Sveiki, senokai registruotas, bet nebuvo apie ką rašyti. Projektėlį pradėjau 2012 rudenį. Pas mus apie sinkriukus info daug nebuvo. Teko pasirinkti rusų forumą, kur gavau nemažai patarimų ir informacijos. Visi mano vargai sudėti į šią temą http://fanclub-vw-bus.ru/forum/viewtopi ... 100&t=9542 ir tęsiasi iki dabar . Laiko busiukui neturiu daug, bet tikiuosi iki 2016 pavasario pasibaigti. Gaila tam forume tektų registruotis, kad pamatyt visą mano mazachizmą. Jei atsirastų susidomėjimas ir noras pagvildenti padidinto pravažumo autobusiuko temą, būtų galima fotkes surinkti.
Kas nuveikta:
Busas nupirktas (ir didelė tikimybė, kad tas šeimininkas- vabalų klubo narys).
Išardyta viskas, kas ardosi.
Apačia pervalyta, pavirinta, padengta Dinitrol antikorozinėm medž.
Supirkta absoliuciai nauja važiuoklė, spyruoklės Seikel, amortikai TrailMaster. Senos tik priekinės išorinės granatos.
Perdaryti priekiniai stabdžiai iš 258mm į 300mm, galiniai palikti būgniniai, bet viskas nauja, nauja magistralė.
Atrestauruota vairo kolonkė (yra vairo stiprintuvas).
Perrinkau visco movą, perpiltas silikonas, sutvarkyta priekinio tilto blokiruotė.
Pritaikytas 1,9tdi ASV variklis, išspręstas interkulerio klausimėlis.
Daug smulkiu darbelių atlikta, viduj.
Sukurta pavarų perjungimo sistema panaudojant trosus.
Perdaroma panelė.
Darbų atlikta apie 50 procentų, bet vaizdas dar ne koks.
Iš rimtesnių - greičių dėžės modas, kad galima būtų priekinį tiltą atjungt.
Net nežinau ką pradėt rodyt Nuorodos į mano video apie pavarų perjungimą, dabar dar galvoju patobulint. Šiaip pas ką ne syncro, tai variantų yra. Kai dariausi sau synkrai sprendimų nebuvo.
[youtube]22Szr66SOQI[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=22Szr66SOQI
[youtube]hzcdLymLSvk[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=hzcdLymLSvk
Fotkes kaip įdėt dar bandysiu išsiaiškint...
Nesupyksiu, jei temą pašalins, kaip netinkamą. Sėkmės visiems
Mano svajonė, mano vargai... T3 Syncro
Gaila. Pababdziau dėt... Meta, kad 1600 gali būti max, bet ir tai šitiek fotkių surankiot iš kelių vietų ir dar konvertuot... Šiaip tai nebe praeitas amžius... Jau net smartai laikrodžiai didesne rezoliucija rodo. Nu aš niekam nepasakosiu, kaip čia, gerai
Vėliau pabandysiu padirbėt, kad jau šitaip. Gal kam pravers...
Vėliau pabandysiu padirbėt, kad jau šitaip. Gal kam pravers...
Pas anglus ir amerikonus irgi sočiai info apie syncro. Taip pat yra platus pasirinkimas dalių visokiausiems perdarymams, taip pat ir jūsų išvardintiems. Būtu labai įdomu pamatyti trosinį bėgių perjungimo mechanizmą. Buvau kažkada sugalvojęs tokį pirkti bet persirinkau viską naujom originaliom dalim.
Išsižioję laukiam foto Nebūtina kelti tiesiai į forumą. Galima patalpinti nuorodas.
Išsižioję laukiam foto Nebūtina kelti tiesiai į forumą. Galima patalpinti nuorodas.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Čia radau sumažintų fotkių, kaip aš dariau išmetimo kolektorių. Variklis bus 1,9tdi naujesnis 81kw ASV. Jis truputi kitoks nei tarkim AFN, del ko iškilo problemų su karteriu, su tepalo siurbliu, su tvirtinimais ir turbinka norėjau kiek įmanoma aukščiau tepalo lygio pakelt . Nepatiko kaip pas kitus padaryta, tai adapteris ant flanšo, tai lapkę kairę daryt, tai turbina per žemai, tai išbėgimas ne į apačią žiūri... visi teorijas savo išvedinėja ir važinėja suodinu galiniu dangčiu