Vabalo karbiuratorius

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
User avatar
Sigis'
Admin
Posts: 304
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 13:47
Location: Vilnius

Vabalo karbiuratorius

Post by Sigis' »

Iskilo sunkumu. Kaip reguliuoti karbiuratoriu, ar yra interneto svetaine kurioje butu tai aprasoma ir pavaizduota? Uzvedus yra per riebus misinys (net juntamas uosle ir burbuliuoja variklis). Kaip paliesinti misini, ar koki varzteli pasukineti?
Ir dar, kokias zvakes reikia isigyti? Maniskis 1982 m. 1200 cm3.

Aivaras. 2006/03/25

Svetainiu tikrai esama, tik paciam turbut gan sudetinga, ypac pirmus kartus: galima ir blogiau pasidaryt...
Siulyciau i koki karbiuratoriu autoservisa nuvezt.
O va zvakes buvau rades Brisk firmos, kitu gamintoju sunku buvo gaut, taciau gal pavyks. Servise ar parduotuvej pagal katalogus paieskos ir pasakys ar gali tokiu gauti.
Julius. 2006/03/26


Šią problemą labai lengvai išspręstų bet kuris servisas turintis CO matavimo prietaisą. Pačiam reguliuoti karbiuratoriaus nerekomenduoju, tai tik trumpalaikis problemos sprendimas ir tik tai tam, kad nuvažiuoti iki artimiausio serviso.
Nuotraukoje ant karbiuratoriaus raudonais taškais pažymėjau abi vietas, kurias reguliuojant galima keisti kuro ir oro tiekimo santykį.
Viršutinis didesnio diametro - reguliuoja oro padavimą;
Apatinis mažesnio diametro - kuro padavimą.
Apčiuopiamai pačiam žinoma galima sureguliuoti oro ir kuro mišinį ir tuo būsite visai patenkintas, tačiau neabejoju kad prietaisai techninėje apžiūroje ar servise rodys CO normą kelis kartus viršijančią leistiną. Leistina norma karbiuratoriniams Vabalams yra nuo 2% iki 4%.
Panašus įvykis nutiko man pačiam, kai susireguliavęs apčiuopiamai, ilgą laiką važinėjau tuo visiškai patenkintas, tačiau eilinėje techninėje apžiūroje buvau labai nustebintas, kai matavimo prietaisas parodė 7,5 % CO kiekį ir teko į apžiūrą važiuoti pakartotinai. Šį kartą variklį susireguliavau iki 2% ir apžiūrą praėjau sėkmingai. Be to tikslus degimo ir karbiuratoriaus reguliavimas leidžia jums sutaupyti daugiau kuro ir neteršti aplinkos.
Taigi, tiksliai sureguliuoti oro ir kuro mišinį be specialių prietaisų neimanoma.
Žvakės.
Vabalaų žvakės yra šios:
Bosch W 8 A (jei oro temperatūra aukštesnė nei 25 laipsniai Bosch W 7 A)
Beru 14-8 A (jei oro temperatūra aukštesnė nei 25 laipsniai Beru 14-7 A)
Champion L 88 A (universalios)
Čia nurodžiau tik kelis gamintojus, nes žvakių gamintojų pasaulyje egzistuoja žymiai daugiau. Apie kitų gamintojų kodus jums labai lengvai pasakys pardavėjas žvilgterėjes į savo katalogus.
Last edited by Sigis' on 2007 Mar 21 Wed, 1:40, edited 1 time in total.
User avatar
Sigis'
Admin
Posts: 304
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 13:47
Location: Vilnius

Post by Sigis' »

Atėjo metas ruoštis apžiūrai, tad labai reikėtų pasireguliuoti vabalėliui karbiuratorių ir dar degimą patikrint ne pro šalį. Bet štai daug kas servise atsisako padėt, mat labai daug "žaidimo". Taigi iškilo klausimas, kur sostinėje pagaliau yra toks servisiūkštis, kur tai galėtu neblogai padaryti.. (geriausiai būtų kuo arčiauŽirmūnų)
Ačiū už rekomendacijas.

Julius. 2006/04/03

Sveiki,
Arūnas nurodė servisą Vilniuje, kuriame ne kartą reguliavosi degimą ir karbiuratorių:
Mob. tel. 8 687 549 40, Jonas.
Servisas randasi Olandų gatvės rajone, Užupio pusėje.
Aš pats taip pat ieškojau tarp senų pažįstamų pigesnių ir brangesnių servisų, tačiau vieni neturi įrangos, kiti kraustosi iš vienos vietos į kitą, treti nenori užsiimti karbiuratoriaus ardymu ir plovimu bei panašiai.
Taigi, manau su Jonu susitarsite.
2006/04/05 .


