Bet tai kooooks pagerėjimas pastačius starterį. Kaip diena ir naktis. Suka labai lengvai ir kuriasi greitai. Ne be reikalo pakeitė beveik viską ir bendekso vidurius ir dantračius ir dar krūvą senų detalių parodė ką keitė.
Tik estetinis vaizdas liko prastas. Bet labai skubu važiuot.
VW Vanagon T3 Westfalia California [donciuz]
Įrašas į dienoraštį.
Dar gegužės mėnesį pasibaigė autobusiuko techninė apžiūra. Kadangi buvau išvykęs taip ir stovėjo iki liepos galo. Grįžęs iš kart ėmiausi darbų. Buvo dingęs turbinos slėgis. Problema paaiškėjo tik nuėmus apatinę variklio apsaugą, pasirodo nušovus turbo šlanga. Pagaminta aliuminė alkūnė su kanteliais, tad daugiau nebeturėtų nuspjauti. Taip pat pakeistas nusprogęs signalas ir važiuota į apžiūrą. Iš pirmo karto nepraleido. Rado susidėvėjusias vairo kolonėlės tvirtinimo įvores, k.p. viršutinės šakės įvores ir d.p. stabilizatoriaus gumas. Taip pat užkliuvo iš priekinių arkų išlindę ratai, nor ir buvau uždėjęs senuosius R16 ratus.
Kokybiškas šakių įvores padėjo įsigyti forumietis Shpokaz, už ką jam didelis dėkui. Darbus atliko servisas "Pas Vilių", vairo kolonėlės įvores ir stabilizatoriaus gumas išdrožė vietoje, taip pat restauravo abu apatinius šarnyrus, nes jau reikėjo pasak jų. Už darbus sumokėjau Ä150. Kitą dieną sumontavau pasiskolintas siauresnes padangas ant priekinių ratų ir bandžiau dar kartą. Nepraleido ir vėl. Užkliuvo, kad ant priekinių ir galinių ratų skirtingų išmatavimų padangos. Teko skolintis žieminių ratų komplektą ir važiuoti dar sykį. Ir pagaliau tikrintojai nebeturėjo kitos išeities, kaip tik užklijuoti šviežius lipdukus ant valstybinių numerių.
Dar gegužės mėnesį pasibaigė autobusiuko techninė apžiūra. Kadangi buvau išvykęs taip ir stovėjo iki liepos galo. Grįžęs iš kart ėmiausi darbų. Buvo dingęs turbinos slėgis. Problema paaiškėjo tik nuėmus apatinę variklio apsaugą, pasirodo nušovus turbo šlanga. Pagaminta aliuminė alkūnė su kanteliais, tad daugiau nebeturėtų nuspjauti. Taip pat pakeistas nusprogęs signalas ir važiuota į apžiūrą. Iš pirmo karto nepraleido. Rado susidėvėjusias vairo kolonėlės tvirtinimo įvores, k.p. viršutinės šakės įvores ir d.p. stabilizatoriaus gumas. Taip pat užkliuvo iš priekinių arkų išlindę ratai, nor ir buvau uždėjęs senuosius R16 ratus.
Kokybiškas šakių įvores padėjo įsigyti forumietis Shpokaz, už ką jam didelis dėkui. Darbus atliko servisas "Pas Vilių", vairo kolonėlės įvores ir stabilizatoriaus gumas išdrožė vietoje, taip pat restauravo abu apatinius šarnyrus, nes jau reikėjo pasak jų. Už darbus sumokėjau Ä150. Kitą dieną sumontavau pasiskolintas siauresnes padangas ant priekinių ratų ir bandžiau dar kartą. Nepraleido ir vėl. Užkliuvo, kad ant priekinių ir galinių ratų skirtingų išmatavimų padangos. Teko skolintis žieminių ratų komplektą ir važiuoti dar sykį. Ir pagaliau tikrintojai nebeturėjo kitos išeities, kaip tik užklijuoti šviežius lipdukus ant valstybinių numerių.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Betvarkydamas turbo šlangyną pastebėjau, kad turbinoje susikaupę nemažai tepalo. Prie oro paėmimo vamzdžio ir turbinos korpuso sujungimo net kabėjo keli lašai. Išardęs pamačiau, kad tepalas atiteka per alsuoklį. Viską išploviau ir tuom kart surinkau, bet pradėjau galvoti apie tepalo gaudyklės konstravimą. Šiandien vėl išvydęs tepalo lašus ėmiausi šito dalyko įgyvendinimo. Pirmiausia susiradau iš ko jį galima pagaminti. Tam puikiai tiko senos audi oro kondicionieriaus detalė (foto 1).
