VW Caramelle
Variklis yra is VW Golf III 66kw 1Z.
Matant viska gyvai ir bandant italpinti varikli i bus'a iskilo labai daug klausimu.
1. Kronsteinai. Kronsteinai nevisai tinka nuo seno variklio. Priekinis kaip ir tiktu tik reiks kazkaip jau vandens vamzdzius kitaip perdaryti.
Tuo tarpu galinis kronsteinas jau yra apipjaustytas buvusiu seimininku kazkodel. Be visa to jis vistiek neuzsideda nes kliuva turbina/turbinos vamzdis.
Tai cia klausimas kilo ar skiriasi orginalus kronsteinai paprasto diesel nuo turbo diesel? Ar galini kronsteina jau teks paciam gaminti? Gal turit kokiu patarimu variklio tviritnimo klausimais?
2. Karteris. Dar nebandziau uzdeti karterio bet kiek skaiciau tai turbinos griztamojo tepalo slangute turetu nukeliauti i karteri. Kiek maciau nuotraukose karteris nuo paprasto diesel ir turbo diesel siek tiek skiriasi. Tiksliai neapziurejau, bet pas mane berods ant karterio nera specialaus ispjovimo ir skyles turbinos tepalo griztamajai slangutei prijungti. Klausimas butu ar geriau bandyti daryti is esamo karterio ar paieskoti nuo turbo diesel variklio karterio?
Ar tepalo paemejas tinka nuo seno variklio ar reikia perdaryti?
O gal turite kokiu patarimu sia tema?
3. Elektra. Varikli gavau su apipjaustyta "pravotke" panasu kad laidai nukirpti kurie keliauja link saugiklines. Nuo variklio link kompiuterio panasu kad laidai sveiki. Gal kas turit schemas kaip pasigaminti reikiama "pravotke"? Ar gali kazka patarti?
4. Smagratis. Yra smagratis su diskatoriumi nuo TDI variklio. Ar reikia papildomai aptekinti smagrati ar dar ka padaryti(kazkuriuose ne lietuviu forumuose maciau aptekinta), ar tiesiog tinka ir taip be jokiu papildomu darbu? Del aptekinimo taip ir nesupratau ar jis ten kliuna kazkur ar tiesiog ji islengvinti norejo. Dar nebandziau prijungti dezes prie variklio.
Matant viska gyvai ir bandant italpinti varikli i bus'a iskilo labai daug klausimu.
1. Kronsteinai. Kronsteinai nevisai tinka nuo seno variklio. Priekinis kaip ir tiktu tik reiks kazkaip jau vandens vamzdzius kitaip perdaryti.
Tuo tarpu galinis kronsteinas jau yra apipjaustytas buvusiu seimininku kazkodel. Be visa to jis vistiek neuzsideda nes kliuva turbina/turbinos vamzdis.
Tai cia klausimas kilo ar skiriasi orginalus kronsteinai paprasto diesel nuo turbo diesel? Ar galini kronsteina jau teks paciam gaminti? Gal turit kokiu patarimu variklio tviritnimo klausimais?
2. Karteris. Dar nebandziau uzdeti karterio bet kiek skaiciau tai turbinos griztamojo tepalo slangute turetu nukeliauti i karteri. Kiek maciau nuotraukose karteris nuo paprasto diesel ir turbo diesel siek tiek skiriasi. Tiksliai neapziurejau, bet pas mane berods ant karterio nera specialaus ispjovimo ir skyles turbinos tepalo griztamajai slangutei prijungti. Klausimas butu ar geriau bandyti daryti is esamo karterio ar paieskoti nuo turbo diesel variklio karterio?
Ar tepalo paemejas tinka nuo seno variklio ar reikia perdaryti?
O gal turite kokiu patarimu sia tema?
3. Elektra. Varikli gavau su apipjaustyta "pravotke" panasu kad laidai nukirpti kurie keliauja link saugiklines. Nuo variklio link kompiuterio panasu kad laidai sveiki. Gal kas turit schemas kaip pasigaminti reikiama "pravotke"? Ar gali kazka patarti?
