VW Vanagon / Westfalia California
-
- Posts: 143
- Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
- Location: Kaunas
Pažįstamas automobilistas pasiūlė taip daryt, rezultatas dar labiau patinka negu po dažymo! Kai susidės pilnas "california" lipdukų paketas, turėtų dar amerikietiškiau atrodyt, galvoju netgi buferio pažeminimo nedažyt juodai ir palikti baltą, nes masyvūs kėbulo spalvos buferiai buvo gan populiarūs tuo laikmečiu
-
- Posts: 143
- Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
- Location: Kaunas
Galvojau apie juostas, bet jos atsirastų nebent pačiam kūrybos proceso gale Nedidelis nukrypimas nuo originalios išvaizdos gal nėra labai blogai, bet man jos neprideda tiek daug pliusų prie išvaizdos, kiek kad kainuoja. Be to, dabar yra nemažai kitų prioritetų. Juostos + dažymo darbai + montavimas kainuotų apie 1000lt, už tokią sumą + šiek tiek pridėjus, jau galėčiau įsirengti lanksčią saulės bateriją, kuri atneštų daugiau praktinio džiaugsmo
->didesnė
->didesnė
Vanagon California
-
- Posts: 143
- Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
- Location: Kaunas
Na ką, prasideda naujas sezonas. Pakeista variklio tarpinė, šiandien turėtų pabaigti kuro sistemos remontus ir bus galima pradėti naujas keliones.
Ta proga pasidalinu nuotraukų albumu iš praeitų metų vasaros, kuomet Menton miestelyje Pietų Prancūzijoje netikėtai patekome į VW oldtimerių suvažiavimą Gausybė T3, T2, T1, vabaliukų ir kitų itin smagių aparatų.
https://www.dropbox.com/sh/e9rrwmsl3m17 ... FErIa?dl=0
Ta proga pasidalinu nuotraukų albumu iš praeitų metų vasaros, kuomet Menton miestelyje Pietų Prancūzijoje netikėtai patekome į VW oldtimerių suvažiavimą Gausybė T3, T2, T1, vabaliukų ir kitų itin smagių aparatų.
https://www.dropbox.com/sh/e9rrwmsl3m17 ... FErIa?dl=0
Vanagon California
-
- Posts: 143
- Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
- Location: Kaunas
Senokai naujinau temą. O per tą laiką daug dalykų nutiko...
NAUJI DAIKTAI
Pernai busiukas gavo du retokus daiktus - komplektacijos baldų spalvą atitinkantį "buddy seat" ir dviračių laikiklį. Į buddy seat'ą iškart nusipirkom ir naują biotualetą, kurį vėliau panaudojom tik porąkart Labai jau keista atlikinėti naktį reikalus, kai už pusmetrio guli kitas žmogus.
RUMUNIJA
Kelios dienos po pirkinių išvažiavom į Bulgariją/Rumuniją trims savaitėms. Rumunijoje labai daug laiko leidom važinėdami po kalnus, ypač patiko Transfaragasan ir Transalpina keliai - kažkas nerealaus!
Apie tai daug nepasakosiu - viskas vyko ganėtinai ramiai, pamatėm labai daug, nusifotkinom gamtoj prie laukinių meškų, pabuvom prie Drakulos pilies ir t.t. - nieko labai išskirtinio. Kol nepasiekėm Bulgarijos...
SVETINGOJI BULGARIJA
Vistik po tokio pasivažinėjimo sankaba po truputį pradėjo rodyti kaprizus... Galiausiai baigėsi taip, kad Bulgarijoje bandėm privažiuoti arčiau jūros, bet grįžtant atgal kalva pasirodė per stati. Ištraukė mus vietiniai su visureigiu, bet sankabos diskas jau labai stipriai prasisukinėjo.
