakyti iš pirmo žvilgsnio kad jis greičiausiai gamykliškai buvo krovininis ir langai buvo išpjauti tų kas darė kemperio konversiją. Kieno tai darbas sunku dabar pasakyti, reiktų ieškoti kokių nors išlikusių užrašų. Bet tai greičiausiai nebus kažkas iš populiarių kompanijų. Na elektros pajungimo lizdas ir "dvigubi" langai nurodo kad jis kažkada buvo kemperis. O kaip stogas?
Viena ką galiu užtikrinti kad priešaky laukia didelis darbas.
Viena ką galiu užtikrinti kad priešaky laukia didelis darbas.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Sveikinimai prisijungus! Kaip kėbulas? Ar bus daug virinimo darbų?
Visą informaciją apie originalią autobusėlio komplektaciją gali rasti ant M-Code lipduko. Jis būna vairuotojo pusėje prie pat durų po panele. Dažnai jis būna neišlikęs, bet jei rasi, nufotografuok ir įkelk čia - pabandysim iššifruoti
Visą informaciją apie originalią autobusėlio komplektaciją gali rasti ant M-Code lipduko. Jis būna vairuotojo pusėje prie pat durų po panele. Dažnai jis būna neišlikęs, bet jei rasi, nufotografuok ir įkelk čia - pabandysim iššifruoti
Atgaivinu seną temą, atsakydamas į m&m klausimą. Lentelėje po sėdyne yra nurodyta informacija, kuri buvo aktuali gamykloje atliekant kėbulo darbus.m&m wrote:pas save, be M-Code lipduko, po vairotojo sėdyne, šalia spalvos kodo, radau štai tokią lentelę. gal kas žinot kas tai?
Žiūrinėdamas analogijas tarp lentelės po sėdyne ir M-Code lipduko, bei ištyrinėjęs kelių autobusėlių lenteles susidariau tokią nuomonę. Kaip pavyzdį pateikiu savo ex autobusėlio lentelių pavyzdžius.
Geltona - kėbulo numerio pabaiga.
Raudona - kėbulo tipas.
Mėlyna - planuota pagaminimo data ir laikinas kėbulo numeris surinkimo linijoje.
Žalia - spalvos bei interjero kodai. Du simboliai žymi kėbulo viršaus spalvą, du kėbulo - apačios, paskutiniai du - interjero. Pirmosios dvi simbolių poros skiriasi tik autobusėliuose, kurie originaliai buvo dažyti dviem spalvom. Sąryšius tarp kodų galima rasti čia: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=527875
Juoda - spėju, kad tai vienas iš M-kodų, susijusių su kėbulo darbais. Šiuo atveju tai papildoma originali antikorozinė danga.
"5" ir "GR" simbolių prasmės dar neišsiaiškinau, bet su laiku gal ateis koks suvokimas.
Kaip suprantu, lentelė po sėdyne būdavo prikniedijama gamykloje, kol vykdavo su kėbulu susiję darbai, todėl ir informacija joje pateikiama tik apie kėbulą. Kai jau būdavo kėbulai nudažyti ir paruošti surinkimui, atsirasdavo M-Code lipdukas, kuris nurodydavo visą likusią komplektaciją gamyklos darbuotojams.
Jei kas turit papildyt, labai prašom
Gal savininkas turi jau ką papasakot apie savo projektą?