4. Smagratis. Yra smagratis su diskatoriumi nuo TDI variklio. Ar reikia papildomai aptekinti smagrati ar dar ka padaryti(kazkuriuose ne lietuviu forumuose maciau aptekinta), ar tiesiog tinka ir taip be jokiu papildomu darbu? Del aptekinimo taip ir nesupratau ar jis ten kliuna kazkur ar tiesiog ji islengvinti norejo. Dar nebandziau prijungti dezes prie variklio.
nu as galiu pasisakyt...
1. Kronsteinai pas t3 ne priekinis ir uzpakalinis . Desinys turi tikt jei variklis nuo golfo. Trukdo termostato korpusiukas. Dedi nuo savo seno. Turetu nebekliuti. Slangos turissivedziot taip kaip ir ant t3 TD. Kaire lapke pipjaustyta senoji nuo t3? Kiek suprantu nurezta ta dalis kur duslikas tvirtinasi. Nu i cher su ja. turbina turi pastatyt taip, kad tepalo isbegimas is jus ziuretu zemyn . Turba ant 1z su nekintama geometrija, tai turetų kriaukles persisukiot ir skyle padarysi zemyn. Tada darai lapke kaire kita nuo nulio. Gali bandyt sabacint prie to kolektoriaus kur ant seno variklio buvo, jei buvo td. Tada daraisi arba perki perejima. tada kaire lapke turetu tikt. Vistiek praardai turba, kad isbegimas butu zemyn. Stengie daryt kad isbegimas butu kiek galima zemyn, o pati turba kiek galima aukstyn, kad nereiketu paskui galvot kur tepalas dingsta ir kodel galas buso suodinas. Neklausyk pasaku kad tepalas i turba patenka po spaudimu ir taip pat isbega, nes daug nesigilinant, tai pasakos.
Karteris turi suktis nuo seno be problemu. Tik jei pas tave smagratis bus nuo 1z, tai karteri prisukt ir jei kada reiks nuimt, galesi tik nuemes smagrati. Aisku deze ir sankaba reiks imti irgi. Bet kiek ten daznai ta karteri imsi . Jei ner skyles turbos nubegimui, tai darai skyle turbos nubegimui. Jei nesugebi, ieskai kito karterio. Tepalo paemejas tinka nuo t3.
3. Smarkiai veliau galesi pradet dometis, nes kitiems darbams netrukdo.
4. O tai kaip ant golf 3 starteris stovejo ir koks tas smagratis? As tai nebeatrenku Pas mane nuo pasato b4 1z smagratis Ir diskatorius. Karoce jei ant tavo tdi variklio starteris stovejo nuo greiciu dezes, tai tada taip.... Jei zinai kur tesingai balansuoja smagracius gali tekint. Tekint reikia nes neuzsideda t3 starteris. Nutekint reikia ta dali, kur uz dantu i variklio bloka. Netekinsi, Daraisi perejima starteriui, netekini smagracio ir delioji starterius nuo tdinu. Diskatorius tinka jei kaip pas mane, diskelio ieskai nuo t3 benzinkos tada ir nereikia ieskot bei keis kaskieno neaisku drozto pirminio dezes velenelio. As pirkau nauja pardavkej Nebetinka skarda_purvasargis nuo t3, ta kur dengia sankabos kozucha.
Visa kita patars ir mane pataisys kiti... Nedaug as zinau, bet kzkas panasiai. Nezinau dabar
1. Kronsteinai pas t3 ne priekinis ir uzpakalinis . Desinys turi tikt jei variklis nuo golfo. Trukdo termostato korpusiukas. Dedi nuo savo seno. Turetu nebekliuti. Slangos turissivedziot taip kaip ir ant t3 TD. Kaire lapke pipjaustyta senoji nuo t3? Kiek suprantu nurezta ta dalis kur duslikas tvirtinasi. Nu i cher su ja. turbina turi pastatyt taip, kad tepalo isbegimas is jus ziuretu zemyn . Turba ant 1z su nekintama geometrija, tai turetų kriaukles persisukiot ir skyle padarysi zemyn. Tada darai lapke kaire kita nuo nulio. Gali bandyt sabacint prie to kolektoriaus kur ant seno variklio buvo, jei buvo td. Tada daraisi arba perki perejima. tada kaire lapke turetu tikt. Vistiek praardai turba, kad isbegimas butu zemyn. Stengie daryt kad isbegimas butu kiek galima zemyn, o pati turba kiek galima aukstyn, kad nereiketu paskui galvot kur tepalas dingsta ir kodel galas buso suodinas. Neklausyk pasaku kad tepalas i turba patenka po spaudimu ir taip pat isbega, nes daug nesigilinant, tai pasakos.