Labai iš lėto, su buksuojančia sankaba, nuo Varnos pasukom link Sofijos, kur gyveno vienas bičiulis. Sustojom degalinėj pasipildyti kuro. Kaip vėliau paaiškėjo, per tas kelias minutes, kuomet nebuvo užrakintos keleivio pusės durelės, vagis spėjo įlįsti į vidų ir pavogti pasus bei mašinos dokumentus iš daiktadėžės Daugiau nieko pavogti nespėjo (nelabai ir buvo ką).
Apie pasų dingimą sužinojom visai netikėtai, kai mus už keletos valandų greitkelyje pasivijo policija ir pasakė, kad per lėtai važiuojam ir reikėtų persikelti į šoninę juostą. Gerai, kad nesugalvojo patikrinti dokumentų. Tęsėm kelionę. Pernakvojom pakelėje esančioje sunkvežimių aikštelėje, kurios savininkas buvo turkas. Sakė, kad į aikštelę įleidžia visus išskyrus bulgarus.
Likus apie 50-60km iki tikslo, sankaba numirė galutinai. Teko pasinaudoti traliuko paslaugomis. Sumokėjom apie 200 eur vien už tai, o laimingesnio traliuko vairuotojo nesu matęs per gyvenimą - atrodė kaip aukso puodą laimėjęs. Taigi, džiaugtis ir pelnytis iš kitų nelaimių nėr jau toks lietuviškas bruožas
Atvažiavę į Varną iškart susisiekėm su bičiuliu, kuris padėjo susikalbėti su servisu, kad bent už sankabos disko keitimą nepaimtų neadekvačių pinigų. Vėliau jis padėjo ir policijoje, kai reikėjo pildyti pareiškimus apie dingusius asmens tapatybės dokumentus. Gerai, kad dar turėjome asmens tapatybės korteles, bet automobilio dokumentų - ne. Teko kreiptis į Lietuvos ambasadą Bukarešte (Bulgarijoje nėr), kuri per kelias dienas sugebėjo atsiųsti iš Regitros išrašą, kad automobilis priklauso mums ir galime keliauti toliau. Tas dienas praleidome pas bičiulį namuose, o vėliau - kempinge už Sofijos.
SERBIJA
Iš Bulgarijos išvažiavome iškart kitą dieną, kai gavome dokumentus. Buvome jau gerokai pavargę, norėjosi kuo greičiau grįžti į Lietuvą. Už kelių šimtų km nuo sienos, autostradoje, pasirodė, kad trūko generatoriaus dirželis. Pagalvojau, kad ne tokia ir didelė bėda - pasikeisiu, juolab, kad turėjau atsarginį. Vistik labai greit paaiškėjo, kad čia ne generatoriaus dirželio problema, teko vėl kviest traliuką. Nuvežus kemperį į skubios pagalbos servisą, paaiškėjo, kad nutrūko vairo stiprintuvo dirželis, jis nupjovė generatoriaus dirželį, pastarasis nupjovė pagrindinį diržą ir tada jau suprantant, kokios pasekmės... Alkūninis velenas lūžo į kelias dalis. Per kiek daugiau nei parą meistrai surado naują galvą, viską sutvarkė ir t.t. Kainavo brangiai, bet išvažiavom į Lietuvą ir sėkmingai grįžom.
BALTIJA
Grįžus į Lietuvą ir šiek tiek pailsėjus, neužilgo iškeliavom į Liepają porai dienų. Kelionė praėjo gerai ir dar už savaitės nutarėm aplankyti Lietuvos pajūrį. Kažkur už 30km nuo Kauno už nugaros staiga pamačiau baltų garų kalną ir sustojau į kelkraštį. Pagalvojau, kad skilo galva arba prapūtė tarpinę. Autobusiukas buvo nutemptas į namus, ten ir prastovėjo pusmetį, nes finansų tvarkymui tuo metu jau nebebuvo...
