VW Caramelle

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

allann didelis dekui uz daug informacijos ir kad nepatinegejai parasyti.
TomasBT wrote:Kokiame mieste esi? Jei Panevėžyje, tai savaitgalį su savuoju TDI grysiu, galėčiau parodyti ir viska papasakoti, jei laiko turesiu.
Savaitgali busiu Panevezyje.
kubilas wrote:Kokia deze klijuosi prie TDI ?
Kol kas turiu savo apluzusia 4 begiu deze ir bandysiu ja gaivinti, nebent pasitaikytu is kur nors nebrangiai gauti kita. Dabartines dezes numeris apsitrynes ir neiskaitomas. Kazkaip galima suzinoti is krumpliaraciu dantuku, reiktu turbut ten juos kazkaip suskaiciuoti, bet nezinau kuriuos, kuriu kumpliaraciu, neteko susidurti su pavaru dezemis pries tai. Kai suzinojau Lietuvoje parduodamu T3 deziu kainas tai apstulbau. Pigiau butu isigyti 6 begiu vw passat b5 pavaru deze :D kas butu visai nebloga ideja ateityje :)
donciuz wrote:Visa informacija visais klausimais yra aprašyta jau forume.
Kaune galiu gyvai pakonsultuot, o tai tai tingiu maigyt telefoną.
Nevisiskai visa bet nemazai. Kazkaip siuo metu nepakeliui Kaunas, nors ten nemazai zodines ir akivaizdines informacijos. Kai tenka blaskytis tarp dvieju miestu, tai kiekviena savaitgali stengiuosi grizti prie autobusiuko ir nuveikti kazka naudingo. Nors darbai ir taip nestovi vietoje bet norisi kuo daugiau padaryti.


Teko tikrai daug perskaityti forumo gal kokiu 90% apie autobusiukus.


Surinkau tokia santrupa beskaitydamas foruma, jei kazkur suklydau pataisykit.

1. Variklio kronsteinai - desinysis tinka nuo oginalaus variklio, o kairyji reikia daryti savadarbi chonsteina arba deti sena ismetimo kolektoriu ir daryti turbino perejima TDI turbinai, arba nauja ismetimo kolektoriu daryti kad tiktu TDI turbinai.

2. Karteriai D ir TD skiriasi. Jei nera karteryje skyles turbinos griztamajai slangutei privirtinti reikia padaryti. Tepalo paemejas tinka nuo seno T3 variklio. O turbina reiktu pasukti taip kad tepalo griztamoji slangute turetu ziureti zemyn ir nuteketu tiesiai i karteri.

3. Apie elektros dali mazai kalbu forume, jei kas turejo schemas tai privaciai apsikeite.

4. Smagracio tekinimas - tekint reikalinga, kad galetum nuiimti ir uzdeti karteri be smagracio nuemimo.

5. Dar siek tiek apie starteri, kiek suprantu starteris tinka nuo T3 tik reikia kazka prizulinti, o jei nori deti nuo TDI starteri tai reikia perejima daryti.


Dar toks klausimas kuo purskiate, tepate dugna, arkas, kitas vietas kad nepradetu rudyti ir apsaugotu nuo korozijos? Man patare kazkoki silikona praskiesti su atskiedeju ir nupurksti, sako neblogai izoliuoja. Teplas kaip suprantu tikrai ne koks variantas :/ Gal yra kokiu siuolaikisku priemoniu? Ka jus naudojate?
klaipedskas
Posts: 468
Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
Location: klaipeda

Post by klaipedskas »

gi pilnos parduotuves vasku konservantu ir siaip dugno apsaugu pvz dinitrol bet jei yra jau rudziu zidiniai tai nesitikek kad tau sustabdys visa rudyjima...
TomasBT
Posts: 154
Joined: 2014 Nov 03 Mon, 9:06

Post by TomasBT »

Aš dar vieną TDI turbinos adapterį turiu, Tekintojas dėl vieno neapsiime daryt, tai daugiau dariau. 25 eur. O dėl elektros, jei pats gaudaisi, tai gauni schemas ir lipdaisi, jei nesupranti, tai turiu draugą, kuris ir man padėjo TDI pasileisti, tai susitartum su juo tikrai, padarytu ir galvos nereiktų lauzyt. ;)
Atsiusk man i privata savo nr, gryzes i Panevėžį pasuksiu Tau, prileksiu, papasakosiu kaip kas.
allann
Posts: 144
Joined: 2013 Mar 14 Thu, 20:16
Location: Panevėžys

Post by allann »