Tada nuvykau pas vietinį aliuminio suvirintoją ir ėmėm burti. Pradžioj buvo labai įdomu kas ten viduj gyvena. Taigi atidarėm ir radom suraitytą vamzdelį kurį išoperavom. Kadangi man reikia, kad ir padavimas ir išėjimas žiūrėtų į tą pačią pusę tai kas nereikia meistras nupjovė ir užvirino. Tada sumeistravo pajungimus padavimo ir išėjimo žarnoms ir susikaupusio tepalo išleidimą. Į vidų prikišom vielinių šveistukų, kad tepalas nesiteliuskuotų (foto 2).
Na ir beveik baigtas daiktas. Beliko sukonstruoti tvirtinimus ir nudažyti (foto 3).
Meistro darbas kainavo Ä40, šveistukai ~Ä1,5, detalė Ä0.
Tada nuvykau pas vietinį aliuminio suvirintoją ir ėmėm burti. Pradžioj buvo labai įdomu kas ten viduj gyvena. Taigi atidarėm ir radom suraitytą vamzdelį kurį išoperavom. Kadangi man reikia, kad ir padavimas ir išėjimas žiūrėtų į tą pačią pusę tai kas nereikia meistras nupjovė ir užvirino. Tada sumeistravo pajungimus padavimo ir išėjimo žarnoms ir susikaupusio tepalo išleidimą. Į vidų prikišom vielinių šveistukų, kad tepalas nesiteliuskuotų (foto 2).
Na ir beveik baigtas daiktas. Beliko sukonstruoti tvirtinimus ir nudažyti (foto 3).
Meistro darbas kainavo Ä40, šveistukai ~Ä1,5, detalė Ä0.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Idomu, kodel tepalas atiteka per alsuokli i turba, ir ten bando kauptis. Gal tam yra kazkokia priezastis- uzkistas alsuoklis, ziedai, per mazas oro filtras..
+370 656 18679
https://www.facebook.com/rimvydas.sadau ... 085&type=3
https://www.facebook.com/rimvydas.sadau ... 085&type=3
kubilas wrote:Idomu, kodel tepalas atiteka per alsuokli i turba, ir ten bando kauptis. Gal tam yra kazkokia priezastis- uzkistas alsuoklis, ziedai, per mazas oro filtras..
Manau, kad tepalo garai per alsuoklius nuvesti i isiurbimo kolektotoriu tam kad maziau tersti aplinka, tuos garus sudeginti degimo procese, o per daugeli km susirenka ju visam isurbimo vamzdyne.
Kad jau įlindau garaže į duobę, tai pagaliau prisiruošiau padaryti darbą, kurį visiems aiškinu kad reikia padaryti, bet kuris ir pas mane liko nepadarytas nes meistrai vis kokių atmazų susirasdavo dėl ko tai neįmanoma. Esmė kad rurbini tepalo ieidimas turi žiūrėti tiesiai žemyn. Golfe jis buvo žemyn, bet kai dedant į busą variklis pavirto ant šono, turbinos tepalo išbėgimas tapo šiek tiek šone (maždaug 4 valanda pagal laikrodį). Turbinos kasetę galima pasiekti visai nesudėtingai, tiesiog reikia atleisti laikančius varžtus ir pastatyti kaip reikia. Bet mano atveju tam trukdė gana atsikišęs turbinos tepalo padavimas. Todėl buvo apsilankyta įmonėje "Hansaflex", kuri patrumpino esamą žarnelę ir užpresavo man reikiamą antgalį.