NAUJAS VARIKLIS
Po truputį dairiausi variantų busiuko tvarkymui. Galvojau apie TDI, TD arba esamo variklio remontą. Nenorėjau išlaidauti. Atsiradus šiek tiek laisvų lėšų, nuvežiau pas dyzelistus, kurie nuėmė galvą ir pasakė ieškoti naujo variklio arba daryti šitam kapitalinį. Nusprendžiau, kad dėsiu 1.9 TD, nes būtent tokį turėjo man autobusiuką ir įvairias dalis anksčiau pardavęs žmogus (Alikas iš Kauno, galbūt nemažai kas žino..), garantavo, kad bus geras, nes pats važinėjo, kurdavosi žiemą ir t.t.
Taigi, susitariau dėl 1.9 TD įdėjimo ir nuvežiau busiuką. Nuvežus paaiškėjo, kad TD yra ne AAZ, o skeptiškai vertinamas ABL, t.y. iš T4, 95 ar 96 metų... Nors šie varikliai konstrukciškai mažai skiriasi, bet T4'tame jie per gyvenimą tikrai yra patyrę didesnes apkrovas. Vistik nusprendžiau rizikuoti, nes jau nebuvo laiko laukti. Turbina liko nuo T3 (vežiau patikrai, viskas su ja buvo gerai).
Kaina variklio + darbų gavosi ganėtinai nemaža, pridėjus kelis šimtus eur tikriausiai būčiau galėjęs turėti TDI, bet norėjau, kad busiukas kuo greičiau pradėtų važiuoti.
KODĖL NE TDI?
1.9 TDI nedėjau dėl kelių priežasčių:
1. Nepavyko rasti gero donoro ir nenorėjau rizikuoti;
2. Norėjau kuo mažiau modifikacijų;
3. Norėjosi kuo mažiau išlaidų, juolab, kad buvo visai naujas sankabos diskas po Bulgarijos + prieš kelionę uždėjau visiškai naujas padangas, o su TDI jau reiktų ir didesnių ratų.
4.Žinojau tik vieną žmogų (TomasBT), kuris būtų kokybiškai sudėjęs TDI, bet pas gerai dirbančius visada yra eilės, o norėjau, kad busiukas kuo greičiau pajudėtų. Taipogi pavasarį du mėnesius nebuvau Lietuvoje, tad tuo metu ir TDI donoro negalėjau ieškoti.
1.9 TD ABL ĮSPŪDŽIAI
Pravažiavus apie 750km, traukos skirtumų nepajutau. Važiuoja vos ne identiškai nei buvo 1.6 TD, bet ir juodų dūmų nebematau. Didžiausias pliusas - dirba tyliau. Sąnaudos irgi neatrodo pasikeitusios. Ar galėjo būti geresnis variklio keitimo variantas? Manau, kad taip ir ateityje visko gali nutikti. Šiuo metu svarbiausia, kad busiukas važiuoja, o važiavimui priekaištų neturiu.
NAUJI DAIKTAI
Pernai busiukas gavo du retokus daiktus - komplektacijos baldų spalvą atitinkantį "buddy seat" ir dviračių laikiklį. Į buddy seat'ą iškart nusipirkom ir naują biotualetą, kurį vėliau panaudojom tik porąkart Labai jau keista atlikinėti naktį reikalus, kai už pusmetrio guli kitas žmogus.
RUMUNIJA
Kelios dienos po pirkinių išvažiavom į Bulgariją/Rumuniją trims savaitėms. Rumunijoje labai daug laiko leidom važinėdami po kalnus, ypač patiko Transfaragasan ir Transalpina keliai - kažkas nerealaus!
Apie tai daug nepasakosiu - viskas vyko ganėtinai ramiai, pamatėm labai daug, nusifotkinom gamtoj prie laukinių meškų, pabuvom prie Drakulos pilies ir t.t. - nieko labai išskirtinio. Kol nepasiekėm Bulgarijos...