Dėkui už informaciją apie karbiuratorių reguliavimą
Pasinaudojau ja ir be priekaištų "praėjom" apžiūrą.
Tačiau viena problema: po žiemos atgaivintas vabalėlis labai jau nenoriai įsibėgėja... smarkiau paspaudus akceleratorių ilgokai "dvejoja" ir nesijaučia pagreitėjimo. O ir prie mažesnio gazo padavimo variklis kiek trūkčioja. Tai norėtųsi įtarti karbiuratorių :/ Ar ne jis čia galėtų grybaut? Nes lyg su kitomis sistemomis viskas tvarkoje...

Julius. 2006/04/29

Malonu kad pavyko susitarti ir kiek susiremontuoti. Tikėsimės kitiems vilniečiams taip pat pasiseks tenai susitarti ir apsilankyti.
Dėl minėto nevažiavimo: panašus atvejis ir man dažnai pasitaikydavo, nes senų Vabalų aukštos įtampos paskirstytojo ašys yra kiek susidevėjusios ir besisukdamos išreguliuoja paskirstytojo kontaktoriaus tarpelį, tuomet žvakės cilindre nelaiku suveikia, jos užsidega per anksti arba per vėlai, tuomet kuro mišinys blogai sudega ir esant mažom apsūkom variklis netraukia ir nuolatos trūkčioja.
Lietuviškai tą paskirstytojo dalį vadinu kontaktoriumi, bet nuo senų laikų meistrai įpratę jį vadinti rusiškai - ''preryvatel kontaktov''. Šiame kontaktoriuje yra reguliuojamas tarpelis, kurio dydis turi būti 0,4 mm, jei jis bus per mažas arba per didelis, variklis mažom apsūkom sunkiau dirbs ir trūkčios. Tarpelis reguliuojamas specialiu įrankiu, kuris pagamintas iš 0,4 mm storio grūdinto plieno skardos. Tokie įrankiai susideda iš ''skardelių'' rinkinio, kurie yra visi skirtingi, nes kiekvienas automobilis turi savas technines charakteristikas, be to tokios plokštelės dar naudojamos vožtuvų tarpelių reguliavimui (pavyzdžiui Vabalo vožtuvų tarpelių dydis yra 0,15 mm).
Tikiuosi tai pagrindinė trūkčiojimo priežastis, nes tarpelio reguliavimą dariau ne vieną kartą ir trūkčiojimai dingdavo.
Antrinė problema gali būti pramuštas aukštos įtampos laidas ir susidevėjusios žvakės. Kokybiškas aukštos įtampos paskirstymas cilindrams yra lygiavertis kokybiškam karbiuratoriaus darbui, dėl to reikia prižiūrėti ne tik karbiuratorių, bet ir kruopščiai peržiūrėti elektros sistemą.
Gal būt serviso meistras sureguliavo netikslų kontaktoriaus tarpelį, o gal skubėdamas pamiršo žvilgterėti.
Nuotraukoje tas pats kontaktorius, kuris randasi po aukštos įtampos paskirstytojo dangteliu. Reguliuojamas tarpelis randasi dešinėje šios nuotraukos pusėje.
Manau pavyks susitvarkyti.
2006/04/29
User avatar
Sigis'
Admin
Posts: 304
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 13:47
Location: Vilnius

Post by Sigis' »

Dėkui už išsamų paaiškinimą, tačiau nesinorėtų daryti prielaidą, kad tai susiję su elektros sistema, kadangi laidai nauji, patikrinau, taip pat ir BRISK žvakės nesenos dar. Tarpelius be abejo patikrino ir sakė, kad dar geri. skirstytuvo galvutė taip pat pakeista. Žodžiu nori nenori, bet vis tiek karbiuratorių įtarinėju. Mėginau pats suktelėti mažąjį varžtelį į kairę ir į dešinę, tačiau vis tiek "traukimo" pagerėjimo nepasiekiau.
Julius. 2006/05/16

Šį kartą nuomonės paklausiau mūsų klubo prezidento Arūno. Jo nuomone, variklio trūkčiojimas dar gali atsirasti dėl prakiurusios membranos, reguliuojančios kuro mišinį. Ši trikampės formos membrana parodyta brėžinyje.
Arūnas dar kartą paminėjo skirstytuvo ašį, gal būt ji stipriai juda savo lizde ir tokiu budu stipriai maskatuodamasi blogai paskirsto įtampa žvakėms. Tiesiog nuėmus skirstytuvo dangtelį ir skriejiką, reikia patikrinti ar ji nekliba.
Daugiau sunku ką ir papasakoti. Jei karbiuratoriaus membrana yra kiaura, ją keičiant galima nuodugniai išvalyti ir tuo pačiu apžiūrėti visą karbiuratorių.
2006/05/20
Post Reply