Mano svajonė, mano vargai... T3 Syncro
Nu ir kuo gi jis gražus? mataras ir tiek... Gražu bus, kai burgzzzz, jeigu tai įvykskubilas wrote:Geros pas tave velykos- reto grozio komplektelis .
Manai tai jau nebepagydoma? Šiaip tai dar tik primierkės.Aurimka wrote:Matau kondiskes siurbli, cia jau rimta...
Gal kas žinot ar kas tikrina kažkaip siurblius ant stendo ar kaip. Turiu du siurblius ir bijau prie kurio prisirišt. Reikia žinot, kuris tikrai veikia...
Niu va ir startiorių prisabačijo... Tas brėžinys kur tdi temoj -netiko... iš principo. Vienas dalykas su klaidom, kitas, kad sinkriukui bet kaip starterio nepastatysi. Bakas kuro virš starterio. Vietą reikia planuot, tai nuiminėt, tai pajunginėt problemos paskui. Teko pačiam žemelę arti...
Nutekino blyną 160mm diametro su skyle 76,2+mm ir 11mm storio. Vienoj pusėj bortą 5mm aukščio ir išorinis pagal seno starterio 82,5-mm. Paskui greziojau ir pjausciau pagal vietą. Starteriui prisukt prie adapterio įvirinau varžtus M12. Reikėjo gal dėt M10... Kai kuriem starteriams buna flanšo skylės 11mm. Nu sumažinau starterių pasirinkimą . Pastačiau kad magnetas stovėtų kaip originaliam. Išbandžiau... įsimeta, suka kaip išrakatalintas, išsimeta. Ko jis nesuks diržų nėr, velenėlis pakeltas, kompresijos nulis . Nuiminėt galima tik starterį arba jei reikia ir su visu adapteriu.
Starteris nuo PD 74kw vw touran. Turėjau ir nuo donoro, bet Valeo. dantų 11. su malonumu bučiau dėjes, bet reikia jį taip persukt, kad beveik sutampa skylės adapterio prie dėžės ir starterio prie adapterio. starterio ašis išnešta iš centro labiau, dantratis didesnis ir psio... dar turėjau nuo boros vieną, bet neveikiantį. tai permatavęs ir sulyginęs su touran nusprendžiau, kad jie vienodi. Realiai jei nuo ketvirto ar boros ar dar ko kur starteris iš dėžės pusės stovėjęs, turi tikt, jei dantų 10. Kartais būna papildoma skylė ant starterio flanšo. Ją tada nurėžt reiktų... jei 11dantų reikia statyt tada kad įpjovimas ant starterio korpuso po dantim žiūrėtų į smagratį būtinai. Dantys jam iš centro išnešti apie porą mm. Tada problemos su tvirtinimu, sinkriukui papildomos problemos. 10 dantų dančiai išnešti iš centro mažiau ir sabačinant ant t3 turim didesnę laisvę starterį sukiot. Tai tiek..
Nutekino blyną 160mm diametro su skyle 76,2+mm ir 11mm storio. Vienoj pusėj bortą 5mm aukščio ir išorinis pagal seno starterio 82,5-mm. Paskui greziojau ir pjausciau pagal vietą. Starteriui prisukt prie adapterio įvirinau varžtus M12. Reikėjo gal dėt M10... Kai kuriem starteriams buna flanšo skylės 11mm. Nu sumažinau starterių pasirinkimą . Pastačiau kad magnetas stovėtų kaip originaliam. Išbandžiau... įsimeta, suka kaip išrakatalintas, išsimeta. Ko jis nesuks diržų nėr, velenėlis pakeltas, kompresijos nulis . Nuiminėt galima tik starterį arba jei reikia ir su visu adapteriu.
Starteris nuo PD 74kw vw touran. Turėjau ir nuo donoro, bet Valeo. dantų 11. su malonumu bučiau dėjes, bet reikia jį taip persukt, kad beveik sutampa skylės adapterio prie dėžės ir starterio prie adapterio. starterio ašis išnešta iš centro labiau, dantratis didesnis ir psio... dar turėjau nuo boros vieną, bet neveikiantį. tai permatavęs ir sulyginęs su touran nusprendžiau, kad jie vienodi. Realiai jei nuo ketvirto ar boros ar dar ko kur starteris iš dėžės pusės stovėjęs, turi tikt, jei dantų 10. Kartais būna papildoma skylė ant starterio flanšo. Ją tada nurėžt reiktų... jei 11dantų reikia statyt tada kad įpjovimas ant starterio korpuso po dantim žiūrėtų į smagratį būtinai. Dantys jam iš centro išnešti apie porą mm. Tada problemos su tvirtinimu, sinkriukui papildomos problemos. 10 dantų dančiai išnešti iš centro mažiau ir sabačinant ant t3 turim didesnę laisvę starterį sukiot. Tai tiek..
Ir kodėl pas mane nėra mygtuko "taisyti", redaguoti pranešimą ar edit ant galų galo... Pamačiau, kad fotkės susidubliavo, o pataisyt...