SVETINGOJI BULGARIJA
Vistik po tokio pasivažinėjimo sankaba po truputį pradėjo rodyti kaprizus... Galiausiai baigėsi taip, kad Bulgarijoje bandėm privažiuoti arčiau jūros, bet grįžtant atgal kalva pasirodė per stati. Ištraukė mus vietiniai su visureigiu, bet sankabos diskas jau labai stipriai prasisukinėjo.
Labai iš lėto, su buksuojančia sankaba, nuo Varnos pasukom link Sofijos, kur gyveno vienas bičiulis. Sustojom degalinėj pasipildyti kuro. Kaip vėliau paaiškėjo, per tas kelias minutes, kuomet nebuvo užrakintos keleivio pusės durelės, vagis spėjo įlįsti į vidų ir pavogti pasus bei mašinos dokumentus iš daiktadėžės Daugiau nieko pavogti nespėjo (nelabai ir buvo ką).
Apie pasų dingimą sužinojom visai netikėtai, kai mus už keletos valandų greitkelyje pasivijo policija ir pasakė, kad per lėtai važiuojam ir reikėtų persikelti į šoninę juostą. Gerai, kad nesugalvojo patikrinti dokumentų. Tęsėm kelionę. Pernakvojom pakelėje esančioje sunkvežimių aikštelėje, kurios savininkas buvo turkas. Sakė, kad į aikštelę įleidžia visus išskyrus bulgarus.
Likus apie 50-60km iki tikslo, sankaba numirė galutinai. Teko pasinaudoti traliuko paslaugomis. Sumokėjom apie 200 eur vien už tai, o laimingesnio traliuko vairuotojo nesu matęs per gyvenimą - atrodė kaip aukso puodą laimėjęs. Taigi, džiaugtis ir pelnytis iš kitų nelaimių nėr jau toks lietuviškas bruožas
Atvažiavę į Varną iškart susisiekėm su bičiuliu, kuris padėjo susikalbėti su servisu, kad bent už sankabos disko keitimą nepaimtų neadekvačių pinigų. Vėliau jis padėjo ir policijoje, kai reikėjo pildyti pareiškimus apie dingusius asmens tapatybės dokumentus. Gerai, kad dar turėjome asmens tapatybės korteles, bet automobilio dokumentų - ne. Teko kreiptis į Lietuvos ambasadą Bukarešte (Bulgarijoje nėr), kuri per kelias dienas sugebėjo atsiųsti iš Regitros išrašą, kad automobilis priklauso mums ir galime keliauti toliau. Tas dienas praleidome pas bičiulį namuose, o vėliau - kempinge už Sofijos.
SERBIJA
Iš Bulgarijos išvažiavome iškart kitą dieną, kai gavome dokumentus. Buvome jau gerokai pavargę, norėjosi kuo greičiau grįžti į Lietuvą. Už kelių šimtų km nuo sienos, autostradoje, pasirodė, kad trūko generatoriaus dirželis. Pagalvojau, kad ne tokia ir didelė bėda - pasikeisiu, juolab, kad turėjau atsarginį. Vistik labai greit paaiškėjo, kad čia ne generatoriaus dirželio problema, teko vėl kviest traliuką. Nuvežus kemperį į skubios pagalbos servisą, paaiškėjo, kad nutrūko vairo stiprintuvo dirželis, jis nupjovė generatoriaus dirželį, pastarasis nupjovė pagrindinį diržą ir tada jau suprantant, kokios pasekmės... Alkūninis velenas lūžo į kelias dalis. Per kiek daugiau nei parą meistrai surado naują galvą, viską sutvarkė ir t.t. Kainavo brangiai, bet išvažiavom į Lietuvą ir sėkmingai grįžom.
BALTIJA
Grįžus į Lietuvą ir šiek tiek pailsėjus, neužilgo iškeliavom į Liepają porai dienų. Kelionė praėjo gerai ir dar už savaitės nutarėm aplankyti Lietuvos pajūrį. Kažkur už 30km nuo Kauno už nugaros staiga pamačiau baltų garų kalną ir sustojau į kelkraštį. Pagalvojau, kad skilo galva arba prapūtė tarpinę. Autobusiukas buvo nutemptas į namus, ten ir prastovėjo pusmetį, nes finansų tvarkymui tuo metu jau nebebuvo...