Dugna reikia paruost pries tepant, o ne tept ant rudziu. As buvau visa isrinkes. Ant dugno skyliu nebuvo. Slenkscius reikejo taisyt. Sveiciau mechanizuotai. Tada zinkas-gruntas dinitrol 443, tada tepiau teptuku dinitrol 479(6 bankes suejo) tada perpurskiau tas vietas kur nepriejau su penzeliu dinitrol 482. Uzdarom ertmem dinitrol ML, tik kebulas turi buti nekiauras. Prades juodulys lysti vasara.
Pagal punktus... smagrati aptekina, nuima 4 mm aplinkui uz vainiko, tada dedasi originalus starteris. Nutekint 1z magrati, kad prie karterio varztu prieit- sventvagyste. Tada bandyk jau nuo benzino 2e 2.0l ieskot. Diametras toks pat tik plonas, kaip ir 1z po nutekinimo. Turetu buti priejimas prie varztu. Niekaip neberandu nuotraukos kur del tu nelemtu varztu 1z smagratis buvo isfrezuotas. Kazkur padarytas 12 plisys kad prieit prie varztu. Toks pat kitam sone del balanso. Manau svorio prarado max 10%. starterio gal nezulink. Nuo nosies apie 4mm reiktu nuimt. Jau ivore sieki. Bent jau mano tai toks pavarges, klibantis buvo...
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Kad jau diskutuojam apie smagračius tai man pasistojo klausimas. Kaip tik su tekintoju teko neseniai bendraut (tiesa dėl stabdžių diskų bet esmė panaši) kai suplonini metalą netolygiai, šiuo atveju padarai dvi išėmas, ar nebus taip kad dėl esančios trinties jis kais nevienodai tose suplonintose vietose ir dėl to susikraipys? Būčiau žinojęs apie benzininį smagratį būčiau dėjęs tokį ir sutaupęs nes nutekinti ir balansuoti kainavo. Bet kadangi visur skaičiau kad tekina 1z tai taip ir padariau. Tiesa pasakius variklio dinamikoje pokyčio nepajutau jokio.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
allann
Posts: 144
Joined: 2013 Mar 14 Thu, 20:16
Location: Panevėžys

Post by allann »

Kazkaip jau i nano technologijas nusigrybausim :lol: issifrezuoja apie 10mm juosta api 12cm. Jeitsimeni kokia ten bandura, tai gero preso reikia kad sumetyt. Taip temperaturos susidaro. Nekritikuoju as , bet gaila smagracio, o ir su frezavimu... Siaip jei pastebejai ant plaukiojanciu nugaroj irgi buna tarpai vienas pries kita Tik siauresni. Realiai reiktu tarpo, kad varatokas pralystu ir turetu pakankama laisvuma . Sukant velena, prieitum prie keliu varztu. Su musu plytom dinamikos pasikeitimui smagratis neturetu jokios itakos. Smagracio paskirtis kitokia. Ir pakurus pirmus tdinus gamintojas padidino svori ir sankaba. Kazka sako... Aisku cia ne tema. As bijojau to balansavimo, tai mano liko netekintas :lol:
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Norėjau pasakyti nepajutau variklio darbo dinamikos. Teko važiuoti sportiniu žiguliu kur buvo išlengvintas smagratis, tai reikėjo įprasti kol išmokau pajudėti neužgesęs.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

Tai as suprantu, kad ir ka desi ant rudziu vistiek viskas nukris su rudimis. Kiek galejau tiek pasalinau rudis, ar sveitimo budu, ar naujos skardos pakeitimu. Dabar tik reikia naujas vietas padengti kazkuom, kad naujos rudys neprasiskverbtu.

Del smagraciu kaip suprantu geresnis variantas uz 1Z smagrati yra gauti smagrati nuo vw golf 2E 2.0l variklio? Ten kaip suprantu ir nieko tekinti nereiks. O tiks diskatorius nuo TDI ant 2E smagracio?
allann
Posts: 144
Joined: 2013 Mar 14 Thu, 20:16
Location: Panevėžys

Post by allann »

Matyt busiu oaskleides dezinformacija :oops: dabar nebesu garantuotas del variklio kodo, bet nuo 2.0l. Panevezio srotuose nuo pasato ieskojau benzo, bet be sansu... Pirkau nuo 1z...
allann
Posts: 144
Joined: 2013 Mar 14 Thu, 20:16
Location: Panevėžys

Post by allann »

Taigi turi nuo 1z ir tu , rasiai... Jei nori det didesne sankaba, dabar intike radau, kad nuo 2e 215mm. Tai tolko jokio. Dar galima tikrint info... Ojei ka suklaidinau, tai sorry :roll:
Post Reply