1. Kairėje - prieš, dešinėje - po.
2. Tada paskleidžiau turbiną, išvaliau tepalą iš šaltos dalies ir pramankštinau karštos dalies "wastegate"
3. Na ir surinkta atgalios
4. Išbėgimas žemyn.
1. Kairėje - prieš, dešinėje - po.
2. Tada paskleidžiau turbiną, išvaliau tepalą iš šaltos dalies ir pramankštinau karštos dalies "wastegate"
3. Na ir surinkta atgalios
4. Išbėgimas žemyn.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
- AlgimantasTQ
- Posts: 18
- Joined: 2014 May 26 Mon, 18:44
- Location: Merkinė
Tepalo rinktuvas pavyko! Laikinai pajungęs ir pakabinęs ant šlangų pravažinėjau keturias dienas. Susukau apie 600km per Lietuvą. Turbinoje tepalo nė lašo!
1. Šiandien nuėmiau ir patikrinau šlangas, įėjimo buvo tepalo, išėjime - sausa. Štai kiek išleidau po 600km.
2. Tada sugalvojau, išmatavau kurioje vietoje jį pritvirtinti ir nuvažiavau pas suvirintoją. Grįžęs nušveičiau, nugruntavau aliuminiui skirtu gruntu ir nudažiau juodai.
3. Kėbule išgręžiau skyles tvirtinimui iš įkniedijau kniedes su sriegiu. Liko tik ryt viską surinkti.
Ateity galima dar bus padaryti tepalo nubėgimą tiesiai į bloką. Bet tai nėra būtina nes paskaičiavau jog tarp tepalo keitimų jis net neprisirinks ženklus kiekis.
1. Šiandien nuėmiau ir patikrinau šlangas, įėjimo buvo tepalo, išėjime - sausa. Štai kiek išleidau po 600km.
2. Tada sugalvojau, išmatavau kurioje vietoje jį pritvirtinti ir nuvažiavau pas suvirintoją. Grįžęs nušveičiau, nugruntavau aliuminiui skirtu gruntu ir nudažiau juodai.
3. Kėbule išgręžiau skyles tvirtinimui iš įkniedijau kniedes su sriegiu. Liko tik ryt viską surinkti.
Ateity galima dar bus padaryti tepalo nubėgimą tiesiai į bloką. Bet tai nėra būtina nes paskaičiavau jog tarp tepalo keitimų jis net neprisirinks ženklus kiekis.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Ko laukt ateities? Pajungi slanga i bloka ir uzmirsti. Turba gerai, kad persukiojai. Man irgi nusibodo visiems pasakot, kad isbegimas turi zemyn ziuret ir pasaku klausyt, kad mol ten tepalas po spaudimu patenka ir pasisalina. Tegu kas netiki, vazineja suodina sikna.
Tepalas pro alsuokli visada patenka siek tiek i isiurbima. Kas isko kazkokiu ypatingu priezasciu, tegul savo slangas atsisuka ir pasiziuri, kol eilini karta arkliu neprisigaude. Pastebejimas... Dedant tdi paguldzius varikli nebelieka prasmes det plastikini suda kur velena dengia variklyje. Vistiek velenas maudosi tepale. Cia sprendimu kaip ir nebera. Kai valenas musu varikliuose maudosi tepale tiesiogiai, tai besisukdamas tepalo ruka toki padaro, kad oi oi. Per alsuokli musu varikliukai isvaro tepalo zenkliai daugiau negu kokiam golpe. Galima ir daugiau priezasciu paieskot, bet sita specifine.
Tepalas pro alsuokli visada patenka siek tiek i isiurbima. Kas isko kazkokiu ypatingu priezasciu, tegul savo slangas atsisuka ir pasiziuri, kol eilini karta arkliu neprisigaude. Pastebejimas... Dedant tdi paguldzius varikli nebelieka prasmes det plastikini suda kur velena dengia variklyje. Vistiek velenas maudosi tepale. Cia sprendimu kaip ir nebera. Kai valenas musu varikliuose maudosi tepale tiesiogiai, tai besisukdamas tepalo ruka toki padaro, kad oi oi. Per alsuokli musu varikliukai isvaro tepalo zenkliai daugiau negu kokiam golpe. Galima ir daugiau priezasciu paieskot, bet sita specifine.