Nu jei forumui rūpi labiau augint nereikalingų pranešimų skaičių... tai dar viena fotkytė iš tos pačios serijos Krūtai būtų, jei tik vieną fotkę būtų galimą įdėt...
Nu jei forumui rūpi labiau augint nereikalingų pranešimų skaičių... tai dar viena fotkytė iš tos pačios serijos Krūtai būtų, jei tik vieną fotkę būtų galimą įdėt...
Kad truputuka pabodo kitu sankabos , tai truputuka idesiu tai ko niekam niekada neprisireiks
Savaitgali sabacinau papildoma kronsteina papildomam generatoriui ir kondiskes siurbliui. Siurblys neatsistoja i savo vieta nes trukdo desine lapke. Be to desiu siurbli nuo audines c4, kurio kitoks tvirtinimas. Antra gena dedu, kad maitintu papildomus akumus. Tai va... pagrindinis gen. 140A, papildomas 90A. Visa sestadieni prasiknisau. Reikejo prisislifuot keleta ploksciu tiksliai, kad nesuklyst paskui su tvirtinimo taskais. Svarbu nesuklyst su skyvu isnesimais. Desimt kartu viskas deta, matuota, virinta, tikslinta, vel deta. Suprantu, kad vargu kam tiks tokia info, nes ir pats variklis pas mane kitoks negu pas normalius zmones ir norai bei vizija kitokia. Tik del to, kad kai kurie suprastu, jog padaryt kai nori, gali daug... Ar reikia, cia kitas klausimas...
Dar daug reikia padaryt. Reikia, dar prisabacyt viena atramini, dar atrama nuvest naujo kronsteino iki mazdaug vairo stiprintuvo siurblio, kad konstrukcija butu tvirta ir kuo maziau veiktu savo svoriu buvusi aliumo kronsteina, apdailin, kad atrodytu, kaip gamyklinis ... Gal tada jau galesiu pabaigt surinkinet varikli.
Savaitgali sabacinau papildoma kronsteina papildomam generatoriui ir kondiskes siurbliui. Siurblys neatsistoja i savo vieta nes trukdo desine lapke. Be to desiu siurbli nuo audines c4, kurio kitoks tvirtinimas. Antra gena dedu, kad maitintu papildomus akumus. Tai va... pagrindinis gen. 140A, papildomas 90A. Visa sestadieni prasiknisau. Reikejo prisislifuot keleta ploksciu tiksliai, kad nesuklyst paskui su tvirtinimo taskais. Svarbu nesuklyst su skyvu isnesimais. Desimt kartu viskas deta, matuota, virinta, tikslinta, vel deta. Suprantu, kad vargu kam tiks tokia info, nes ir pats variklis pas mane kitoks negu pas normalius zmones ir norai bei vizija kitokia. Tik del to, kad kai kurie suprastu, jog padaryt kai nori, gali daug... Ar reikia, cia kitas klausimas...
Dar daug reikia padaryt. Reikia, dar prisabacyt viena atramini, dar atrama nuvest naujo kronsteino iki mazdaug vairo stiprintuvo siurblio, kad konstrukcija butu tvirta ir kuo maziau veiktu savo svoriu buvusi aliumo kronsteina, apdailin, kad atrodytu, kaip gamyklinis ... Gal tada jau galesiu pabaigt surinkinet varikli.
Uzkliuvo srote kulysa nuo mb vito. Kad taip butu uzkliuvus pries pora metu... Reikia tik sugalvot ribotuva, kad atbulinis nesijungtu be pastangu papildomu. Ir bus rimta kulysa. Dabartine irgi veikia, bet nuo merso geriau atrodo . Gal bus kazkas ir nuo merso busike . Kaip jum atrodo. Vienoj fotkej merso, kitoj mano frankensteinas. Realiai, kazkokiu budu pries pora metu sukuriau konstrukcija, kuria ismetus uzsideda merso. Tinka trosu tvirtinimai, atstumai, eigos. Mistika
-
- Posts: 143
- Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
- Location: Kaunas
As zmogelis paprastas dar nepasakysiu kokias desiu. Kai jau reiks domesuos. Siaip krovimas nuo 220 bus. Priklausomai nuo pasirinkimo, bent antrasias tai tikrai kraus. Pagrindine gales ilsetis isjungus degima. Planuoju daryt avarini bateriju sujungima, jei atsitiktu toks reikalas, kad pagrindine issikrautu ir nesuktu. Kol kas tik vietos numatytos, bet priklausomai ko prisigalvosiu, gali keistis. Pagrindinei vietos liko tik po priekine keleivio sedyne. Kai pradejau bandyt pristrojint kondiskes siurbli, supratau, kad senoj vietoj, nors ir persukta, nu niekaip. Siaip telpa, bet neiseina isimt is nisos. Antrines po paskutine sedyniu eile. Pamatysit, jei sulauksit. Dabar paprasciausiai noriu viska ant vaeiklio suruost. Desiniam sone turi tilpt palyginus su normalaus zmogaus masiotke, oro filtras, kondiskes siurblis, papildomas gena, kondiskes rezervuaras, stiprintuvo bakelis, ausinimo bakelis, kuro filtras ir cirkulisine pompa. Va ir knisuosi antra diena.