Galingas TDI variklis ir apversta Audi greičių dėžė
Manau i tema truputis info... Deze audines quattro neversta!!! Aisku as kaip sinkristas, tai man idomu. Teoriskai tas pats variantas turetu gautis su nekvadriska deze... Jokiu pusasiu ilginimu, trumpinimu... Deje tikrai ne lietuviskas variantas . Benzas 1.8T... Ir... variklis paprasytas suktis i kita puse . Kaip sekasi vaziuoti, greiciai, sanaudos ir tt temos pabaigoj. http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... sc&start=0
Labiausiai patiko temos pradzioj komentaras It will never work... turbut komenta rase emigrantas is Lietuvos.
Labiausiai patiko temos pradzioj komentaras It will never work... turbut komenta rase emigrantas is Lietuvos.
-
- Posts: 9
- Joined: 2018 Jun 19 Tue, 11:35
Dėžės neverčiau, bet pasigreitinau penktą bėgį. 2800 rpm prie 100 kmh. Be to, jau yra keletas kas susidėjo greitą pagrindinę porą. Tai su greitu penktu bėgiu būtų dar mažiau apsukų. Bet kaip sakiau anksčiau, pradeda nebetenkinti variklio galia.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
-
- Posts: 9
- Joined: 2018 Jun 19 Tue, 11:35
O tu pradėk nuo to koks dabar pas tave dėžės kodas?netelp_vards wrote:Dėl pagreitinimo svarsčiau, bet esmė, kad visi bėgiai trumpi.. t.y 4to ir mieste neužtenka, vos ne visur 5tu važinėju. Tai vien 5tą pagreitinus naudos daug nebus.
Susidėk 29/7 pagrindinę porą ir visi bėgiai pataps ilgi.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----