NAUJAS VARIKLIS
Po truputį dairiausi variantų busiuko tvarkymui. Galvojau apie TDI, TD arba esamo variklio remontą. Nenorėjau išlaidauti. Atsiradus šiek tiek laisvų lėšų, nuvežiau pas dyzelistus, kurie nuėmė galvą ir pasakė ieškoti naujo variklio arba daryti šitam kapitalinį. Nusprendžiau, kad dėsiu 1.9 TD, nes būtent tokį turėjo man autobusiuką ir įvairias dalis anksčiau pardavęs žmogus (Alikas iš Kauno, galbūt nemažai kas žino..), garantavo, kad bus geras, nes pats važinėjo, kurdavosi žiemą ir t.t.
Taigi, susitariau dėl 1.9 TD įdėjimo ir nuvežiau busiuką. Nuvežus paaiškėjo, kad TD yra ne AAZ, o skeptiškai vertinamas ABL, t.y. iš T4, 95 ar 96 metų... Nors šie varikliai konstrukciškai mažai skiriasi, bet T4'tame jie per gyvenimą tikrai yra patyrę didesnes apkrovas. Vistik nusprendžiau rizikuoti, nes jau nebuvo laiko laukti. Turbina liko nuo T3 (vežiau patikrai, viskas su ja buvo gerai).
Kaina variklio + darbų gavosi ganėtinai nemaža, pridėjus kelis šimtus eur tikriausiai būčiau galėjęs turėti TDI, bet norėjau, kad busiukas kuo greičiau pradėtų važiuoti.
KODĖL NE TDI?
1.9 TDI nedėjau dėl kelių priežasčių:
1. Nepavyko rasti gero donoro ir nenorėjau rizikuoti;
2. Norėjau kuo mažiau modifikacijų;
3. Norėjosi kuo mažiau išlaidų, juolab, kad buvo visai naujas sankabos diskas po Bulgarijos + prieš kelionę uždėjau visiškai naujas padangas, o su TDI jau reiktų ir didesnių ratų.
4.Žinojau tik vieną žmogų (TomasBT), kuris būtų kokybiškai sudėjęs TDI, bet pas gerai dirbančius visada yra eilės, o norėjau, kad busiukas kuo greičiau pajudėtų. Taipogi pavasarį du mėnesius nebuvau Lietuvoje, tad tuo metu ir TDI donoro negalėjau ieškoti.
1.9 TD ABL ĮSPŪDŽIAI
Pravažiavus apie 750km, traukos skirtumų nepajutau. Važiuoja vos ne identiškai nei buvo 1.6 TD, bet ir juodų dūmų nebematau. Didžiausias pliusas - dirba tyliau. Sąnaudos irgi neatrodo pasikeitusios. Ar galėjo būti geresnis variklio keitimo variantas? Manau, kad taip ir ateityje visko gali nutikti. Šiuo metu svarbiausia, kad busiukas važiuoja, o važiavimui priekaištų neturiu.
Vanagon California
Graziai aprasei kelione!
Yra tokia FB grupe Air cooled helpline europe, pats nesenai suzinojau. Grupes tikslas parasyti apie savo beda ir vietiniai bandys arba padeti arba pasiulyti koki garaza/meistra salia. Rytu Europos ten deja beveik nera, bet jeigu aktyviai dalyvausime - bus
Yra tokia FB grupe Air cooled helpline europe, pats nesenai suzinojau. Grupes tikslas parasyti apie savo beda ir vietiniai bandys arba padeti arba pasiulyti koki garaza/meistra salia. Rytu Europos ten deja beveik nera, bet jeigu aktyviai dalyvausime - bus
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
VW T1 bus, '61