Karteris turi suktis nuo seno be problemu. Tik jei pas tave smagratis bus nuo 1z, tai karteri prisukt ir jei kada reiks nuimt, galesi tik nuemes smagrati. Aisku deze ir sankaba reiks imti irgi. Bet kiek ten daznai ta karteri imsi . Jei ner skyles turbos nubegimui, tai darai skyle turbos nubegimui. Jei nesugebi, ieskai kito karterio. Tepalo paemejas tinka nuo t3.
3. Smarkiai veliau galesi pradet dometis, nes kitiems darbams netrukdo.
4. O tai kaip ant golf 3 starteris stovejo ir koks tas smagratis? As tai nebeatrenku Pas mane nuo pasato b4 1z smagratis Ir diskatorius. Karoce jei ant tavo tdi variklio starteris stovejo nuo greiciu dezes, tai tada taip.... Jei zinai kur tesingai balansuoja smagracius gali tekint. Tekint reikia nes neuzsideda t3 starteris. Nutekint reikia ta dali, kur uz dantu i variklio bloka. Netekinsi, Daraisi perejima starteriui, netekini smagracio ir delioji starterius nuo tdinu. Diskatorius tinka jei kaip pas mane, diskelio ieskai nuo t3 benzinkos tada ir nereikia ieskot bei keis kaskieno neaisku drozto pirminio dezes velenelio. As pirkau nauja pardavkej Nebetinka skarda_purvasargis nuo t3, ta kur dengia sankabos kozucha.
Visa kita patars ir mane pataisys kiti... Nedaug as zinau, bet kzkas panasiai. Nezinau dabar
mano nedidute praktika rodo, kad geriau nutekinti smagrati, issibalansuoti. nes buvo tokiu, kurie syncro deze eme 19 kartu, nebuvo tepalo spaudimo.
Varztelius prisukti diskatoriui rasi WURTHe. aha- geriau pasigaminti tepalo paemima paliekant TDI tepalo pompa.
Kokia deze klijuosi prie TDI ?
Varztelius prisukti diskatoriui rasi WURTHe. aha- geriau pasigaminti tepalo paemima paliekant TDI tepalo pompa.
Kokia deze klijuosi prie TDI ?
+370 656 18679
https://www.facebook.com/rimvydas.sadau ... 085&type=3
https://www.facebook.com/rimvydas.sadau ... 085&type=3
Kur balansuoja smagraciu? Vienoj vietoj pakaunej. Kazkas su Akademija susije . Kauniečiai gal geriau žino... Balansuojasi kartu su alkuniniu. Jei balansuoja senelis tekintojas ir viskas gerai, tai reiskia ir be balansavimo viskas but gerai . Kam balansuot subalansuotą daiktą, jei jis nesudroztas, nesubaladotas? Realiai geriausia zmogui butu susitikt geranorišką forumietį su tdi, kuris pats viską praėjo. Geriausia, kai pirstu parodo...
Jei aš apie tą patį, tai "19" kartų ėmė, kai tekino ir nebalansavo. aš tik už balansavimą, jei smagratį reikia aptekint. Jei ant tam skirtos įrangos balansuos. Pas mane tokios nėra. Darbe siūlėsi vienas sportinikas. Sako darau, chebra važiuoja... Tik jiem normaliai, kai motoras laiko 2 tukstančius , vienom varžybom jau gerai... jei tekint vien dėl karterio dviejų varžtų... Kokia bėda turi būt, kad reikia karterį imt, o variklio ne. Nu gal tarpinė ar hermetikas pavedė. ne kasdien gi... gaunat gerą sunkų smagratį nuo 1z ir puse svorio nurėžiat, kad du varžtus atsukt? JOO.. . Teko matyt 1z su išfrezuotais plyšiais vienas prieš kitą. Pasukus smagratį į tinkamą padėtį atsiranda priėjimas prie varžtukų tų. ir susibalansuos ir nereiks puse svorio išmest. jei reikia lengvo smagračio, tai puikiai ir nuo benzinkos 2E pavardžiui tinka AGG atrodo dar. Man tai tik dėl starterio nuo 1z smagračio tikslinga. Kam gadint gerą daikta Toks sukus, gražus.